Tegenstrijdigheden in reactie Bokkers.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:35

Haha de BILLENglazenvervanger ? Ten eerste denk ik dat het brillen moet zijn, ten tweede weet ik dan nog niet waar het over gaat.
Sjuim, doe niet zo tegenstrijdig joh! Knipoog Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:37

Ja, dahaag, vraag maar aan Gijsenkim of ze het hier in dit topic wil uitleggen, *LOL*
Go go go G&K Tong uitsteken

(Ik ga inderdaad weer harder dan mijn toetsenbord kan bijhouden Scheve mond )

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:40

SANEX schreef:
Haha de BILLENglazenvervanger ? Ten eerste denk ik dat het brillen moet zijn, ten tweede weet ik dan nog niet waar het over gaat.
Sjuim, doe niet zo tegenstrijdig joh! Knipoog Tong uitsteken


Huh????? Verward

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:45

Levy, pagina 2, onderaan Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:49

Ik zeg niks Bloos Haha! Tong uitsteken

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:50

Iets met brilbillen, of bilbrillen Haha!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:00

gijsenkim schreef:
Ik zeg niks Bloos Haha! Tong uitsteken

op pagina 1 vertelde je nog dat je eerlijk was...
dus vertellen anders is het niet eerlijk Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:06

lekker tegenstrijdig zijn......... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:18

In het speciale forum voor fotootjes maken, mag je er wel over praten hoor, het L-woord Verward. Sommige mensen hebben ze echt nodig.
Sjuim, je hebt toch al eens een leuke compilatie van meningen gemaakt???? *zoekerdezoek*

Onderschriftoorlog, hmmmmz, daar weet ik nog wel wat leuks op hoor Haha!.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:25

SANEX schreef:
Haha de BILLENglazenvervanger ? Ten eerste denk ik dat het brillen moet zijn, ten tweede weet ik dan nog niet waar het over gaat.
Sjuim, doe niet zo tegenstrijdig joh! Knipoog Tong uitsteken

Ik weet precies waar het over gaat ..... Haha!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:27

Lovely"]
In het speciale forum voor fotootjes maken, mag je er wel over praten hoor, het L-woord Verward. Sommige mensen hebben ze echt nodig.
Sjuim, je hebt toch al eens een leuke compilatie van meningen gemaakt???? *zoekerdezoek*

Onderschriftoorlog, hmmmmz, daar weet ik nog wel wat leuks op hoor Haha!.
[/quote]

[quote="Lovely schreef:
Belachelijk topic eigenlijk, zoooo onbelangrijk en tegelijkertijd zoooooo bokt-eigen. Er zitten hier nu eenmaal mensen met een wat flexibele fantasie.

Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:28

Alane, wat bedoel je? Ik zie geen tegenstrijdigheid hoor, ik constateer er alleen een paar.
Je moet eens opletten wat er gebeurt als je een mening hebt EN er bij blijft, dan kun je pas lachen *LOL*.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:38

Lovely schreef:
Alane, wat bedoel je? Ik zie geen tegenstrijdigheid hoor, ik constateer er alleen een paar.
Je moet eens opletten wat er gebeurt als je een mening hebt EN er bij blijft, dan kun je pas lachen *LOL*.


Lovely zijn 2 quotes uit dit topic...dit topic is schijnbaar voor jou toch niet zo belachelijk Haha!

Ik blijf altijd bij mijn mening kan hier wel eens wat neer schrijven dat het tegenovergestelde is van wat ik denk...maar dat heeft een andere reden. En nee, heb geen gespleten persoonlijkheid...of wel? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:44

Nee, maar wat is er hier op bokt nou wel belangrijk?? Het is maar waar je je druk over maakt. Kom op zeg, het is maar een ponniemeisjeswebsite hoor.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:53

Wel een druk bezochte ponniemeisjessite :d Met veel meningen/feiten etc

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:59

Sjuimpje schreef:
Je moest eens weten, ik mag de bRillenglazenvervanger niet eens hardop noemen of ik heb er al eentje.


Lenzen? *LOL*

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:18

Lovely schreef:
Nee, maar wat is er hier op bokt nou wel belangrijk?? Het is maar waar je je druk over maakt. Kom op zeg, het is maar een ponniemeisjeswebsite hoor.


òòòh... wat zullen de mods daar wel niet van gaan zeggen Nagelbijten / Gniffelen

hahaha... maar ik vind dit persoonlijk een beetje onzinnige (WEL lollige Haha! ) topic, lekker boeiend als mensen soms wat anders zeggen dan eerst.

