wat zijn jou paard/pony z`n streken.??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

wat zijn jou paard/pony z`n streken.??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 15:03

heey bokkerz..
wat zijn jou paard/pony zijn streken.!!
zijn ze om gek van te worden ...? of zijn ze juist wel grappig Tong uitsteken ..??

    It's just how life goes.. step by step


Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:07

ff denken...
Uit de wei springen als het haar niet bevalt Tong uitsteken

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:10

als ik buiten rij, dan wil ze nog wel eens teurg, dan krijg je haar echt niet verder! als ik een zweep mee heb en ik geef een tikje gaat ze wel. heb ik geen zweep mee, pak ik een klein stokje en geef ik een klein tikje, wil ze ook wel verder lopen.
af en toe heeft ze het helemaal in d'r bol en doet ze het om de 10 meter!
heel irri soms!

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:16

Niet mijn eigen paard maar mijn lievelingspaard had (nu niet meer dus) een hele irritante ..... als ik in galop wilde ging ze omdraaien en bokken.. ik doorgaan en zij ook....grr.. maar nu doet ze weer lief

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:


DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:17

heel lief bij me snuffelen en blazen in me gezicht, echt héél schattig,
En dan bijt hij heel hard in me haar en gaat ie het op lopen eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos!

Echt een debiel.

Hij vind het ook leuk om te gaan rollen in zijn stal als ik in het verste hoekje verwijdert vvan de uitgang sta, en meestal vang ik dan een klap van zijn hoef, in mijn vlucht naar de uitgang...

pfff jaja het is een debieltje af en toe...

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Lando
Berichten: 72
Geregistreerd: 29-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:29

De mijne wil graag bij je zijn.. heel lief..
Maar als je in een andere wei staat wil hij ook nog wel is komen praten..
En dan springt hij zo over de draad heen komt hij vrolijk even knuffelen..

En net doen of dat hij dingen eng vind, dan er weer wel voorbij lopen dan weer niet, in een keer noodstop.. grrr Knipoog

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 18:39

oow lijkt me nou ook nie zo leuk.. dadelijk blijf ze hangen in de draad..

    It's just how life goes.. step by step

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:39

Uhh..

Jointy (mijn newforestpony) die gaat al ben je gewoon aan het rijden en hij wil niet lopen gaat hij na een tijdje ineens heel hard renne zomaar
En met opzadelen weg willen lopen .
met longeren recht voor je gaan staan en helemaal niks meer doen Tong uitsteken
heel irritant *LOL*

Jellie (haflingermerrie)
Lopen met opstijgen >;)
Met longeren ineens ontploffen ~~}>
Zich ontzettend aanstellen om niks Nagelbijten / Gniffelen
en in het weiland niet komen maar nog even extra ver weg gaan lopen Extreme duivel

heel erg leuk dus allemaal Hyper!

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 18:40

whaha jah.!

    It's just how life goes.. step by step

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:01

ehm heb je even Haha!
mijn verzorgshetje is echt een shet hoor. héééél eigenwijs en soms vreselijk irritant...nu heeft ze weer iets nieuws bedacht, dr box niet in willen!!!! Verward nooit problemen dr mee gehad, ze sprong met een vaart de box in, maar als ik nu zelfs al de stal in wil lopen gaat ze al langzamer en wil bijna niet meer verder Huilen met héél veel geduld wil het uiteindelijk meestal wel lukken, maar is wel heel frustrerend hoor.
ook trekt ze heel erg aan de lijn als we gaan wandelen, bij de weg is ze bijna niet te houden (en toch is ze compleet verkeersmak Verward ) en als we langs gras lopen krijg ik dr bijna niet vooruit Haha! raar he Knipoog

mn andere verzorgpony hgeeft niet zoveel streken, das echt een lieffie (de shet ook hoor Haha!) behalve dat ze erg lui is. met longeren bijv. krijg je dr met geen mogelijkheid in galop, terwijl ze het echt wel kan... ~~}> Lachen

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:14

waar te beginnen?!?!?

Maar eh... hij springt bijvoorbeeld over het hek van zijn wei... Of dan ben je aan het longeren en dan gaat hij er bokkend galopperend van door...

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:31

Tos had zoveel streken (al zovaak allemaal zitten typen)
Maar Mabel is vergeleken met Tos daarbij wel saai.
Ze kan soms ineens om iets gaan snurken en met grote ogen kijken, terwijl er een minuut geleden veel engere dingen gebeurde, en ze daar niks om gaf.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:55

Als ik met Zhanna even stil sta dan gaat ze meteen proberen om het sperriempje van haar neusriem aan mijn voet los te schuren. erg schattig, maar zo'n gedoe om het weer vast te maken... En ze kletst erg graag! Vooral toen ze de eerste keren mee op buitenrit ging, maar nu nog heel vaak gaat ze spontaan staan hinneken! Iedereen dan natuurlijk kijken Bloos

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:57

Mijn oude verzorgpony liep altijd weg in de wei, in het begin nooit maar na een tijd kon ik 3 uur achterhem aan ofzo echt erg hoor!!!
En gewoon nie komen he
En als je wat lekkers had uit je hand grissen en alsnog wegrennen.....
En hij kon niet vaststaan hij heeft al meerdere halstertouwen en hoofdstellen kapotgetrokken door het ineens maf doen.....

