kamer in Amsterdam gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

kamer in Amsterdam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 16:40

Omdat ik volgend jaar in Amsterdam ga studeren, ben ik alvast op zoek naar een kamer.
Is er toevallig een bokker die een kamer in Amsterdam, of in de buurt van Amsterdam weet?
Ik heb al via kamernet en marktplaats geprobeert iets te vinden, maar nog zonder succes.

alvast bedankt Lachen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:41

Hahaha als je geen mensen daar kent, wens ik je nog véél succes!!!

Het is écht heel lastig!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:44

Heeft je school geen kamerbureau??

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:36

Ik hoor van velen dat het zo lastig is, maar toen ik op zoek was naar een kamer, had ik in één week 3 adressen.
Uiteindelijk besloot ik toch maar niet naar A´dam te verhuizen, maar dat terzijde.
De meeste contacten vind je toch via mede-studenten die uit hun kamer gaan of wanneer er bij hun een kamer vrijkomt.
Ook hangen er in de vestigingen van de Hoge Scholen en Universiteiten vaak kamers aangeboden, maar die zijn vaak erg snel weg.
Maar mijn ervaring is dat je wanneer je eenmaal aan het studeren bent een stuk makkelijker aan een kamer kan komen.

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:37

Probeer trouwens ook eens studentsforstudents.nl

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:51


Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:51

Daar keek ze al op zei ze.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:35

Ikeje schreef:
Ik hoor van velen dat het zo lastig is, maar toen ik op zoek was naar een kamer, had ik in één week 3 adressen.
Uiteindelijk besloot ik toch maar niet naar A´dam te verhuizen, maar dat terzijde.
De meeste contacten vind je toch via mede-studenten die uit hun kamer gaan of wanneer er bij hun een kamer vrijkomt.
Ook hangen er in de vestigingen van de Hoge Scholen en Universiteiten vaak kamers aangeboden, maar die zijn vaak erg snel weg.
Maar mijn ervaring is dat je wanneer je eenmaal aan het studeren bent een stuk makkelijker aan een kamer kan komen.


Als je genoeg geld hebt en de juiste mensen kent heb je inderdaad zo een kamer!! Ik kan ook zo op drie adressen gaan kijken, kan er zelfs waarschijnlijk morgen nog in! Maar het ligt maar aan de eisen die je stelt..........
Ik kan nu voor weinig in Hilversum een super mooi appartement betrekken met alles nieuw en ik hoef het helemaal met niemand te delen! In Amsterdam kan dat ook, alleen moet ik dan min 1000 per maand betalen en daar heb ik net geen zin in. Knipoog

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 11:49

saluut schreef:

Als je genoeg geld hebt en de juiste mensen kent heb je inderdaad zo een kamer!! Ik kan ook zo op drie adressen gaan kijken, kan er zelfs waarschijnlijk morgen nog in! Maar het ligt maar aan de eisen die je stelt..........
Ik kan nu voor weinig in Hilversum een super mooi appartement betrekken met alles nieuw en ik hoef het helemaal met niemand te delen! In Amsterdam kan dat ook, alleen moet ik dan min 1000 per maand betalen en daar heb ik net geen zin in. Knipoog


idd, ik hoef echt geen mega kamer, maar ik zag er daarnet 1 op internet van 6 vierkante meter voor 500 euro. dat vind ik toch wel erg duur voor zo'n klein hokje!
voor mij houd het na ongeveer 350 euro wel op Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:13

vriendin van mij huurt met nog wat medestudenten een appartement. je moet eens proberen of je geen lijst met medestudenten kan krijgen en op die manier met wat medestudenten samen een appartement te huren
welke opleiding ga je daar doen?

groetjes

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:14

Hrm... dit is zeker het verkeerde moment om te zeggen dat mijn appartement in hartje Amsterdam minder dan dat kost? Mazzel gehad en via een bevriende makelaar binnen gekomen... Makelaars zijn trouwens ook geen slecht idee, maar de meeste hebben wel een hele lange wachtlijst...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:15

6 vierkante meter is trouwens geen kamer, meer een berghok volgens mij.

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 13:12

vonneke schreef:
vriendin van mij huurt met nog wat medestudenten een appartement. je moet eens proberen of je geen lijst met medestudenten kan krijgen en op die manier met wat medestudenten samen een appartement te huren
welke opleiding ga je daar doen?

groetjes


goed idee, dat kan ik eens proberen!
ik ga media & cultuur studeren Lachen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:24

lizzy"]
[quote="saluut schreef:

Als je genoeg geld hebt en de juiste mensen kent heb je inderdaad zo een kamer!! Ik kan ook zo op drie adressen gaan kijken, kan er zelfs waarschijnlijk morgen nog in! Maar het ligt maar aan de eisen die je stelt..........
Ik kan nu voor weinig in Hilversum een super mooi appartement betrekken met alles nieuw en ik hoef het helemaal met niemand te delen! In Amsterdam kan dat ook, alleen moet ik dan min 1000 per maand betalen en daar heb ik net geen zin in. Knipoog


idd, ik hoef echt geen mega kamer, maar ik zag er daarnet 1 op internet van 6 vierkante meter voor 500 euro. dat vind ik toch wel erg duur voor zo'n klein hokje!
voor mij houd het na ongeveer 350 euro wel op Scheve mond
[/quote]

Als je 350 euro te besteden hebt valt er echt wel wat te vinden. Probeer samen met een vriendin wat te zoeken. Er zijn genoeg appartementen voor 700 euro te huur! Pb me anders maar voor telefoonnummers en adressen.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:33

Weten jullie dit soort 'appartementen' ook in Utrecht? Haha!
Ik kan ook wel 350 betalen, maar bij ons is het helemaal een ramp!