Waarschuwingspercentage zichtbaar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Waarschuwingspercentage zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 20:32

Hey,

ik zag op een ander forum (buitenlands forum waar ik me zojuist op heb aangemeld) dat er links onder je gebruikersnaam staat wat je "waarschuwingspercentage" is, oftewel, op hoeveel procent je van een banning zit.

Afbeelding

Dat lijkt mij op een ideaal alternatief voor hier op bokt.
Tevens aangezien ik van 1 persoon weet (en dat zullen ook wel meerderen hebben) dat die gebanned is terwijl die niet eens wist dat die waarschuwingen had gehad omdat de persoon in kwestie het e-mail adres niet meer in gebruik had waar de berichten naartoe verstuurd werden.

Mij lijkt dit een handig alternatief.

BTW, misschien is het wat om ervoor te zorgen dat iedereen dit percentage van elke persoon kan zien. Zo is het misschien dat de gemoederen een beetje rusten hier omdat niemand waarschijnlijk wilt dat hun "banpercentage" erg hoog is en dat iedere andere gebruiker dit kan zien :p

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:36

moet erlijk zeggen dat het mij nooit echt intereseert wie er gebanned is en wie niet

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:59

ik vind het echt niet leuk hoe gaan we dan tegen elkaar aankijken? je moet alles positief houden he zeg... nee echt niet

moest iemand per ongeluk toevallig een 'verkeerde' ban krijgen, zal die wel even een mailtje naar Bart kunnen sturen zeker? nee ik vind het absoluut niet gebruikersvriendelijk in de lett. zin van het woord.

Enya - Daya :-)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:50

Maar dan moet je alleen dat van jezelf kunnen zien.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:52

Ja precies, anders krijg je alleen maar meer gezeik.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 00:02

:p op die andere site is het ook all1 voor jezelf te zien, het was maar een idee :S magoed, dat terzijde dan, wat betreft de rest?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:48

Stel je hebt iemand hier bokt waarmee je totaal niet kan opschieten. Die krijgt zo'n overzichtje te zien en ziet dat je op scherp staat en nog 1 ow nodig heb voor een ban. Diegene denkt HAAA laat ik even pesten en iemand uit zn hol halen kijken of ik die laatste ow kan bezorgen zodat we van ... af zijn......

Misschien is het een goed idee maar dan niet zichtbaar aan iedereen laten zien... want het word tegen je gebruikt

En ja er zijn mensen die zo kinderachtig zijn

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:05

alleen als je die van jezelf kan zien ja Lachen maar je wordt geband als je 3 OW's hebt (over het algemeen). dus je hebt dan 0, 33,33 of 66,67% en na 3 maanden gaat er weer wat af...heb je daar geen moeilijke software voor nodig?

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 14:28

hmm, geen verstand van Haha! nee joh, maar tis meer als doel dat men niet zijn of haar OW mailtjes kan missen. En misschien is het handiger om afhankelijk van het soort "misdragen" een bepaald percentage dr in te gooien

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:52

Is het dan niet makkelijker gewoon een PBtje te sturen? Verward

Kerstmuts

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:36

Ik denk dat het het makkelijkst is om het gewoon zo te houden. Misschien kan er wel opgevraagd worden hoe ver iemand is voor een banning?

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:52

Idd wat Sting zegt. Maar het is opzich wel goed maar of je er ook iets mee bereikt is een andere vraag. Zoiezo moet het voor prive blijven alleen jij kan van jezelf zien of je al richting ban gaat... Maar ik ben er niet echt een voorstander van

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:24

maar stel je ontvangt je mail niet altijd, en hebt niet het idee dat je iets fout hebt gedaan, en ineens heb je een ban omdat je 3 OW's hebt gehad... dan vind ik dit wel beter...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:05

Ik vind het wel een goed idee, maar dan wel alleen zichtbaar voor jezelf... En dan een dingetje dat zowel OW's als UN's meegerekend worden... Maar ik zou dat idd ook wel handig vinden...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:46

Ja, voor andere gebruikers... krijg je alleen maar nog meer gezeik. Maar voor jezelf, maar vaak weet je het toch wel voor jezelf?

Bokker sinds 02-02-03.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:49

KeeK schreef:
Ja, voor andere gebruikers... krijg je alleen maar nog meer gezeik. Maar voor jezelf, maar vaak weet je het toch wel voor jezelf?

vind ik ook. ik zie er niets dan negatiefs aan. en zelfs al haal je al het negatieve aan kritiek weg, nuttig is het niet.

Enya - Daya :-)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:22

fsoudan schreef:
Stel je hebt iemand hier bokt waarmee je totaal niet kan opschieten. Die krijgt zo'n overzichtje te zien en ziet dat je op scherp staat en nog 1 ow nodig heb voor een ban. Diegene denkt HAAA laat ik even pesten en iemand uit zn hol halen kijken of ik die laatste ow kan bezorgen zodat we van ... af zijn......


Jij leest gedachten

Vind het op zich geen slecht idee, maar dan idd enkel voor jezelf zichtbaar. Gezien het aantal UN's/OW's tov het aantal users denk ik echter dat het het gemakkelijkste is als er gewoon pb's/mails verstuurd worden, ik denk dat het merendeel van Bokt best braaf is...

Of heb ik nu een geheel verkeerd beeld van Bokt? Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 09:51

Misschien is het een idee om gewoon het e-mail adres wat je hier hebt regelmatig te checken Verward
Dan kun je UN/OW etc best zelf onthouden Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 11:37

Ik ben het met Rom eens, Bokt is er niet verantwoordelijk voor dat jouw e0mail programma slecht werkt. En mails die niet aankomen heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, hooguit dat ze in m'n Ongewenste Post stonden zonder dat ik daar keek...

En zo moeilijk is het inderdaad niet om te onthouden hoeveel OW's je hebt lijkt mij Vork



Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 11:41

Ynzo schreef:
En zo moeilijk is het inderdaad niet om te onthouden hoeveel OW's je hebt lijkt mij Vork


1 of 2, moet lukken lijkt me Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:40

Wat is er mis met je gewoon te gedragen dat je geen risico's loopt voor een ban of Usernote o.i.d? Dan is die hele informatie namelijk ook niet nodig. Ik geef er persoonlijk de voorkeur aan dat BartVB zijn energie en zijn tijd in andere dingen steekt dan de bokkers bij de hand te nemen en te vertroetelen. We zijn hier allemaal oud en wijs genoeg (zou je zo denken) en je gedrag is je eigen verantwoordelijkheid...

Je suis Charlie.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:57

Een UN krijg je dus niet altijd te horen dat je die hebt...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:07

Gewoon zorgen dat je ze niet krijgt, heb je ook geen gezeur! Knipoog

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:16

Jacksel schreef:
Een UN krijg je dus niet altijd te horen dat je die hebt...

wij kunnen met een UN twee dingen doen, we kunnen hem versturen aan de user, dat doen we indien we vinden dat de user moet weten dat hij een fout heeft begaan, maar we kunnen ook een UN gebruiken voor onze eigen administratie, dus als het meer als aandachtsvestiging is en niet zo danig van belang hem te versturen. dan versturen we hem niet maar slaan hem alleen op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien en 5 bezoekers