De Single en de Brutale Man vs de Ex

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

De Single en de Brutale Man vs de Ex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 12:03

Waarschuwing: Dit topic is niet geschikt voor bekrompen zieltjes, schrijfster is niet aansprakelijk te stellen voor enigszins geschokte bokkers

Goed. Laura heeft n.a.v het vorige topic besloten dat ze eens wat directer wordt in het afpoeieren van kansloze kerels. En gisteren deed per ongeluk de ideale test-situatie voor, dus die kon ik jullie niet weerhouden natuurlijk Knipoog

Vriendin en ik waren van plan om uit eten te gaan en een biosje te pakken. (Helaas waren we na wat borrelen de bios helemaal vergeten, dus die staat nog op de planning) Dus wij (dressed to kill, vriendin is net weer vrijgezel dus dat moesten we vieren Party!! ) nog een beetje gepraat met wat voetballers (Aaron en Regi, pfoeh de celebrity-quota stijgt..) die overigens weinig interessants te melden hadden Blond

Nou, de auto weggebracht door de jongens van Valet parking (altijd handig) en op naar de volgende kroeg.
Wie komen we daar tegen? Juist. De Brutale Man. Deze meneer (nader te noemen: BM) is wijd bekend in de omgeving. Player, Lekker ding, lekker direct, lekkere pestkop. ~~}> Nou wil het zo zijn dat wij een beetje een geschiedenis hebben (BM vind mij een eigenwijze arrogante trut - die mening is gebaseerd op het feit dat ik hem eens 'per ongeluk' gevloerd heb) en we elkaar altijd lekker pesten.
Deze avond was ie ineens wel erg van me gecharmeerd Bloos en heel zeker van zijn zaak: 'Jou neem ik mee vanavond' (Okee, zelfvertrouwen is prima, maar niet te hoog van de toren blazen..! Je weet niet over wie je het hebt! Knipoog)

Dus wij stonden wat te dansen, okee, lichtelijk dirty dancing, }> toen De Ex binnenkwam. De Ex is mijn ex, waar ik een paar maanden geleden nog ruzie mee had dat ik een preutse trut was en me eens wat losser moest gedragen - etc. Je snapt dat dit niet geheel de positie was waarin ie me verwachtte aan te treffen... Wow! (Alleen zijn hoofd al - geweldig - en het was niet eens geplanned.. }> )

Goed, na een tussenstop op het toilet Shhhht... ook van de Brutale Man kan je nog wel iets lol hebben.. Knipoog en nog een ronde op de dansvloer, kwam ineens De Ex mijn kant op. Die kreeg blijkbaar last van territorium-drang... Rolleyes Mijn 'nieuwe kant' bleek hem wel te bevallen en tsja, The Ex-Effect was er nog wel.. Vingers aflikken

Nouja, dat was toch een duidelijke hint dat ik niet met BM naar huis ging. Ultieme afpoeierpoging. Dus die droop af (dat kon ie niet uitstaan, hij loopt normaal nóóit een blauwtje - en plein publique Knipoog ) Pfoeh, ik voelde met net een kerel Knipoog Revenge of the Single Women *LOL* Maar tsja, Ex was niet voor niets Ex dus toen die even naar het toilet was heeft deze dame netjes alleen de taxi naar huis gepakt - zoals een braaf meisje betaamt... Pling

Fijn dat ik weet dat ik wel bitcherig kan zijn Knipoog Wat is jullie meest bitcherige actie?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:21

Haha! Geweldig
Jij schrijft zo ontzettend leuk

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:25

lol Lachenben zelf niet zo'n held in bitcherige acties, dus ik hou m'n mond wel Lachen

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:28

verana schreef:
:D Geweldig
Jij schrijft zo ontzettend leuk

Inderdaad, ik houd er echt van om haar verhalen te lezen.. Haha!

Bokker sinds 02-02-03.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:40

geweldig Haha! ik ben elke keer weer in een goed humeur na je verhalen Haha!
ik zat me ff te vervelen en had geen zin mn paard te gaan wassen&invlechten(dalijk wedstrijd) maar heb weer even genoten van je verhaal, dus ik kan er weer tegenaan!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:53

Wauw, deze keer toch alleen naar huis vertrokken!!! Haha!

Ik had eerlijk gezegd een ander verhaal verwacht, maar dit valt me niet tegen! Bloos!

Toos paardloos

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:08

Super Laura! Echt klasse!
En hoe voel je je nu????
Op naar het volgende slachtoffer (om te oefenen dan he) Haha!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 14:23

Imker: Dat is een regel waar ik geen uitzondering op maak Knipoog
Hoe ik me nu voel? Afgezien van mijn onwijs stijve spieren...
Toen mijn vriendin zei dat BM wel heel beteuterd had staan kijken kreeg ik wel een beetje last van wroeging. Maar toen bedacht ik me zijn ongelooflijke opschep verhalen (meneer heeft de halve stad al eens in bed gehad) en zijn enorme ego en toen bedacht ik me dat ik hem in feite zelfs een dienst heb bewezen... Knipoog
Ik bedoel, een player moet je aanpakken met zijn eigen middelen he? *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:59

Zo is het...
Ken nog wel wat mannen die ook eens flink afgewezen mogen worden Tong uitsteken Haha!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

juval

Berichten: 13087
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:16

Heel leuk en mooi geschreven OK dan! , maak je er een vervolgverhaal van (column ofzo??)

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, C_estmoi, carina, Chinas, Diertjec, Earth, Eliana, Fly_high, GoogleAdsense, horzieloverr, maitestar23, ManonGrr, Poekkie, ryukapple, silvericathy en 71 bezoekers