GiuSli

Berichten: 17
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:59

Als ik met Grietje aan het rijden ben zijn haar streken meestal er vandoor vliegen bokken en weigeren voor de hindernis..
en bij Lady zijn hara streken Oren in de nek leggen en Stijgeren .. en soms ervan door schieten ..
allebij lopen ze weg in de wei als ikj ze wil bakken en gaan ze bokkken maar het zijn schatjes m op te rijden ...

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:01

Tot nu toe vaste prik!!!
Als ik ga mestruimen in de wei en ik let niet op..
Kruiwagen met inhoud omver!!!
En dan maar weer op nieuw beginnen Verward

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:08

als ik en mijn vriendin even uitrusten in de bak en tegen een paal aanzitten en mijn pony voor ons staat briest ie ons helemaal nat Verward
enne uitbreken en de bix/haverton open breken, en vervolgens koliek krijgen Boos!
met buitenritten omdraaien en terug galopperen, bokken naar andere paarden/ponys. grendels loskrijgen.
mijn haarband of pet afpakken heeft ze die in de mond en dan heel hoog met het hoofd dat ik er niet bij kan!! *LOL*

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 00:11

Bas begon met onder de draden doorkruipen in de wei, over de weg naar andere wei te crossen, ikke op hol, gauw biks halen, kom je terug, staat ie weer schijnhelig in z'n eigen wei bij zn vrienden.

Dus dubbele draden gemaakt, kruipt ie tussendoor, eerst hoofdje dr tussen, voorpootjes eroverheen, achterpootjes en taddaa ik ben aan de andere kant.

Dus schapennet, meneer pakt gewoon de kunststof paaltjes beet met z'n waffel, legt ze 1 voor een op de grond en kaffelt er rustig overheen: Ik ben weer vrij, eens even op het erf koekeloeren.
Als ik hem zie lopen op het erf en geef een brul, rent ie weer schijnheilig terug het land in....

Kom je in het land met een stukkie brood,een appel of een wortel staat ie als eerste bij je: VRETEN !
Kom je in het land met een halster gaat hij achter Edwine staan: "Je kan me lekker toch niet pakken! "

dus nogal wat weilandstreken... Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 09:03

Bij mij flikt ze nu niks meer want ik ken der door en door.
Maar toen ik klein was, rende ze heel vaak naar het gras, ging eten en als ze dan weer omhoog was ging ze keihard rennen.

Ze kan zich soms ook behoorlijk aanstellen en ze probeert je vaak uit Haha!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 09:26

Treasure heeft geen streken Schijnheilig Die is opgevoed Tong uitsteken
Ik kan nu echt niks opnoemen. In het begin heeft ze een aantal touwen kapot getrokken maar dat doet ze ook al een tijd niet meer.

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:45

bijten bijten bijten bijten bijten bijten bijten ... hij is super speels met zn mond hij moet vanalles in zijn mond hebben ... bijten bijten bijten bijten bijten bijten

profieltjuh vernieuwd

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:51

Darmorah is over het algemeen best braaf, maar heeft soms van die typische mutsedingen, zoals:
*Iets heel eng vinden waar je al 80x voorbij bent gekomen
*Bokken als je wilt aangalopperen (doet ze overigens alleen bij mij, waarschijnlijk durft ze het niet bij m'n zus en bij m'n moeder heeft ze andere trucjes)
*Als je op buitenrit bent; op de terugweg veel harder lopen.
*Opeens d'r kont eronder trekken als je (meestal ook op de terugweg) aan het draven bent buiten --> echt een onwijs irritant gevoel is dat
*En natuurlijk gewoon héél druk zijn en van alles, maar dan ook alles, "schrikken" (stelt ook heel weinig voor eigenlijk --> 2 passen harder, ook is het meestal in de winter)

Maar voor de rest is het echt een engel Lovers

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:54

zorro doet zelf zijn halster af als iemand hem in de stal omlaat dan vind ik hem in de mest terug, hij is meester in knopen los maken een soort Houdini, als hij slobber heeft smeert hij zijn stal onder en mij ook als hij de kans krijgt, poept tegen de muren, leunt altijd met zijn kont overal tegen aan en dan wil er we eens wat krak zeggen, met wandelen wil hij wel eens in ene zich omkeren en een bok geven en hup weg is hij, schrapen schrapen als hij geen aandacht krijgt etc. etc.
Tja toch houd ik van mijn oudje.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:21

Schrapen als ze geen aandacht krijgt, tegen de deur schoppen als ze geen aandacht krijgt en een hele irritante:

ze slaat altijd tegen de wand van haar box als ze staat te eten... Raar paard.

Verder als ik last heb van gek doen (op dr rug klimmen buiten zonder ook maar iets) dan luistert ze soms wel, en soms ook niet: dan crosst ze snel richting het weiland! Lachen

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:37

uhm.. Steigeren... wegschieten... ineens opzij springen.. bijten.. Dominant doen tegen andere paarden.. hehe en zo nog wel een paar dingetjes.. en meestal is het echt heeeeeeeeeeel vervelend!!!!!!!!! hehe.. maar tog is ie lief *LOL* Haha!

'Moonlight Holly'


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, josien_m_, Laj1, Lanoca, lindo, MairiMacBran, mino1, SemrushBot, shaddy82 en 34 bezoekers