Gay BB wordt gestalkt door paparazzie!! WHEALP!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Gay BB wordt gestalkt door paparazzie!! WHEALP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 23:24

HAAAAAAIIIIII
Afbeelding

leuk dat je ff komt kijken!!!!
dit ben ik, mijn naam is Mr. Big Billy , men noemt mij ook wel Baily of Lekker ding..maar dat zegt mn baasje niet zo veel meer omdat onlangs een rare snuiter in de box naast mij omhoog kwam en zei dankjewel.. hmmz raar he?

Afbeelding
ik hoor een auto aankomen... klinkt als die van mn baasje... zal je haar weer hebben hoor! moet je nou kijken wat ze me aangedaan heeft!!!
alleen omdat ik 2 dekens een beetje naar mn eigen stijl heb gevormd heb ik een Gay deken opgekregen!!! nog ff en ik krijg nog een reclameprint van Gay.nl op mn deken :S

Afbeelding ja hoor daar hebbie het al! staat ze nog te fluiten en te gillen ook, ze denk toch zeker niet dat ik ga bekennen dat ik BB ben he? je komt maar stil hierheen gelopen, moet je eigenlijk?


Afbeelding Ik kom echt niet! ga zelf maar door die blubber..tsss altijd zeuren dat ik zo vies ben .. vind je het gek als ik door die blubber naar je toe moet komen? mensen.... sporen niet..

Afbeelding HUH?? moet jij nou weer hier!! tdjonge jonge zeg ik weet dat je een grote Ven van me bent maar om nou papparazzie te gaan spelen ... moet je nou he? ben ik al niet genoeg beledigd? je gaat dit toch niet publiceren he? ik heb een reputatie hoog te houden...straks denken ze nog dat ik gay ben ofzo...

Afbeelding jeetje de baas zit ook nog steeds te gillen! NEE IK KOM NIET!!! bekijk het maar ik heb een fhotoshoot! veel beter dan aan het werk..

Afbeelding goed een pasfoto erbij voor mn paspoort, ik moet toch maar eens vluchteling worden.. die mensen laten me niet met rust...geloof dat ik maar terugga naar ierland..daar kennen ze geen papparazzie..
WAT??? TE VIES???? voel ff aan je hoofd malloot...ik ben de magische tinker jah! abracadabra pief paf poef:

Afbeelding Beter he? helder wit.. Heeyz wat ziet mijn oog daaR? een schone deerne !! Joehoe!! bagger off homo zegt ze.. zie je nou? mn reputatie naar de maan aaarrgghhh

Afbeelding Kamikaze attack!! ik zal je!!!!! zie je nou wat er van komt??? Als je nou niet heel gouw maakt dat je wegkomt!!! eet ik je camera op ja!

Afbeelding mwjah aan de andere kant, gras is lekkerder en mn snor is ook wel een foto waard...maar ik waarschuur je hoor! want nog een keer en dan...dan eeuhm dan.....

Afbeelding grmbl.. is het weer zover.. jullie lekker zitten en zingen en doen en wie mag het werk doen? juist ja...ik dus... als je maar niet denkt dat ik je geleuter aan ga horen.. IK DOE HET NIET... WHEALP!!! EEN STIP OP DE WEG....

Afbeelding
eigenlijk is dit best leuk zo voor de kar.. gaan we dit vaker doen? Zeg ik nou dan weer! ik ben een rebellerende tinker... nou jah zet dit dan maar op de foto dat brengt mn reputatie weer een beetje op orde...

Afbeelding ik heb mn wagen vol geladen vol met maaaaafffffe mehensjes...
zie je ...zingen werkt aanstekelijk.. enfin ik moet nu dus aan het werk zie jullie een andere keer wel weer..


ennuh leon ondanks die rare buien van je vind ik je wel een supertoffe VEN!!!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:36

Hahahahahaha geweldig, zit weer helemaal na te genieten! Knipoog

Baily is echt super Knipoog

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:37

zoals ik al zei op msn, echt hele gave fotoos! vooral de derde, zit hier helemaal weg te kwijlen Knipoog

echt een gave tinker!!

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 23:37

jah dat vindie zelf ook wel hahahahaha! ROFL


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 23:37

nog ff geduld he rensje! van de zomer zie je hem in het echt!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:42

alleuh
gave tinker heb jij joh Lachen
en die onderschrift bij de foto is een giller echt waar *LOL*
lig me hier in een deuk met me beste vriendin... leuk bed8 Knipoog

04-04-2017 ^&+ & 30-06-2017 :+: 08-01-2019 :+: 22-06-2021 :+:

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:42

hehe ik probeer geduldig te zijn Schijnheilig

deze fotoos zijn gewoon een voorproefje Haha!

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:44

Echt een mooie Tink! Wil 'm nou weleens in het echie zien eigenlijk! Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 23:46

tsja ik kan hem nou niet echt bij snowdon in de trailer proppen maandag esme hihi...
maar kom een keertje langs zou ik zeggen! altijd leuk!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:48

Past dat niet eens?! Nou dan passen ze vast ook niet samen in die stal van mij hahahahahaaha
Maar we kunnen maandag wel iets afspreken ofzo, jullie kunnen toch wel even blijven hangen?

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 23:52

niet te lang want ik moet om half 5 terug zijn thuis want mn moeder heeft de auto nodig. maar denk niet dat we in 10 minuten weg zijn hoor!:D


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:29

Prachtig zicht, zo voor de kar !

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:31

wat een knapperd heb je zeg en leuk commentaar erop

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 08:53

hihi leuk die tekst! En hele leuke pony!!!!! Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 09:17

Hahah prachtige foto's en een prachtige tink! Enneh, dat karretje lijkt inderdaad sprekend op de mijne!!!
Leon, neem je donderdag je toestel ook mee??????????? Anders heb ik ook nog een digi hoor! Heb al een extra paard gereserveerd voor het geval we gaan rijden.
groetjes Cindy en Spetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 10:03

klinkt als een super dag...leuk commentaar marije!

Mister B

* it takes wings to make miracles happen*

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:54

Leuke fotootjes, vooral die van voor de wagen.
Ik ben blij voor je dat BB een deken om heeft anders had al dat vuil op die deken op hem gezeten Bloos! . Een echte Tinkersmeerpoets!!!!!

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:16

oh dat staat gaaf hoor, die dikke konteman van je voor de kar!! OK dan! Jammer dat hij voor de rest zijn deken op had.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 20:19

kzal je vertellen vasthi: baily krijgt het zelfs voor mekaar om met deken op nog een dikke mestvlek midden op zn rug te krijgen.. hoe dat ie dat voor mekaar krijgt ? geen idee... houdini haha zou niet mogenlijk kunnen zijn met een waterdichte deken maar jah.. mijn paard spoort niet.. net als zn baasje haha


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:42

Leuke foto''s!
leuke tink! Hij toont flink zeg!
en gezellig commetaar erbij!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Femia, Melzazu en 15 bezoekers