Foto's behendigheidswedstrijd Manegerie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Foto's behendigheidswedstrijd Manegerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 15:25

Gister was er op de manege waar ik rijd een behendigheidswedstrijd en ik deed ook mee, op Rebel Haha! (rijd ik al m'n wedstrijden op).
Rebel is de oudste pony van de manege, 75% arabier en nogal braaf Lovers .

Afbeelding
Zoals je ziet was de wedstrijd verkleed Schijnheilig . Het viel me nog mee dat hij mijn rokje niet eng vond, had eigenlijk wel verwacht dat hij er toch op z'n minst even naar zou kijken, maar dat niet eens .
De bloemenkrans om z'n nek was wel eng Ach gut en als iemand met z'n armen omhoog voor je neus gaat staan om je voorpluk te vlechten is dat ook niet leuk Clown .

Afbeelding
Ik was trouwens eigenlijk van plan om Rebel in een kameel te veranderen, omdat mijn instructrice altijd zegt dat hij als een kameel loopt Schijnheilig . Dit heb ik toch maar niet gedaan en daar ben ik wel blij om, één van de onderdelen was aan de verkeerde kant op- en afstijgen, denk niet dat dat makkelijker geweest was met 2 bulten op z'n rug Schijnheilig .

Afbeelding
En toen mocht ik de bak in (de foto's van in de bak zijn nogal donker, maar ja, het is niet anders).

Afbeelding
Voor het eerste onderdeel moest je een sjaal van een paal afpakken. Klinkt nogal makkelijk, is het vast ook wel, behalve als je pony de sjaal eng vindt Clown .

Afbeelding
Hier had ik hem bijna, stond er nogal dicht bij, maar als ik de sjaal wilde pakken, ging Bel weer opzij Tong uitsteken .

Afbeelding
En toen ik hem eindelijk had, viel de paal om Scheve mond , arm paard Knipoog Ach gut .

Van het volgende onderdeel heb ik geen foto, daarbij moest je over de hoefslag achter een paar staanders met afschriklint langs, dat vond hij gelukkig niet eng Haha! .

Afbeelding
Toen slalommen om de pionnen, stonden best wel dicht op elkaar (iig dichter dan dat ze in de les staan Tong uitsteken ) en ik miste de laatste Schijnheilig .

Hierna moest je tussen balkjes doorlopen, die in een L-vorm lagen. Zoiets hadden we in de les geoefend (alleen dan geen bocht erin, dus dat was wel makkelijker, alleen lagen de balkjes toen op het einde wel veel dichter bij elkaar) en dat ging ook wel goed Lachen .
Heb ik ook geen foto van.

Afbeelding
Daarna moest je een vierkant van balkjes instappen en daar aan de verkeerde kant op- en afstijgen.

Afbeelding
En toen het engste onderdeel Tong uitsteken een wit vloerkleed Schijnheilig .
Rebel had zoiets van ja dahag en bleef er nogal lang voor stilstaan en heen en weer lopen etc..

Afbeelding
"Denk je nou echt dat ik daaaar overheen ga lopen?! Mooi niet!"
Uiteindelijk ging hij eroverheen, maar toch raakte hij het kleed niet aan Schijnheilig . Ach ja, ik weet nu ook dat hij kan springen, vanuit stilstand over het kleed Tong uitsteken .

Afbeelding
Toen een lepel met een balletje aanpakken, over de lange zijde heen naar de bak toestappen en hem in de bak gooien. Het balletje stuiterde de bak weer uit (eng hoor! Ach gut ) maar gelukkig maakte dat niet uit Tong uitsteken .

Afbeelding
Toen nog even over een balkje heen (langs dat enge balletje!) en toen was het afgelopen Tong uitsteken .

Nog naar andere proefjes gekeken, andere orginele varianten bij het kleed gezien; Humphry sloeg met z'n voorbenen op het kleed totdat het niet meer in de weg lag Schijnheilig en Jessie ging er een keer in de breedte overheen Tong uitsteken .

Daarna was de prijsuitreiking, ik was 11e met 99 punten (er waren 18 deelnemers en je kon 134 punten behalen) en was de op twee na langzaamste Clown , ach ja Clown .

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:32

leuke foto's
toch nog gefeliciteerd hoor Haha!

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:46

leuke foto's *LOL*

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:21

proficiat Tong uitsteken
lief hoofdje heeft die ook

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:30

leuke pony!! Lachen en gefeliciteeeeeerd Lachen

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:58

Ach, het ging toch wel goed? En je had de 5e prijs bij de orginaliteit, dat moet je niet vergeten Schijnheilig. En hij ging redelijk goed over het kleed heen, 1 paard dat had het al vier keer gedaan dus dat was op zich niet echt eerlijk. En het ging alsnog beter dan Koh die een kwartier voor dat kleed stond te wijken, en de ruiter het daarna maar opgaf. Maar ik vond het goed gaan hoor!
En bedankt iedereen die zegt dat het leuke foto's zijn Haha! (zijn door mij gemaakt Tong uitsteken)

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:28

coole versiering
leuke pony
leuke fotos

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:23

Heeee Daar hebben we Rebellie!! Haha... Ik was de snelste of ~de op 1na snelste!! Maar ja, sas rent altijd als een debiel door duss..

esley

Berichten: 136
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:31

dit noem ik nou echt lol met je knol!!!!!!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:31

heeel leuk, jammer dat ik me toch niet heb ingeschreven met barcas.....
maarja tzien er wel leuk uit hoor met je hawai outfit Haha!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 17:33

Ja je had ook mee moeten doen Boos! ! Knipoog
Het was echt heel leuk *LOL* .

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:52

Lijkt me leuk Haha!
Leuke foto's en pony Lachen

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:52

wow, wat een leuke proef zeg! Dat deden ze bij mij op de manege nooit!!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:04

Wat leuk dat je daar aan mee doet!leuk hoor!

Leuke foto`s!:)