welke richting moet ik in ? Help !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

breezerlover

Berichten: 303
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Akersloot

welke richting moet ik in ? Help !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 10:44

Hallo

Ik heb een engels volbloedje, en omdat ik haar nu goed aan het beleren ben, ben ik goed aan het nadenken waar ik echt mee door wil gaan..
Ik zou even wat over haar vertellen.

Het is een leergierig paardje dat ze eigenlijk wilde gebruiken als recreatiepaard voor een kar. ze is er al een beetje voor beleerd.
ze is verkeersmak en goed voorwaarts. Ze heeft een goed uithoudings vermogen en wil graag werken. Ze luisterd goed naar stem en hulpen.
Schrikt weinig en let goed op dr zelf.

En nu wil ik uit de volgende :

- Western
- Dressuur
- En recreatie ( voor de kar en onder het zadel)

Maar..

Western: Ik moet nog heel veel leren, en zij ook. Moet nog een zadel+hoofdstel aanschaffen + lessen

dressuur: Ik kan tot de L en me paardje tot de B maar moet nog een zadel aanschaffen en wedstrijdkleding. Want ik wil echt wedstrijden gaan doen ! en ik moet evt. lessen nemen voor mijn paardje

recreatie: Onder het zadel kan ze alles al en ik weet ook alles, voor de kar weet ik ook alles al, ze moet alleen volledig beleerd worden.
Bij mijn stal staat een kar die ik mag lenen. en anders schaf ik een 2dehandse kar aan met goed tuig.

Wat vinden jullie ervan wat als ik bijv. western EN dress. doe word het te duur voor mij..

Wat zouden jullie doen ??

Met de kar is iets wat ik al van jongs af aan wil enz. maar dressuur lijkt me ook heel leuk omdat ik dat ook al heel lang doe en western lijkt me wel een uitdaging

WAT NU Verward Help Verdrietig

Lieffii, kzOu je missen moppii.. Wie gaat er allemaal naar Geldermalsen ?? Pb me ff..


peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:47

ik zou geen dressuur en western gaan rijden maar een keuze maken. volgens mij gaat dat namelijk niet samen.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:55

volgens mij kan je beter dressuur met recreatie gaan rijden, omdat je hier gewoon het zelfde zadel voor kan gebruiken. en wat peggel al zegt dressuur en western gaan niet samen.
en je kan de kar gebruiken dus dit lijkt mij het voordeligst!
suc6 Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:38

Wat wil je zelf het liefste?

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:53

Ja, zelfde als natalie.
Wat vind je zelf het leukst?

breezerlover

Berichten: 303
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 15:07

De kar lijkt me heel leuk, maar ik ben 14 en ik weet niet of je dan al een men-diploma kan halen en of je het ook nodig heb als je over de straat wil rijden enz. En het is iets wat ik vroeger al wilde.. maar ik weet niet of ik mijn ouders kan overtuigen dat ga ik vanavond proberen... Iemand ti[s om het goed bij ze aan te brengen ?? Haha!

Lieffii, kzOu je missen moppii.. Wie gaat er allemaal naar Geldermalsen ?? Pb me ff..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:25

Naast wat je zelf het leukste vindt, moet je ook in de gaten houden welke tak je paardje het beste ligt.

* To Belg, or not to Belg *

breezerlover

Berichten: 303
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 17:15

Ik heb vandaag met een menner gepraat, en heb besloten om recreatie te doen en d'r lente/zomer 2005 voor de kar te gaan zetten. Deze topic mag gesloten worden.. bedankt allemaal Haha!:D

Lieffii, kzOu je missen moppii.. Wie gaat er allemaal naar Geldermalsen ?? Pb me ff..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, YandexBot en 26 bezoekers