Geen les door het weer.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxARAGORNxx
Berichten: 46
Geregistreerd: 27-01-04

Geen les door het weer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 09:46

Heel de week naar uitgekeken.
Lessen in Madelon haar bak (instructice). Ze heeft net een nieuwe bak aan latten leggen en Jessica en ik zouden ter paard naar haar toe gaan om te lessen. OK dan!
Maar.............. het weer zit heel de week al niet mee. Ze adviseerde ons dan ook om niet de oversteek te wagen. Te veel gladde plekken. Dat kan niet goed gaan Ziek
Het is toch zo'n driekwartier rijden er nar toe (veel stappen en af en toe en beetje draven)

oliebol, balen dus. Onze eigen bak is ook al één modderpoel. Huilen Veel modder en veel harde/ gladde plekken

Heel het terein is trouwens verandert in een grote plas. Veel sneeuw, water en modder

Dus wat nu. Eerst maar wat stallen uitgemest. Waterleiding was trouwens ook bevroren en toen die gelukkig ontdooit was liep Aragorn zijn drink automaat over.

Paarden even los in de bak. Deken nog om. Had ik beter niet kunnen doen. Deken ziet er nu niet uit. Onder de modder. Maar hij was zelf lekker schoon Aragorn laat graag zien dat hij de koning onder de paarden zien en laat de andere dus wel even merken dat hij de baas is.
Luid knorrend snuivend, bokkend, bijtend en briesen liet hij de andere even merken dat hij de baas is. (voor de niet LoTr fans. Aragorn is een erfgenaam van de troon van gondor).Na tien minuten hadden ze het wel begrepen en werd hij wat rustiger.
Na een thee pauze hebben we toch maar de paarden opgezadeld en geprobeerd in de bak te rijden. Heeeeeeeeeeel voorzichtig. Veel stappen an af en toe een stukje draven. Aragorn was super braaf OK dan! . Daarna lekker slobber voor hem klaar gemaakt. Kant en klaar. Alleen nog wat heet water erbij, stukjes peen en appel. Je had hem moeten zien kijken. Hij ging zowat door de deur heen toen het nog stond af te koelen Haha! !! Alle paarden op stal waren jaloers



KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 10:50

Troost je, ik heb al zeker 2 maanden niet kunnen lessen . Van mij mag het snel weer lente worden...

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 10:56

balen zeg:(:)
gelukkig ids het nog een leuke dag geworden OK dan!

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:07

Jammer dat je geen les had

                    What doesn't kill makes you stronger..

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:00

Ik had eigenlijk ook les gister. En bij ons valt er door de sneeuw nog helemaal niet te rijden. Dus heb ook afgebeld. Mijn beestje had al sinds woensdag niet meer zijn benen kunnen strekken. Dus vandaag zijn we even op het strand geweest. Hij was er erg blij mee.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Kopmeeuw, La_Lune, Mutti, nikolletje, Oza04, Sanne_zepp, sasja0705, zasread en 82 bezoekers