Samber genuffelt...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Samber genuffelt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 22:06

Hi medebokkers...

Vandaag kon Natalie haar trailer ophalen, vorige week waren we daar al wezen kijken en toen via een kleine omweg (lees: via maastricht) over een prachtige touristische route alsnog aangekomen op plaats van bestemming: net buiten slagharen. Vandaag waren we er alweer, dus ik reed florisant de auto de inrit in, in zijn achteruit (dat gaat ongeveer zo, blaablablaaa zwalk zwalk zwalk) en ja hoor, nog recht voor de trailer ook nog (waarom recht achteruit rijden als het via een omweg kan Haha! )...de trailer werd aangekoppelt en alle lichten gecontroleerd...ohja moest ik natuurlijk wel zelf op de rem trappen en het knipperlicht aan doen want als ik met Natalie en Dolf samen achter de trailer sta te kijken gebeurt er natuurlijk niks Bloos
Affijn alles deed het, als verassing was de trailer nog gevult met 10 pakken hooi OK dan! en moest het eea nog doorgesproken worden onder het genot van een grote beker fris *LOL*

Eenmaal bij vertrek bleek het alweer 3u later te zijn en manlief belde al lief op of we toch echt om 17u thuis waren omdat ik de paarden zou doen..."uh het is nu half 5 en we hebben nog 75km voor de boeg" manlief zuchtte eens diep, hij had er al rekening mee gehouden (fijn dat ie ons zogoed kent Lovers ) dus wij verlieten het terrein, gewapend met trailer en hooi...Natalie heeft net haar E rijbewijs, dus die mocht rijden...en een vrolijk gezicht stapte achter het stuur (gloeiende gloeiende zodadelijk rij ik nog ergens tegen op... Bloos ) "dat zal wel meevallen" zei ik nog....vorige week waren we al bij de trailer wezen kijken toen ik mij perongeluk versprak dat Samber vlak bij Coevorden stond, alleen doordat we erg laat weg gingen konden we niet meer bij samber kijken...Jammer genoeg voor mij had Natalie dit onthouden dus bij het eerste beste stoplicht sloeg zij af, opweg naar Coevorden, op weg naar Samber (kweet t lang intro, solly Haha! )...

17u thuis zouden we toch al niet redden, lang leve de husband...wij gaan naar Samber Haha! !!!

Oj stuurde ik Natalie toch perongeluk het industrie terrein op, toch even checken op het info bord of we goed gingen ( Knipoog ) en dat gingen we...vlak voor we samber naderde zei ik nog "hou er rekening mee we moeten zo links" dus natalie dacht direct links... Verward nee ZO zei ik nog, dus na 84x niet links was het de 85ste keer wel links (tss ik zag de stal toch al in de verte Knipoog ) Daar stonden we dan, on aangekondigt op de stoep.

Vrouw Vrieling deed al enthousiast de deur open, het was al melkerstijd maar ze waren toch al laat dus dit kon toch eerst ook nog wel even.

En daar stond onze, inmiddels 28jarige, spetter al op stal...hij hinnekte al en keek goedkeurend naar Natalie..en naar de trailer...we zeiden al tegen dhr Vrieling dat we hem kwamen ophalen, die Haha! en zei dat we niet de enigste waren die dat wilden Lachen Hij haalde samber even uit zijn stal zodat natalie hem goed kon zien...die liep kwijlend achter hem aan...(samber wel te verstaan, dus niet meneer vrieling Tong uitsteken )...

Samber liet nog even goed zien dat ie een mannetje was, en nog even enorm met hem geknuffelt en vele Lovers Lovers Lovers terug gekregen...er was op stal een mooi veulentje van 2weken oud, een Polansky x keur v. samber, werkelijkwaar mooi dier *LOL* ! Nog even onderhandelen en van t zomer maar ophalen (wie Samber, nee het veulen)...nog even alle andere paardjes bekeken en toen was het echt melkerstijd en voor ons tijd om naar huis te gaan...

