Als je elke baan zou kunnen krijgen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Als je elke baan zou kunnen krijgen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 14:04

Waar zou jij dan het liefst willen werken? In welk land, in welke stad, bij welk bedrijf en waarom?

Ik ben nu voor mijn stage aan het kijken waar ik allemaal terecht kan, en dat is in zowat elke branche in elk land. Dus bokkers, geef mij eens inspiratie. Ik ben nu aan het kijken of ik in NY in het Waldorf Astoria terecht kan.

Wat zouden jullie willen doen?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:05

In een warm land, met veel zonuren, met een mooie plek voor mijn paard vlakbij, niet te veel uren werk, veel vrije tijd.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:07

Ik zou ook zeker gaan voor een warm land, of een tropisch eiland
Ja dat lijkt me wel wat...

:D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131849
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:07

Dan zou dit pennymeisje een ranch hebben in een lekker warm land en af en toe een ritje organiseren voor toeristen.
Ik blijf gewoon verder dromen Clown

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:08

Oscar schreef:
Dan zou dit pennymeisje een ranch hebben in een lekker warm land en af en toe een ritje organiseren voor toeristen.
Ik blijf gewoon verder dromen Clown


helemaal mee eens!

N00R
Berichten: 6
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:09

nou, in ieder geval in een land waar je denkt dat je je thuis kunt voelen. hou rekening met de cultuur, eetgewoontes, mentaliteit van de inwoners enz. succes ermee! OK dan!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:53

Mijn ideale baan bestaat helaas niet. (snik) Huilen . Lijkt me heel leuk om in een grote ruitersportzaak te werken en steeds de laatste en nieuwste snufjes voorbij te zien komen. En het ruikt er zo lekker altijd. Maar mijn overige wensen rijmen hier niet mee (werken tijdens kantooruren, en geen weekenden of avonden, geen zeurende klanten aan mijn hoofd en alleen maar leuke, en het salaris van winkelpersoneel is ook niet zo hoog).


Maar wat ik nu doe is ook heel erg leuk! Lachen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:04

Beroemd auteur van literaire pillen die zelfs de ergste anti-lees huisvrouwen aan het lezen krijgen, annex voorvechtster van vrouwenrechten en dierenrechten. Waarmee ik uiteraard bakken geld verdien die ik deels doneer aan goede doelen, maar niet zoveel dat mijn lief en ik & een horde leuke beesten geen droomboerderijtje kunnen financieren.

Tja, het was toch een droombaantje hè?????

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:10

Ik weet eigenlijk niet. Ben heel tevreden met mijn baan. Veel verantwoordelijkheden, beslissingen moeten nemen, diensten aansturen, regelen, organiseren en dan ook nog een wethouder aan het werk houden Lachen.

Denk dat ik voorals nog wel tevreden ben. Maar dat komt ook door ons team dat absoluut protocollen haat. Hoe dat over twee jaar met een neiuwe wethouder zal zijn weet ik niet.

'Paint' it 'Black'


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:12

In Nederland, als lead-developer bij een groot gamingdevelopment team! Haha!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:12

Ik wil dierenarts worden en dat zal ik ook worden. Ik wil later een groot stuk grond waar ik een hele grote mooie praktijk kan oprichten.

Ik wil dat mijn broertje een beroemde hollywood acteur wordt, dan kan ik met hem mee op de rode loper Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:13

Een baan waarbij je je creatieve geest te loop kunt laten gaan.
Warm land of niet, zo lang ik me maar goed voel over die baan.

(Heb je natuurlijk niets aan? Tong uitsteken)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:45

Ik zou nu wel een programma a la Yorin travel willen presenteren! Lijkt me helemaal prima, voor je werk constant op reis en er nog geld mee verdienen ook Haha! Haha! Haha!

geen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:53

Als je elke baan zou kunnen krijgen... dan zou ik toch wat voor mezelf beginnen, als dat ook tot de mogelijkheden behoort. Lachen

Charaz

Berichten: 24263
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:59

Cowboy op een grote ranche, 't is jammer dat er (bijna) geen van zulke banen meer over zijn gebleven, anders was ik daar wel naar toe verhuisd.

ben zoiezo graag alleen.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:05

Dan zou ik een grote boerderij kopen met flink wat land, op een rustig plekje, maar toch niet ver van de bewoonde wereld, en dan zou ik daar een woon-leefboerderij beginnen voor chronisch psychiatrische patiënten. MET de nodige dieren achter het huis natuurlijk!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:07

Hmm... een baan waarbij ik lekker veel mag en kan regelen, maar toch tijd over heb... Part-Time ministerpresident Lachen

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:10

Natuurfotograaf en dan voor het werk naar de mooiste plekjes op aarde.
*droomt verder....*

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:24

Idd ik zou erg graag Yorin Travel willen presenteren! Maar mijn grote droom (en daar wordt al aan gewerkt Lachen ) is om in Spanje te wonen en om voor de Spaanse krant El Pais te gaan schrijven als journalist. Waarom? Om een lang verhaal kort te maken: ik ben dolop Spanje, de mensen, de cultuur, etc en ik wil graag journalist worden. Dus als ik die 2 dingen kan combineren dan ben ik (hopelijk) helemaal happy.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:22

Oh jee... Mag ik ook meerdere parttime banen? Bloos

1. Vind het werk dat ik nu doe erg leuk, zou graag boekhoudingen blijven doen.
2. Fotograaf, ben helemaal gek van fotograferen...
3. Klein pensionnetje met een mooie lap grond, paardjes enz, waar toeristen in een warm land land, of India/Australie, kunnen blijven overnachten...

Dromen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:23

Ik ging de baan van rentenier uitproberen Knipoog Lachen

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:28

Eigen baas op m'n eigen paardenbedrijfje (pension, fokkerij)

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131849
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:33

runningkawa schreef:
Ik ging de baan van rentenier uitproberen Knipoog Lachen


Da's ook geen slecht idee OK dan!
Zodra de kaviaar je tegen gaat staan en je echt geen zin meer hebt om te snoozen, kun je altijd nog zien Knipoog

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:38

Ik zou het liefst hoefsmid en shetland pony fokker zijn hier in NL, in de Wieringermeer polder om precies te zijn.
Wie weet komt het nog. Shetlanders fokken gaat zeker lukken, hoefsmid wil ik ook gaan doen(iig een cursus). Waarschijnlijk ga ik aan beide niet genoeg geld verdienen, maar dat vind ik niet erg Lachen .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:39

plaats: Vancouver B.C. Canada of Toscane.
Beroep: collega van Oscar en Runningkawa


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Area51, danielle_x, Domi_94, gonniee, Jorissie, Kimberley_, knockout1, nimbletje, Pharootz, Queijo, SentiBot, Tazzey, VivianHesen en 47 bezoekers