Scheren en dwarsliggen.....??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:22

misschien heel vreemd, maar sinds Mika is geschoren afgelopen donderdag is ze verschrikkelijk ondeugend en dwars...
Kan dit met elkaar te maken hebben?? Verward Verward

Vanmorgen ook weer wezen rijden, en ze komt heel onzeker over, maar het meest irritante zijn toch wel de "sliding stops" die ze zeker nog nooit eerder heeft gemaakt en die ze nu om de zoveel meter doet..... Verward Elke keer stilstaan en niet meer willen lopen totdat we omdraaien en richting huis gaan, dan is ze niet te houden....
Ze komt ook heel onzeker over, veel schrikkeriger dan ze normaal is, maar aan de andere kant gewoon vreselijk ondeugend, in het land raced ze steeds rond, veel meer dan normaal, echt gekke sprongen maken met de staart in de lucht...

Ze is verder goed gezond, heeft het niet koud, eet goed....

Is er een verband met het scheren?? Wat denken jullie ervan? Of is dit een soort 2e testfase, weer proberen het baasje te worden nu ze aangespannen loopt?

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 18:29

nu ze haar dikke winterjas kwijt is, heb je goed kans dat ze beter in haar vel zit, en actiever is.
Nu heeft ze de puf om geintjes uit te halen, waar ze eerst ivm warme winterjas niet de puf voor had

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:36

Nou, dan heeft ze wel heel veel puf ineens.... Haha! Haha!
Moet er wel om lachen, maar vanmorgen had ik er m'n handen aan vol om het haar een beetje in de hand te houden! En dat onverwachte "met 4 benen op de rem" is echt niet leuk, als je even de andere kant opkijkt schrik je je lam!

Op een bepaald moment werd het me echt te gortig en heb ik 'r goed aangepakt met een flinke tik met de zweep, maar toen gingen we ineens wel heel erg hard.... Cool Ze protesteerd echt konstant!
Hihi, eerst was ze aan de muesli zonder haver omdat er geen leven meer inzat, maar nu.....Die reform muesli werkt wel goed.... Haha!

Zweten doet ze trouwens helemaal bijna niet meer, dat is echt stukken beter geworden! Goed uitstappen met een zweetdekentje en ze kan zo met de gewone dekens lekker het land in omdat ze in no time droog is, dat is echt ideaal!!!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 22:28

*LOL* Tja, da's het resultaat van een fris windje over d'r blote kont! Gaat wel over hoor, ze zal er even aan moeten wennen. De meeste paarden hebben het, net na het scheren.
Sterkte! *LOL*

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 22:59

das is queen ook sinds ze geschoren is ken ik haar niet meer trug
ze is veel vrolijker en fijner te rijden...
er kwam ook veel vacht van haar af dus geen wonder dat ze zich fijner voelt met rijden... nu zweet ze tenminste niet zo snel

Love the life that you live, live the life that you love

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 10:22

Mika is zeker vrolijker en actiever geworden, maar zoooo ondeugend! }> }> }>
Ze is echt lastig met rijden, haalt alles uit de kast!

Aan de ene kant heel leuk, want ik hou er wel van als er "een beetje een kop op zit" maar wel ff wennen, want ze was zo braaf de laatste tijd...

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, judithM en 33 bezoekers