eerte wedstrijd, 156 punten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

eerte wedstrijd, 156 punten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 22:19

Heb afgelopen vrijdag mijn allereerste wedstrijd gereden. Chantalll hier van Bokt had mijn paardje al helemaal ingevlochten (29 stuks!!) en ook de staart mooi gevlochten, ik moest namelijk eerst nog werken.
Was erg zenuwachtig, ben ik altijd met nieuwe dingen, weet dat ik me vaak aanstel maar kan het niet stoppen. Stond op het punt om gewoon maar in de auto te stappen en naar huis te scheuren Bloos Gelukkig was Chantalll er om mij een beetje moed en vertrouwen in te spreken.
Tijdens het inrijden liep hij erg lekker en bij mij werden de zenuwen ook steeds minder. Wel merkte ik op een gegeven moment dat mijn paard het een beetje zat begon te worden en toen ben ik even rustig rond gaan stappen omdat hij dan nogal de neiging heeft om te gaan klieren.
Toen de proef in, mijn maag liet zich ineens weer merken maar ja, gaan met die banaan.
Hij liep erg netjes, totdat we de grote volte galop hadden gehad en hier hierna al voor de M uit de galop viel. Heb hem opnieuw aan laten springen en tussen M en C netjes terug naar de draf laten komen.
Toen de andere kant en meneer zag ik 1 keer enge spoken in de hekjes. Hier kwam hij dus onwijs naar binnen vallen en wilde er snel langsheen scheuren. Omdat dit puur etteren was van hem heb ik hem hier even aangepakt. Was me hier te erg op aan het concentreren dat ik 'vergat' om van hand te veranderen..... Dus onderdeel gemist.
Maar ja, voor mijn allereerste proef had ik een goed gevoel er aan over gehouden en was ik dik tevree, ondanks de foutjes.

Krijg ik mijn coupon terug, heb ik gewoon 156 punten en dus een winstpunt, viel bijna van mijn kruk omdat ik dus totaal niet verwachte dat ik een winstpunt zou rijden.
Ben hier dus erg blij mee en ga met goede moed op naar mijn tweede wedstrijd....

Veni, vidi, vici


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:25

super joh!!gefeliciteerd Haha! waarschijnlijk als je hem niet had aangepakt,had ie het later nog eens geprobeert,dus netjes opgelost hoor hartstikke mooie punten ook!!Dat geeft aan dat de rest dus wel heel goed ging,behalve dat je een onderdeel vergeten was.... OK dan!

how sweet can it be to be loved by you

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:27

leuk joh gefelciciteerd!! op naar de volgende wedstrijd Lachen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:07

gefeliciteerd! Probeer je volgende keer toch wat meer te concentreren op de proef zodat je niet verkeerd rijdt!
succes op je volgende wedstrijd!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:24

Dat hebben jullie knap gedaan !
Gefeliciteerd met je winstpunt, en veel succes op de volgende wedstrijden.


sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 23:30

INkie schreef:
gefeliciteerd! Probeer je volgende keer toch wat meer te concentreren op de proef zodat je niet verkeerd rijdt!
succes op je volgende wedstrijd!


Tja, concentreren op de proef, dat is iets waar ik inderdaad aan moet werken. Vond het op dat moment al knap van mijzelf dat ik ons de ring in had gekregen Scheve mond Was het liefst rechtsomkeerd gegaan.......(tja, schijterd he Knipoog )
Maar ik heb in ieder geval een paar punten waar we de komende tijd de aandacht weer op moeten gooien. En dan hopen dat ik mijn zenuwen de 2de keer wat beter onder controle kan houden......

Veni, vidi, vici

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:45

Gefeliciteerd!!! Ik moet straks met Syta en als ik het zo hoor, zal het bij mij net zo gaan! Maar eerst moet het veulentje eruit Knipoog

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:59

leuk dat je op je 1e wedstrijd al een winstpunt hebt gehaal
gefeliciteerd OK dan!

<3

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:53

Nou toch netjes hoor, gelijk 1 winstpunt. Wel jammer dat je een onderdeel gemist hebt. Hoeveel minpunten kreeg je hiervoor?

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:17

Hey, ik hoorde het gister van Chantal. Netjes hoor, voor een eerste wedstrijd! Gefeliciteerd OK dan!
Nu de kop eraf is, zal je de volgende keer een stuk minder zenuwachtig zijn.

זכור

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:20

Gefeliciteerd! Da's ondanks de zenuwen een goed begin, zo op je allereerste wedstrijd gelijk een winstpuntje Lachen ..!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 01:14

liza van loon schreef:
Nou toch netjes hoor, gelijk 1 winstpunt. Wel jammer dat je een onderdeel gemist hebt. Hoeveel minpunten kreeg je hiervoor?


-2, dat was idd wel balen maar ja, het is nu eenmaal gebeurd, kon moeilijk met een boogje terug rijden toch om alsnog van hand te veranderen Knipoog

Veni, vidi, vici

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 01:15

lis schreef:
Hey, ik hoorde het gister van Chantal. Netjes hoor, voor een eerste wedstrijd! Gefeliciteerd OK dan!
Nu de kop eraf is, zal je de volgende keer een stuk minder zenuwachtig zijn.


Dat hoop ik toch echt wel ja, gelukkig voor mij dat Chant er was, stukje mental coaching!!

Veni, vidi, vici


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 42 bezoekers