Groetjes uit Parijs! En constatering...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Groetjes uit Parijs! En constatering...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 20:59

Even de groetjes uit Parijs doen aan jullie!
Ik heb heel lang bij Parijs gewoond, en daar natuurlijk wat vrienden gehouden. Ben momenteel op bezoek bij een vriendinnetje, en het bevalt wel (behalve dat ik mn vriend en Koor een beetje mis). Gisteren is mn vriendin mij op het station op komen halen, hebben we de koffer in een kluis geknald en een heel eind door Parijs gewandeld.
Vandaag had ze weer rijles, en zijn we dus de halve dag naar de manege geweest (een erg mooie en luxe manege, kijk op www.haras-de-jardy.com) en heb ik het lekker koud gehad! Boos!
Ik moest echt weer even aan de manege wennen hoor! Jeetje, al die beginners, gebonk op de ruggen, tuig wat in mijn ogen niet past... dat was dus de constatering. Heb een aantal jaar op die manege gereden, en dan let je niet zo erg op die dingen; ik had zelf mn eigen tuig en sjabrak, hoofdstel, en bonk naar eigen mening niet in het zadel. Nu in NL heb ik mn eigen paard en zie zelden manegeruiters, dus viel het denk ik extra op... Het was iig wel erg gezellig, en we gaan zometeen met een groepje vrienden van de manege een hapje eten. Gelukkig heeft vriendin ADSL, en mag ik af en toe ff Bokken als mevrouw net als nu onder de douche staat! Haha!
Tot volgende keer!

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:05

Veel plezier daar !!! Leuk zeg !!!
Bonk je niet, dan bok je wel.... Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 21:08

Hahahaha, ja idd

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:44

Hey wat leuk! En handig om vrienden in Parijs te hebben!! *LOL*
Ik ben in december nog met de kerstsfeer in Parijs geweest, wat een wereldstad is het toch Lovers
Alleen jammer dat de Fransen niet de meest vriendelijke mensen zijn Scheve mond En ze toeristen (ik dus) behoorlijk oplichten Bloos!
Maar ja, ik moet niet zo zeuren! Haha!

Heb je verder nog plannen?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:45

aah leuk, parijs is leuk Haha!
Je hebt alleen wel een heleboel vieze enge ventjes Scheve mond

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:48

ik was pasgeleden ook nog in Parijs (gewonnen reisje bij blad Bit) was nu aan het zoeken naar kaartje voor concert in Olympia in mei, maar het wordt me een beetje te duur Huilen doe ze allemaal de groeten in Parijs! (vooral de Nederlands/Franse zanger Dave, maar die kent haast niemand meer Bloos ) heel veel plezier daar!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 09:01

Neeeeeeeeeeeeeeee, Dave...afschuwelijk, ik ken em nog hoor...yuk!!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 13:12

Ben ik weer met een kleine update!
Gisteren hebben we dus lekker gegeten, maar kreeg ik dus een klein probleempje met mijn net nieuwe, speciaal aangevraagde, internationale bankpas van SNS. Voor vertrek had ik er al gezeik mee omdat de kaart een week te laat binnen was gekomen (om precies te zijn EEN dag voor vertrek!!!!!), en was mij toegezegd dat ik daarmee geld uit de muur kon halen EN in winkels of restaurants pinnen. Nou, in dit restaurantje kennelijk dus niet, ik helemaal pissed off natuurlijk!! Gelukkig was mijn ex-vriend er ook bij, en die is toen zo lief geweesd voor mij te betalen Lovers Bloos Dinsdag alsnog even een hartig woordje met de SNS bank wisselen denk ik Boos!
Daarna zijn we met een klein groepje naar een soort hele grote discotheek geweest, waar we tot een uur of twee zijn gebeleven, toen ging het al dicht Verward Was wel erg leuk, veel Franse muziek en natuurlijk Franse mensen.
Zodalijk gaan we het treintje naar Parijs nemen, even een rondje over de Champs-Elysees wandelen en langs onze favo winkel; Sephora. Vanmiddag nog ff rondje manege om wat vrienden gedag te zeggen... en morgen weet ik nog niet, iig heb ik de trein om 18.55 weer naar huis Scheve mond

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:19

He Mieke! Wat leuk om ook weer eens te horen hoe het met jou gaat!
Parijs, met je ex-vriendje Verward... klinkt toch stiekem wel heel erg gezellig!
Haha... nee hoor, ik plaag je maar!
Volgende keer wil ik ook mee

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 13:23

Hahahah Mignon, nee hoor, we waren met een vriendengroepje waar hij ook bij zit zeg maar. Het was wel allemaal erg gezellig (zeker na een aantal glaasjes cider, Baileys en whiskey-cola Bloos Bloos ) * maar zoals je weet ben ik altijd erg braaf en netjes in mijn gedrag Nagelbijten / Gniffelen

* waarom heb ik nu toch zo'n vreemd gevoel in mijn maag?
Laatst bijgewerkt door Koortje op 29-02-04 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:25

Had ook niet anders verwacht!! Tong uitsteken
Mooi dat het zo leuk is daar. Ligt er ook sneeuw in Parijs? Net als hier??
En morgen al weer terug?? Kort maar krachtig zullen we maar zeggen!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 13:28

