Ik ga bij Rinkja stage lopen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Ik ga bij Rinkja stage lopen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 17:25

Janke en ik begonnen er over als grapje, maar haar ouders vonden het goed, dus ga ik nu bij Rinkja stage lopen. Haha! Kan ik lekker met Rinkja trainen en ook eens goed gaan oefenen met de hoefschoenen, want dan heb ik tijd genoeg. Haha! Het is een blokstage van twee maand, dus vijf dagen in de week. En Janke is m'n stage begeleidster. *LOL* Ze is meerderjarig, dus het kan. Cool Maar nu eerst nog een week vakantie, en dan begint m'n stage. Lachen

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:46

Heel veel succes met de stage, hopen dat je een dikke voldoende scoord maar dat moet zo te horen wel lukken of niet?? (zit je in deurne op school??)

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 17:54

Nee, ik doe een algemene opleiding dierverzorging. Lachen
Voornamelijk honden katten en kleine huisdieren, maar ook een deel rundvee en paarden.
Stages mogen op alle dierenbedrijven. Lachen
En na dit jaar stop ik er waarschijnlijk toch mee, dus dit is alleen nog maar even om dit jaar af te maken. Knipoog

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:57

Na is in iedergeval een leuke afsluiting of niet? Jammer dat je er mee stopt bevalt het niet of wil je toch iets anders gaan doen? In ieder geval toch nog veel suc6

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 18:06

De opleiding is gewoon slecht, meestal voeren we geen hol uit, en dat is nu al de hele 2 jaar zo dat ik er mee bezig ben. Nou weet ik wel dat het uiteindelijk gaat om het diploma, maar ik leer gewoon bijna niks. En misschien is het voor een groot deel zelfstudie, wanneer niemand wat uitvoert, en de leraren je ook niet stimuleren, maar wat omhangen is het erg moeilijk om wat te doen. Want het wordt ook niet nagekeken ofzo, daar moet je ook weer zelf achteraan. Alles is gewoon een zootje, het zit allemaal heel slecht in elkaar. Maar ik weet het nog niet zeker, maar ik zit ernstig te twijfelen om hier mee te stoppen en havo te gaan doen.

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:08

Ja dan zou ik er ook mee stoppen en idd de havo gaan doen, misschien kun je daarna naar barnevelt omalsnog in de dierenverzorging te gaan.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 18:11

Ja, ik wilde eerst ook naar Barneveld, maar ik was nog maar 15 toen ik van de mavo afkwam, en dan zou ik al in Barneveld op kamers moeten, dus dat zag ik nog niet echt zitten. Knipoog Maar goed, voordeel van deze opleiding is dat ik nu lekker bij Rinkja kan stage lopen. Haha!