Tegenstrijdigheden in reactie Bokkers.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:14

essie79"]
[quote="Sebito schreef:
zoals ik al eerder gemeld heb, het gaat NIET om GijsenKim, het gaat in het algemeen over dit soort plaatsingen!!
Dit was het eerste voorbeeld wat ik tegenkwam, en tja.....die was toevallig van GijsenKim, beetje jammer dat iedereen er over valt en zij zelf schijnbaar een van de weinigen is die WEL in de gaten heeft dat het een algemeenheid betreft.......


Ok dan, maar wel een beetje slecht voorbeeld.
Kan me nog wel herinneren dat ik een tijdje terug een reactie op heb gegeven op iemand die nogal fel uit de hoek kwam over iemand anders, terwijl erin het betreffende onderschrift stond dat je iedereen in haar/ zijn waarde moest laten.
[/quote]

Dat is toch een goed voorbeeld?

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:25

Ik bedoelde het voorbeeld van Sebito, dat vond ik niet echt duidelijk.

Maar wb onderschriften, volgens mij worden ze ook vaak aangepast om een soort extra reactie of boodschap naar iemand. Dus dat slaat vaak nergens op.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:26

essie79 schreef:
Ik bedoelde het voorbeeld van Sebito, dat vond ik niet echt duidelijk.

Maar wb onderschriften, volgens mij worden ze ook vaak aangepast om een soort extra reactie of boodschap naar iemand. Dus dat slaat vaak nergens op.


ik bedoelde ook jouw voorbeeld. Dat is toch een duidelijk voorbeeld van waar het topic eigenlijk over gaat??

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:29

eigenlijk moet ik dat eens even opzoeken..

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:37

gijsenkim schreef:
Lesje nodig...... iemand Haha! Haha! Haha!, ik ben communicatief via internet niet erg sterk..........

IRL kan je best met me lachen en ben ik altijd vriendelijk, maar ook eerlijk........ alleen kan ik dan dingen met mn lichaamshouding accentueren, en dat kan via internet niet.........


Webcammetje? Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:08

Ik denk dat je mij ook weleens op tegenstrijdigheden kunt betrappen. Maar ik leer dan ook nog dagelijks bij en soms moet ik dan een mening of een standpunt herzien. Ik denk dat dat voor veel mensen geldt.
Ik begrijp ook niet precies op welke uitlatingen je dit topic baseert!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:26

Ik denk dat we allemaal wel eens tegenstrijdigheden zeggen...
Maar dat hoeft niet direct negatief te zijn. Iemand kan ook zijn mening veranderen, dat noem ik niet tegenstrijdig...

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:34

Beter wil nog niet zeggen dat ze het nu niet is, geen tegenstrijdigheid dus en bovendien zou iedereen wel beter sociaal onderlegd willen zijn toch? En nee ik val niet over het voorbeeld Schijnheilig Verder idd een typisch topic, altijd dat schijnheilige gedoe alsof je zelf heilig bent.. maarja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:08

LisetteSugar schreef:
Weet je wat ik tegenstrijdig vind? Meisjes die een heel topic wijden aan al die vervelende penny-meisjes, terwijl ze zelf ook niet ouder dan 16 zijn...

Dus als je jonger dan 16 bent ben je automatisch een penny-meisje? Scheve mond

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:14

Sammm"]
[quote="LisetteSugar schreef:
Weet je wat ik tegenstrijdig vind? Meisjes die een heel topic wijden aan al die vervelende penny-meisjes, terwijl ze zelf ook niet ouder dan 16 zijn...

Dus als je jonger dan 16 bent ben je automatisch een penny-meisje? Scheve mond
[/quote]
Nee, waar zie je dat staan Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:20

essie79 schreef:
Ik bedoelde het voorbeeld van Sebito, dat vond ik niet echt duidelijk.

Maar wb onderschriften, volgens mij worden ze ook vaak aangepast om een soort extra reactie of boodschap naar iemand. Dus dat slaat vaak nergens op.


Niet helemaal waar....onderschriften zijn een boodschap naar allemaal. Komen alleen weleens in je op na een opmerking van de een of van de ander. Dat je het dan meteen op jezelf projecteerd als je het dan leest is dan je eigen interpretatie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:38

Wel ja, laten we een onderschriften oorlog beginnen Haha! Haha!.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:40

FlairS"]
[quote="gijsenkim schreef:
Lesje nodig...... iemand Haha! Haha! Haha!, ik ben communicatief via internet niet erg sterk..........

