Oscar awards!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
HvTessa
Berichten: 15
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Oscar awards!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 16:21

Jaa!! vanavond/vannacht de oscar awards! Pling Alleen ik vind het zo stom dat we dat in Nederland niet kunnen ontvangen Verdrietig Behalve dan als je een satelliet hebt!!(lucky you!) Het word live uit gezonden op de amerikaanse zender abc!
Ze laten de volgende dag op het nieuws alleen maar zien welke films veel oscars hebben gewonnen, maar ik zou het zo graag helemaal willen volgen!

Weet iemand toevallig of het nog een keer op de Nederlandse tv word herhaald? Verward

** Lovers Houw van mijn paardje » Tess(a) a.k.a Tess(a)ManianAngel Knipoog Lovers **


Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:35

Dat wordt volgens mij al een paar jaar niet meer uitgezonden in Nederland. De laatste keer was toen Julia Roberts en Russell Crowe een oscar ontvingen. Het wordt volgens mij wel op Canal+ en dat soort kanalen uitgezonden.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:42

Hier in België wordt het wel uitgezonden, maar aangezien het morgen school is en ik dus niet van half 2 tot 6 ga kijken, zal ik morgen wel een aantal hoofdpunten zien in de krant en op televisie.


assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:58

BBC zendt het ook uit toch? Of CNN, iig zo'n Engels/Amerikaanse zender die je ook gewoon via de kabel kunt ontvangen, dacht ik.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:28

www.bbc.com

Take your seat for BBC One's live Oscars coverage from 12.50am, Monday morning.

Dan begint het dus om 1.50u voor ons.

Godver ik moet morgen weer naar school. Anders had ik het wel gekeken denk ik. Is best leuk, sterren kijken. Clown

HvTessa
Berichten: 15
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 18:56

Malabarista schreef:
www.bbc.com

Take your seat for BBC One's live Oscars coverage from 12.50am, Monday morning.

Dan begint het dus om 1.50u voor ons.

Godver ik moet morgen weer naar school. Anders had ik het wel gekeken denk ik. Is best leuk, sterren kijken. Clown

haha ja zeker leuk! Schijnheilig Ik denk dat ik het wel even op ga nemen! Pling

** Lovers Houw van mijn paardje » Tess(a) a.k.a Tess(a)ManianAngel Knipoog Lovers **

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:59

het is idd op de bbc, maar ook op preview tv.
daar hebben ze nou een maand lang zo'n Amerikaanse entertainment zender, E-TV ofzo, en die zijn nu al bezig met oscar specials.

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

HvTessa
Berichten: 15
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 19:12

Maar je hebt toch bbc 1 en bbc 2? op welk van de 2 komt t dan..?:D

** Lovers Houw van mijn paardje » Tess(a) a.k.a Tess(a)ManianAngel Knipoog Lovers **

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:48

bbc 1 geloof ik.

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:40

Ik ga een nachtje niet slapen Haha!

Idd op de BBC. Natuurlijk ga ik het wel opnemen, maar ik wil wel als eerste weten of Johnny nou eindelijk die verdiende oscar krijgt.
Al zie ik het niet geheel positief in voor hem, maar ja dan gewoon kijken of hij aanwezig is en hoe hij er dit keer weer uitziet

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:05

Ik denk dat Johnny Depp best wel een kans maakt hoor. Hij heeft laatst ook die screen actors awards gewonnen!
Dus ik schat hem goed in OK dan!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:27

marlon7 schreef:
Ik denk dat Johnny Depp best wel een kans maakt hoor. Hij heeft laatst ook die screen actors awards gewonnen!
Dus ik schat hem goed in OK dan!


Ja, ze zeggen het dat hij daarom kans zou maken. Natuurlijk gun ik het hem! Hij verdient het al jaren, maar ik ben bang voor zijn tegenstanders Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:03

Ik ga er niet naar kijken, er komen zulke onzinnige award voorbij, daar ga ik me nachtrust niet voor weggeven. Ik hoop wel dat J.Depp P.Jackson, en ROTK en de tweeling in de prijzen vallen. Dat hebben ze verdiend. Al denk ik niet dat Depp ook wint voor deze rol, dat za lJude Law wel zijn of Bill Murray

- Offline -

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:04

Ik ga wel kijken, samen met mijn collega, we hebben nachtdienst

Goedgekeurd onderschrift :)

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:07

Ik hoop ook echt dat De Tweeling 'm krijgt, hebben ze echt verdiend. Ik vond het een prachtige film! OK dan!

Het wordt toch ook op de radio uitgezonden? Vorig jaar volgens mij wel (gewoon op een Nederlandse zender, weet alleen niet meer welke).

