wat ben ik blij dat mijn fjord van eten houdt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morgan1

Berichten: 161
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Apeldoorn

wat ben ik blij dat mijn fjord van eten houdt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 18:02

Ik ging naar het weiland toe om me paarden water te geven,toen ik het hek open deed werdt ik zoals altijd gezellig ontvangen en moeten ze er altijd boven op staan met wat je aan het doen bent,dus mijn fjordje komt ff een knuffel halen en haar weimaatje gaat met zijn hoofd over het hek hangen,en trekt hem open( terwijl ik net het water aan het doen was )
Dus zag mijn fjordo haar kans en vliegt als een gek het weiland uit ,ik schrok me kapot, rende naar de auto en pakte een emmer met brokken en een halstertouw en vloog haar achter aan, ik zag haar een stuk verder op en liep er toen rustig heen en ging schudden met de brokken,en ze kwam zo weer naar me toe OK dan! en ik kon haar gewoon pakken en weer terug in het weiland zetten.
oooooo wat ben ik blij dat mijn fjordo zo verslaaft aan eten is want ik wil niet weten wat er anders gebeurt was.

sorry maar moest het ff kwijt.
groetjes paula

Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:05

hahaha
Idd veel geluk dat je paard van eten houd!
Waar eten wel niet allemaal goed voor is Tong uitsteken

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:13

jemi, wat is dat schrikken!
gelukkig idd dat hij zo van eten houd, je zou er niet aan moten denken wat als hij dat niet doet...

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:24

Soms heeft het wel zijn voordelen he Tong uitsteken

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:58

das boffen he dat t van die koekiemonsters zijn! Haha!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:06

Gelukkig maar!
Wat nou als er geen brokken waren geweest Bloos!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:22

Dat ken ik. Gisteren zette ik de paarden in de bak. Normaal zet ik altijd eerst mijn merrie en dan de pony maar nu eerst de pony Verward . Hij is dus in de bak, ik ga mijn paard halen en wat doet die kleine opdonder, ja hoor achter mijn rug terug de bak uit Verward Was wel grappig. Als we aan het rijden zijn heeft hij altijd bang van de heuvels (quadterrein van mijn nichtjes en neefje) maar nu, hij liep gewoon stoer de berg op OK dan! . Ik heb hem maar terug richting stal gedreven en zo terug de bak in, hij liet zich namelijk niet pakken Nu weet ik dus ook dat die angst voor de heuvels pure comedie is .
Doet wel vies hé als je pony zo los is.
Maar goed dat het zo goed is afgelopen.

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:54

als er toch geen eten bestond ...............Tong uitsteken:D

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:39

Hahaha idd gelukkig ja
Wat moeten we toch zonder eten......

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:14

Zonder eten?? hahha daar moeten mij fjordjes niet aandenken, eten eten eten..!! Stelletje hongerlijers dat het zijn Haha!

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:37

inderdaad, gelukkig dat er eten is. Mijn fjordje brak dit na jaar een paar keer door het hek van de wei heen om bij het gras in de sloot te kunnen. gelukkig weet ze dat ze eten krijgt als ik eraan kom. en dus kwam ze ook meteen de wei weer in. Ik was natuurlijk wel geschrokken, maar achteraf is het natuurlijk wel komisch. (ik heb nu het hek maar zo gemaakt dat ze er niet uitkan en ze heeft nu dag en nacht hooi en dus geen reden meer om uit te breken:)

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:52

erg handig. Wou dat de mijne dat had. Als die ontsnapt in een ondeugende bui dan krijg ik hem haast niet te pakken dan is hij bang dat hij op z'n donder krijgt. Extreme duivel