IRL kan je best met me lachen en ben ik altijd vriendelijk, maar ook eerlijk........ alleen kan ik dan dingen met mn lichaamshouding accentueren, en dat kan via internet niet.........


Webcammetje? Haha!
[/quote]

doe me dan denken aan dat spel op tv......klinkt als........ 2 lettergrepen... Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:45

Pluutje schreef:
.Wat ik wel grappig vind om te zien is als mensen in topics van anderen gaan zeggen dat de achterhand er niet onder is en hoe ze dat moeten doen en dan zie je rijfoto's van hun en dan is het achterhand gebruik nog verder te zoeken....Maar zelfs dat zie ik nog niet als een echte tegenstrijdigheid, want je kunt het wel goed weten maar in de praktijk brengen is wat anders.


Ja dat topic was ook erg boeiend ja.. Vooral omdat het nergens over ging..

Verder zie ik ook wel eens reacties staan dat ik denk van :Tja ,zucht.. Maar goed dan ga ik snel door naar een ander topic..

Enne lovely : Zie onderschrift OK dan! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:00

hahaha...... geweldig dit!

Het lijkt mij niet meer dan normaal dat mensen hun meningen veranderen. Mensen groeien, leren en ontwikkelen....... dat betekend dat visies en denkwijzen veranderen.........

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:05

Een onderschriften oorlog?
Hey, what's new???

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:12

Jemig waar je je al niet druk om kan maken zeg. tsja als je verders niks te doen hebt op bokt.....
Mijn onderschrift was vorig jaar ook net als nu : het leven is 1 groot feest terwijl dat jaar wel mijn moeder, schoonmoeder en oma vlak na elkaar overleden, is mijn onderschrift dan meteen tegenstrijdig met mijn gevoel, ja sommige dagen wel maar dan ga ik die dag toch niet mijn onderschrift veranderen.
Get a life!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:12

gijsenkim schreef:
hahaha...... geweldig dit!

Het lijkt mij niet meer dan normaal dat mensen hun meningen veranderen. Mensen groeien, leren en ontwikkelen....... dat betekend dat visies en denkwijzen veranderen.........


Ik denk meer als, ooit ook een keer gelezen:
volgens zadelmaker hoeft er dikke onderlegger onder het zadel.....eindje verderop in een ander topic vraagt die persoon hoe een lamswollensjabrak gewassen moet worden Verward

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:14

LisetteSugar schreef:
Weet je wat ik tegenstrijdig vind? Meisjes die een heel topic wijden aan al die vervelende penny-meisjes, terwijl ze zelf ook niet ouder dan 16 zijn...


Deze vind ik ook sterk, ik heb de pennygrens op 13 liggen Haha!

Haha nee, maar dat heeft niets met tegenstrijdigheid te maken, een penny ben je niet qua leeftijd, maar qua gedrag. Dus wat is er dan tegenstrijdig aan als een volwassen 16 jarige een topic wijt aan vervelende penny's ?


Ik vind het wel knap dat sommige mensen in 1 bericht 2 precies tegenoverelkaar liggende adviezen/gedachten/meningen kan geven, ik denk dat Sebito dat bedoelt, toch ?
Daar moet ik ook wel eens bij nadenken van : Goh, 2 zinnen eerder zeg je nog precies het tegenovergestelde
Kan me zo geen voorbeeld bedenken maar ik heb ze wel eens voorbij zien komen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:18

Ik kan er zo wel tig opnoemen, èn allemaal letterlijk quoten uit de oorspronkelijke topics.
Maar dat doe ik alleen wanneer het ergens van toepassing is en dus niet zo spontaan,
ten eerste is dat niet netjes, je maakt iemand wel belachelijk
ten tweede levert dat me absoluut zeker een OW op Haha!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:20

Sjuimpje schreef:
Ik kan er zo wel tig opnoemen, èn allemaal letterlijk quoten uit de oorspronkelijke topics.
Maar dat doe ik alleen wanneer het ergens van toepassing is en dus niet zo spontaan,
ten eerste is dat niet netjes, je maakt iemand wel belachelijk
ten tweede levert dat me absoluut zeker een OW op Haha!


zie je eigen onderschrift Sjuimpje..... Haha!
komaan lef tonen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:21

Pb maar, zal ik je er eentj van afgelopen week geven, die is zooooo sterk Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:22

Sjuimpje schreef:
ten tweede levert dat me absoluut zeker een OW op Haha!


Jij een OW ? nah, ben je zo erg dan ? Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:27

Je moest eens weten, ik mag de bRillenglazenvervanger niet eens hardop noemen of ik heb er al eentje.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 01-03-04 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:31

de WAT Sjuim ??????