'Gisteren voor het eerst op de bok gezeten, slik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

'Gisteren voor het eerst op de bok gezeten, slik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 11:35

Gisteren zijn mijn vriend en ik mee geweest met een stalgenoot naar een indoor marathon in IJsselmuiden. We gingen om 10.30 van de stal weg, komen we daar aan moesten we toch eenigzins haasten maar de heren gingen parcours verkennen en ik het paard even longeren en optuigen.
De heren waren redelijk verbaast dat ik als dressuurmuts (en springgroom) snapte hoe het allemaal moest zitten Haha!

Ze reden een heel goede marathon en ze hadden hele goede punten bij speel uw spel. Dus ze mochten naar de finale (die pas om 19.00 begon)
Mijn vriend en ik zijn nog even in de omgeving boodschappen wezen doen. Erg leuke omgeving trouwens!

Toen het paard inspannen voor de finale... het was allemaal een beetje snel achter elkaar en toen moest ik toen hun het parcours aan het verkennen waren op de bok! HELP ik heb mijn grootrijbewijs wel Haha! maar dit is toch wel iets heel anders. Ricardo was erg braaf en deed goed z'n best om mij te snappen. Maar er waren wel een paar heerlijke aparte mensen die in een mutvolle rijbaan gewoon even vol gas gingen. Vind het wel knap trouwens met zoveel mensen en aanspanningen in een rijbaan van 20 x 40 dat er zich geen ongelukken voordeden..

Toen de finale het ging heel erg goed alleen doordat de kaar doorgleed hadden ze een paar balletjes en werden ze 5 de (laatste in de finale enkelspanpaarden) Maar het was toch een heel goed parcours en de heren waren helemaal brak!!! Het paard heeft het weer super gedaan en volgende week mag ik weer achterop de kar met de dressuur.

Wie is er toevallig gisteren in IJsselmuiden geweest?

Groetjes, Miriam

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:28

Geen jeukende handjes gekregen om vaker te mennen? Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30623
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:56

Haha. Ik heb dat gevoel ook altijd in kleine bakjes. Sommigen mensen denken echt niet na. Maar het is wel leuk hoor met mennen groomen. Al rijden wij nooit marathons eigenlijk. Altijd dressuur en vaardigheid.
Ik vind het trouwens altijd wel leuk om even te mennen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:58

Ah joh, mennen is net rijden onder het zadel, alleen zit je wat verder weg Tong uitsteken Maare, span je nu je paard al in Knipoog

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 18:31

Ik zit er wel aan te denken om eens Harry te laten betuigen want op zich de dressuur en vaardigheid vind ik heel erg leuk... Maar Ricardo het paard van mijn stalgenoot is een beetje groot en dat ben ik niet gewent zoveel lengte