Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pradaatje schreef:Ik erger me er inderdaad aan dat je zo eigenwijs doet, en je van de domme houd
En ik blijf me mening posten, net als velen. Maar als jij zo'n dwarsligger wilt zijn. I dont care
Schimmelig schreef:Er is overduidelijk een groepje dat zich ondergesneeuwd voelt, maar niet ondergesneeuwd wordt. Subtiel verschil, toegegeven.
Born2BCrazy schreef:Koudbloed, lijkt me logisch?![]()
@ Sjoert:![]()
@schimmelig: kan begrijpen dat je andere mening hebt..
maar die kan je imo toch ook best op een andere manier over brengen?
Met iets meer respect naar de medebokker?
Laulau1986 schreef:Goed ik denk dat er maar een speciaal forum moet komen voor show plaatjes, waar eigenlijk geen commentaar op mag worden gegeven want dan ben je jaloers, een pennymeisje of iets dergelijks. Dan kunnen alle paarden die steigeren op commando etc., wat ik namelijk geen 'horse at work' vind, daarin. Dan kan iedereen die dat niet wil zien dat forum gewoon overslaan en dan zijn alle 'echte' HAW topics weer goed te vinden.
Evelli schreef:waarom de koudbloeden nou weer apart
dat zijn toch ook gewoon paarden en ponys?
waarom zijn warmbloeden nou weer paarden en koudbloeden niet?
doe dan een pony en een paarden HAW wasl je het persee wilt delen
Wendy schreef:Schimmelig schreef:Er is overduidelijk een groepje dat zich ondergesneeuwd voelt, maar niet ondergesneeuwd wordt. Subtiel verschil, toegegeven.
Uhm... aan het aantal reacties in dit topic te zien is het iets meer dan 'een groepje'. Sterker nog... jij bent meer een roepende in de woestijn![]()
Apple schreef:De kwaliteit van je fotograaf is belangrijker dan de kwaliteit van je camera.
Schimmelig schreef:Pradaatje schreef:Ik erger me er inderdaad aan dat je zo eigenwijs doet, en je van de domme houd
En ik blijf me mening posten, net als velen. Maar als jij zo'n dwarsligger wilt zijn. I dont care
Agree to disagree!
Er is overduidelijk een groepje dat zich ondergesneeuwd voelt, maar niet ondergesneeuwd wordt. Subtiel verschil, toegegeven.
Lielle schreef:En ik vind het jammer dat mensen zoals jij afhaken.dit is geen discussie, dit is botweg herhalen van standpunten. Prima, maar weinig toevoegend
Ik kom ook niet op HAW en dat kom omdat het postgedrag daar niet beantwoordt aan mijn voorkeur (technisch acceptabele foto's, nadruk op RT ipv setje, bereidheid om te leren). Ook prima, maar als dat door veel mensen gedeeld wordt (en da blijkt hier wel) is het wel een onderwerp dat aandacht kan gebruiken. En dat is meer dan alleen maar zeggen "ja, dan sla je het toch over". Overigens word ik zeker niet ondergesneeuwd, wij hebben ons eigen HAW forum
crossmonster schreef:koudbloeden zijn niet per defenitie paarden, maar van shet tot bels,
en trekken toch een ander publiek dan de wpners of andere warmbloeden
ik kijk graag naar warmbloeden, welk niveau dan ook.
door ze te scheiden krijg je een minder snel verloop en overzichtelijker , want je hoeft minder topics door te klikken van paarden of pony's die je niet wilt zien
niveau scheiding vind ik dan weer onzin, want ik denk dat meer mensen op ras kijken dan op niveau??
Laulau1986 schreef:Goed ik denk dat er maar een speciaal forum moet komen voor show plaatjes, waar eigenlijk geen commentaar op mag worden gegeven want dan ben je jaloers, een pennymeisje of iets dergelijks. Dan kunnen alle paarden die steigeren op commando etc., wat ik namelijk geen 'horse at work' vind, daarin. Dan kan iedereen die dat niet wil zien dat forum gewoon overslaan en dan zijn alle 'echte' HAW topics weer goed te vinden.