Neuh er ligt hier nu geen sneeuw, al is het wel erg frisjes!
En ja, morgen weer terug, ben zuinig op mn vakantie en ATV dagen (van de zomer willen we 3 weken op vakantie), maarja het is ook fijn om weer naar huis te gaan, al is afscheid nemen van goede vrienden nooit leuk

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:39

Nou, je bent er toch even lekker uitgeweest en hebt je "oude' vrienden (en lovers Tong uitsteken ) gezien. Leuk toch ? En als je nog 3 weken zomervakantie in het vooruitzicht hebt !!! En je mist bokt geloof ik ook wel een beetje(zie dat je online bent namelijk Knipoog )....maar dat is niet nodig dus....hebben ze daar dus ook !!!! HAHAHA Haha! !!!! Goeie reis terug !!!

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:42

[niet meer online dus Bloos ]

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 13:46

Ja raar, ging ff tanden poetsen en wat mascara opsmeren, kom terug, en hop is internet eraf.... enfin!
Nouja, tot volgende keer, ben er nu weg van naar Parijs.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:10

mazzeltje schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeee, Dave...afschuwelijk, ik ken em nog hoor...yuk!!

dan ben je boven de 30 Haha! want volgens zeggen kennen de mensen onder de 30 jaar hem niet!
ik vond (en vind Bloos ) hem erg leuk, bijna net zo leuk als Marco en Robbie hoor....

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 11:18

Nog een kleine laatste update voor de geiteresseerden...
Gisteren zijn we naar Parijs geweest naar de Champs-Elysees, naar om precies te zijn EEN winkel! Bloos
We waren al wat aan de late kant omdat we het treintje gemist hadden, en we moesten perse naar de Sephora (dat is een gigantische parfum/make-up winkel) waar ze meteen bij de entree van M.A.C. een enorme opmaakstand hadden waar je je dus op kon laten maken. En wat deed Miek, die nooit make-up gebruikt? Juist, me eens een keer mooi op laten maken!!! Het resultaat was erg geslaagd, jammer dat ik er geen foto van heb. Toen moest Laragh ook nog, wat ook erg mooi was geworden. Vanaf onze stoel hadden we een perfect uitzicht op een mannelijke mannequin die zich liet bodypainten!
Daarna maar weer de trein terug naar huis genomen, we hadden honger en waren moe van het hangen daar in de Sephora. Natuurlijk eerst langs de manege waar nog wat vrienden waren, ff onze make-up showen natuurlijk Haha!
Uiteindelijk werden we uitgenodigd om bij Christophe (mijn ex dus) pizza te eten, wat we zouden bestellen. Dus met nog een vriendin op naar zijn studio (hij werkt en woont op de manege), op de bank geploft, film aan, lekker pizza gegeten. Tong uitsteken
Nu vanmorgen koffer gepakt, gaan we eten en dan naar een shopping center hier in de buurt waar ik niks uit ga geven is de bedoeling! En dan vanmiddag weer naar huis, ik zal ze missen hier!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 11:27

Koor goede reis terug! En tot laters!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 11:31

jaja, eenmaal op eigen paard, vergeet je heel dat manegegedoe gauw hoor. Daarom genieten ze zo op pensionstallen als iemand zijn/haar eerste rijles krijgt! Dan staan ze allemaal vol belangstelling te kijken, grijnsz!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 12:12

Verward Verward Verward volgens mij zit je in het verkeerde topic Desiree!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 12:14

Chronos schreef:
Koor goede reis terug! En tot laters!

Thanx, zal wel lukken hoor! Stap hier op de trein en stap in Rotterdam uit, waar als het goed is patrick mij dan op komt halen.
Zie alleen wat tegen het afscheid op, het zijn toch een aantal vrienden die ik al jaaaaaaaaaaren ken en die ik dus weinig zie. Gelukkig dat internet er is!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:15

Ik kan het me voorstellen....

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 12:20

Huilen Bloos
Nouja, ik zie vriend, Kore en vrienden in NL weer natuurlijk, maargoed ik heb er altijd moeite mee. Ga toch maar eens proberen Pat over te halen mee te willen verhuizen met mij, een groot discussiepunt bij ons thuis. Ik wil graag weer hier gaan wonen, maar hij niet.... aan de andere kant hebben we nu beiden een goede baan, staat Kore relatief goedkoop (een vriendin hier heeft een paardje met pensioen op de wei staan, buiten Parijs, en betaald dus 220 voor wei en hooi en gebruik buitenbak, that's it), heb ik in NL ook wat vrienden en familie wonen.... maar toch denk ik dat ik in Frankrijk meer thuis ben. Scheve mond

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:21

Spijtig dat de tijd zo omvliegt als je het leuk hebt...
Ik ga eind april naar Parijs, ben erg benieuwd ook, ben er nl. nog nooit geweest Haha!

Goede reis terug, en succes met het overtuigen van je vriend Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:32

Nou geniet er nog maar even van, voor je het weet ben je weer thuis (wat natuurlijk ook niet erg is)
Lekker er zo even tussen uit.