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:40

een samenvattign op bcc morgen rond half 12 tot 1:30

- Offline -

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:50

ik mag toch hopen dat dat dan wel 's middags is Tong uitsteken

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 00:26

ik ga nu fijn slapen
maar ga toch aan lord of the rings denken (dat ze maar fijn veel oscars krijgen ) waarom moeten we ook morgen naar school Boos! anders kon ik fijn kijken Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 00:34

Nou wij hebben dus satelliet en MOOI GEEN OSCARS!! snik snik...
want we hebben dus geen BBC en ook geen Canal +.. en ook geen ABC... wééeééééeééééééhhhhh

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 02:26

Aaaaahh!! Ik heb Johnny Depp net gezien!! *LOL* *LOL*
Vanavond had ik al samen met Shiloh een gesprek met een Amerikaanse Deppfan (we zijn allemaal tussen de 6 en 9 jaar fan en hebben hier zo lang op gewacht).
We hadden het erover dat we hoopte dat hij die stomme hoed eens thuis moest laten en ik zei dat ik dit keer geen blond haar wilde, maar zijn eigen kleur. Ook waren we erg benieuwd wat voor pak hij aan zou hebben.
De Amerikaanse fan kon vertellen dat hij met zijn moeder zou gaan.

Maar okee ik zag hem dus net! Zijn haar was even wennen, hij had er heel duidelijk werk van gemaakt (nou ja iemand ingehuurd om zijn haar te doen Knipoog ).
Ook zijn pak was erg netjes. Het was wel even wennen dus, omdat het niet de eigenwijze Johnny was die ik toch wel een beetje had verwacht.

Er was trouwens nog een poll op de BBC wie de mensen dachten wie zou gaan winnen, en...
Johnny Depp met 55%!!!
Nu maar hopen dat het uit gaat komen Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 02:33

Hoooow, daar was hij weer!! *LOL*
Op de rode loper had hij het er trouwens over dat hij er was omdat hij dankbaar is voor zijn nominatie en om toe te juichen. Hij gaat er echt vanuit dat hij niet wint, daarom zou hij er juist 1 moeten krijgen!

Ook zag hij er weer zo verlegen uit Lovers

Net was hij er dus weer..er was een meisje die hem graag wilde ontmoeten. Nu zat zij 1 rij voor hem en de presentator van de BBC stelde ze aan elkaar voor.
Ze wisten beide niet goed wat ze moesten zeggen Johnny en het meisje. Zij is trouwens zelf ook genomineerd Boos!

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 03:29

mjah ik ben ook maar wat eerder opgestaan... niet alleen voor de oscars hoor Schijnheilig moest ook nog wat huiswerk maken Schijnheilig (maar goed, je moet toch wat he als trouwe deppfan Tong uitsteken)

In het commentaar ervoor was bij de bbc billie boyd en dominic (achternamen kwijt, die twee hobbits, merry en pippin) en op de vraag wie hopen jullie te ontmoeten vanavond zeiden ze beide... Johnny Depp JEEJ!

ik heb hem nog niet gezien, maar kan niet wachten.... wel zit ik me HELEMAAL kapot te ergeren aan de vrouw die in dat gesprek zit op de bbc bij de pauzes zeg maar.... hoebedoel je? "ik-ben-een-blonde-doos-die-helemaal-vol-van-zichzelf-is-en-moet-je-die-paar-blingblings-rond-mijn-pols-eens-zien-ik-wil-alle-aandacht" BRRRRR VRESELIJK MENS!

nou goed.. ik gaat weer verder met huiswerk en oscars kijken....

Toen nu toe heb ik gezien...
finding nemo ---> won voor beste animatie film...
rene zelweger---> beste actrice in bijrol...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 03:32

Jaa, dat geklets tussendoor is vreselijk!! Alle 3 zijn irri Haha!

En dat 13-jarige meisje wilde JD dus ontmoeten omdat hij zo'n 'stud' is, dit werd nog eens herhaalt toen JD ernaast stond Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 03:43

wat zou die gedacht hebben?? "word ik nou ALWEER een tieneridool Tong uitsteken doe ik niet goed Verward"

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 04:22

Eindelijk foto's!!!

Zoals jullie zien is toch Vanessa bij hem en hij heeft een pak aan van Armani (voor de mensen die het willen weten Knipoog )
En van een Amerikaanse fan hoorde ik dat zijn moeder OOK bij hem is Knipoog

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Antoinette op 01-03-04 04:48, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Aniek23, Colien, Elmee, EsmeeKKK, GoogleAdsense, juval, lauret, noukso, xSabineW, xSimonee, xxmichellexx en 58 bezoekers