17u thuis werd uit eindelijk 21u thuis, maar het was hardstikke leuk en we hebben samber toch maar weer even gezien! Hij wordt er niet jonger op, dus van het zomer nog maar een paar keer heen gaan, op zo`n leeftijd weet je ook niet meerhoelang het nog kan duren hè...het blijft een toppertje! Pling

Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:27

Oh ik ben jaloers, ik zou hem ook graag eens in het echie zien, ik heb een nakomeling van hem gereden en dat was in de omgang zo'n schat van een beest, en Samber zelf is natuurlijk helemaal geweldig.
Je had idd een beetje een lange intro Haha! maar het was leuk om te lezen hoor *LOL*

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 22:33

Nou, zou zeggen kom van het zomer met ons mee...gaan we met zijn drietjes kijken ... Knipoog

Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:35

Goed plan! Haha!
Ah joh we overleggen nog wel, komen elkaar immers bij elk paardenevenement zo'n beetje tegen *LOL*

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:40

Gaaf joh! Ik heb de eer gehad om hem een keertje te mogen wassen, poetsen en rijden OK dan! Helemaal geweldig was dat Haha!

In je titel staat trouwens een spellingsfout Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 22:40

Dat is zo! Dus dit wordt de volgende hahaha

Haha!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 04:16

Kwijl Kwijl Samber Kwijl Kwijl
Ik heb een zoon van hem gereden, geweldig beestje was dat OK dan!


prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 08:17

cool he, gefeliciteerd *LOL* OK dan!

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 09:53

RUBYWHITE schreef:
Nou, zou zeggen kom van het zomer met ons mee...gaan we met zijn drietjes kijken ... Knipoog



Ikke wil ook mee ! *kijkt nu heel lief* Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 10:48

Ik zou ook wel eens de opa van mijn knollie in het echt willen zien!!!

...Dreaming with my eye's wide open...

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:19

Samber is cool!
Wat goed dat jullie gegaan zijn OK dan!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 16:51

Ineke2 schreef:
Gaaf joh! Ik heb de eer gehad om hem een keertje te mogen wassen, poetsen en rijden OK dan! Helemaal geweldig was dat Haha!

In je titel staat trouwens een spellingsfout Knipoog


hihi, nee wij nuffelen alleen knuffelen doen we niet aan... Tong uitsteken

Overigens gaaf dat je hem hebt mogen wassen en rijden! De eerste keer dat ik bij hun kwam (samen met een vriendin die al jaaaaren bij samber dekt) kreeg ik zo zijn halster+touw in handen onder het mom van "pak hem maar even" dus zo gezegd zo gedaan...later wilde mn vriendin naar huis en ik bleef hem vasthouden Bloos tis zo`n scheetje hè...

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 16:54

kojack"]
[quote="RUBYWHITE schreef:
Nou, zou zeggen kom van het zomer met ons mee...gaan we met zijn drietjes kijken ... Knipoog



Ikke wil ook mee ! *kijkt nu heel lief* Haha!
[/quote]

Dat wordt dan een samber-meeting Haha!

Haha!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:54

Leuk dat jullie met die ouwe kanjer konden (k)nuffelen Haha! , ik wil ook al jaren eens bij hem kijken maar het is er helaas nog nooit van gekomen . Weet je of Samber nog kan dekken dit jaar?


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:56

RUBYWHITE schreef:
tis zo`n scheetje hè...

Het is idd een scheet...een enorme knuffel en gek op aandacht Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 21:59

Tiffy schreef:
Leuk dat jullie met die ouwe kanjer konden (k)nuffelen Haha! , ik wil ook al jaren eens bij hem kijken maar het is er helaas nog nooit van gekomen . Weet je of Samber nog kan dekken dit jaar?


Ja hij dekt nog gewoon, alleen moet je je merrie er wel heen brengen, het wordt vers geinsemineerd...gezien zijn zaadjes met rolatortjes lopen denk ik... Pling Hij had nu nog maar 4 dekkingen staan, niet ergveel dus

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CynThier, desireeee_x, djinnie, GekOpFjorden, Mieke, Miiej en 43 bezoekers