help!!verstand van konijnen??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 21:01

hoi!
mijn konijn is echt vet raar!
zitie in z'n hok laatie zich in 1 keer valen gaatie met z'n koopie over de grond heen schuiven en hij draait met z'n oogjes!zielig konijn Verdrietig hij gaat nu ook helemaal zijn poatjes strekken en ligt met zijn hooft in de voerbak!
nu blijftie de hele tijd stil liggen!
dit doet ij wel vaker!maar nu ligtie wel heel stil!!!!! is dit misschien epelepsie???
nou ja ik hoor het wel!
doeggg

_________________
Lieve Brando rust zacht en geniet maar lekker met Apollo in de paardenhemel!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: monica op 2001-12-01 21:02 ]</font>


MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:03

Ik heb geen verstand van konijnen, maar heb er wel een heleboel gehad.
Als hij gewoon loopt lijkt het dan alsof hij niet meer recht kan lopen? En houdt hij dan zijn hoofd scheef?
Of doet hij dit maar af en toe en gedraagt zich voor de rest normaal?

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 21:04

hij doet dit best vaak en kan ook normaal lopen enzo maar nu doet hij het heel erg!hij ligt de hele tijd hetzelfde Verdrietig straks isiie dood Verdrietig

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:08

Ik zou maar naar de dierenarts gaan als ik jou was!!! Haha!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:10

Ik dacht eerst aan een epileptische aanval, maar ik weet het niet zeker, misschien kan je beter naar de dierenarts gaan. Dit lijkt mij toch niet normaal gedrag!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 21:11

Citaat:
Op 2001-12-01 21:08, schreef Lyrik:
Ik zou maar naar de dierenarts gaan als ik jou was!!! Haha!


dit is niet grappig! Boos!
waarom moet alles doodgaan in mijn buurt Verdrietig ik zeg niet dat dit konijn doodgaat maar toch er zijn al zo veel doodgegaan in mijn omgeving Verdrietig


Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 15:14

Kijk in ieder geval bij http://www.konijnen.nl. Bij SOS kunnen ze je helpen, maar het beste blijft nu meteen naar een goede dierenarts te gaan! Eet hij wel? Een konijn wat een dag niet heeft gegeten is al in levensgevaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 08:01

Monica, misschien een beetje een geruststelling: mijn konijn doet dat ook, hij heeft een erg rare manier van lekker gaan liggen als hij wil gaan slapen. Hij springt in de lucht, draait zich al in de lucht om, landt op z'n zij en soms zelfs op z'n rug, en als 'ie dan ligt wrijft 'ie nog es lekker met z'n koppie door het hooi. En vervolgens valt mevrouw dan heeeeerlijk in slaap.... Cool
Ik schrok me ook rot de eerste keren dat ik het zag, maar het went.....

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 09:02

Die van mij doen dat ook allebei, maar die draaien niet uit met hun ogen, en dat zit me niet lekker. Ik heb een keer een dier met zijn ogen zien draaien, een Shetlander die vastzat met zijn hoeven in het veerooster, en die was volgens de dierenarts in shock. Maar als het konijn gewoon eet is er niets aan de hand, dat is bij die van mij tenminste wel een goede meter (en ik heb heel wat bij de dierenarts gezeten met die 2 pechvogels van mij).

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 16:23

Citaat:
Op 2001-12-03 08:01, schreef Sonja:
Monica, misschien een beetje een geruststelling: mijn konijn doet dat ook, hij heeft een erg rare manier van lekker gaan liggen als hij wil gaan slapen. Hij springt in de lucht, draait zich al in de lucht om, landt op z'n zij en soms zelfs op z'n rug, en als 'ie dan ligt wrijft 'ie nog es lekker met z'n koppie door het hooi. En vervolgens valt mevrouw dan heeeeerlijk in slaap.... Cool
Ik schrok me ook rot de eerste keren dat ik het zag, maar het went.....


o gelukkig!!!
bedankt Lachen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 16:50

Ik zou daar niet meteen vanuit gaan hoor!
Ga gewoon even naar de dierenarts, of bel de dierenarts op om het uit te leggen.
Maar doe er wel wat aan hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Julia96_, Bloemetje75, GoogleAdsense, minouesmee, MyWishMax en 46 bezoekers