Ik heb het zelfs een keer voor elkaar gekregen om een foto van een andere fjord op bokt te zetten die ik van de huidige eigenaar had gekregen, en waarvan ik heilig overtuigd was dat het mijn toekomstige paardje was Haha! ... bleek dus niet zo te zijn.
Want het was een verkeerde foto die ze me had gestuurd hahaha

ben ik nu ook een liegend penny-meisje van 16+? Knipoog Schijnheilig

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:22

Ik weet niet wat de topic schijfster/schrijver precies bedoelt met deze stelling. Maar ik heb wel gemerkt dan sommige mensen hier verschrikkelijk zielige verhalen ophangen, in de trant van mijn (verzorg)paard wordt geslacht/of mijn paard wordt afgekeurd voor de verzekering. En als ik dan aanbiedt om samen met die persoon (doe ik niet in alle gevallen hoor Knipoog -sommige paarden zijn niet te redden, maar als het om een kwestie gaat die met net iets meer aandacht/kundige Da/of goede hoefsmid opgelost kunnen worden, dan kan ik het niet laten) het paard in kwestie voor de slachtprijs te kopen/of terug te kopen van de verzekering o.i.d. en het bij mij te stallen (ruimte zat!) dan hoor ik nooit meer iets !!!! Verward ze antwoorden mijn pb nog geeneens! (voor alle duidelijkheid, ik heb dus diverse malen aangeboden de helft van de "slachtprijs" te betalen) Vervolgens komt er dan een onderwerp waarin de desbetreffende persoon, in tranen, zijn/haar verhaal doet, van hoe ze het paard niet meer hebben kunnen redden, en hoe moeilijk ze het daarmee hebben Ik heb nog nooit zo'n bokker teruggemailed, waarom ze niet zijn ingegaan op mijn aanbod. De schade (paard is dan al dood) is al aangericht, en bovendien ga ik er vanuit dat zo'n persoon WEL verdriet heeft van zo'n paard, dus wil ik ze daarmee niet meer lastig vallen. Maar ik zal altijd onthouden wie ze zijn!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:53

Lenzen Haha! Heb ik ook Toch Kim? Tong uitsteken

Ik ben wel erg tegenstrijdig...maar dat is eigenlijk omdat ik alles van meerdere kanten bekijk Haha!

En verder is Kim idd erg lomp...erg irritant en frustrerend, maar wel handig als je echt alles uit jezelf en je paard wilt halen

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:58

Als een DA zegt dat het beter is om een paard uit zijn/haar LIJDEN te verlossen...dan zou ik dat betreffende paard niet verkopen/weggeven maar dat doen wat voor het dier het beste is. en of de DA of de slager dat dan doet is de keus van de eigenaar........En daarbij kan ik me niet voorstellen dat er bokkers zijn die hun paard "zomaar" laten doden.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:00

ze bedoeld gewoon tegenstrijdig heden, voorbeelden zijn eerder genoemd Lachen)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:09

Miss_Petit"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Je moest eens weten, ik mag de bRillenglazenvervanger niet eens hardop noemen of ik heb er al eentje.


Lenzen? *LOL*
[/quote]

*kijkt links, rechts, nog een keer links, nee geen Bart*


Tja sommige mensen hebben nogal een flexibele fantastie (zoals Lovely het noemde Haha! ), maar ze vallen toch wel een keer door de mand. Kan niet zeggen dat ik me er aan erger, vind het eerder wat sneu Ach gut en soms ook best wel amusant Haha! .

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:23

fantasie is leuk..liegen niet. En die beide kunnen geheel los staan van tegenstrijdige uitspraken....
Fantasie is leuk
Liegen niet
en van die tegenstrijdige uitspraken is amusant
en das mijn mening Haha! mijn mijn mijn mijn mijn Clown

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:55

Alane schreef:
fantasie is leuk..liegen niet. En die beide kunnen geheel los staan van tegenstrijdige uitspraken....
Fantasie is leuk
Liegen niet
en van die tegenstrijdige uitspraken is amusant
en das mijn mening Haha! mijn mijn mijn mijn mijn Clown


maar sommige mensen gaan zo op in hun fantasien dat ze er zelf in gaan geloven en dat het dus geen liegen is...in hun ogen??? Verward Verward

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:36

Levy"]
[quote="Alane schreef:
fantasie is leuk..liegen niet. En die beide kunnen geheel los staan van tegenstrijdige uitspraken....
Fantasie is leuk
Liegen niet
en van die tegenstrijdige uitspraken is amusant
en das mijn mening Haha! mijn mijn mijn mijn mijn Clown


maar sommige mensen gaan zo op in hun fantasien dat ze er zelf in gaan geloven en dat het dus geen liegen is...in hun ogen??? Verward Verward
[/quote]

ik heb een hoop fantasie, maar je gelooft toch niet dat ik konijntjes in de stal doe mijn pony's?