Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:30

fotos waar je het paard nog van de duisternis kan onderscheiden Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:30

Pradaatje schreef:
Ik erger me er inderdaad aan dat je zo eigenwijs doet, en je van de domme houd Knipoog
En ik blijf me mening posten, net als velen. Maar als jij zo'n dwarsligger wilt zijn. I dont care Knipoog

Agree to disagree! Lachen

Er is overduidelijk een groepje dat zich ondergesneeuwd voelt, maar niet ondergesneeuwd wordt. Subtiel verschil, toegegeven.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:31

misschien is het handig om idd te zorgen dat je topics niet omhoog kunt 'schoppen' en die tags lijken me ook een goed idee. Lachen
en 1 topic per 2 weken, super toch?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:31

dit is geen discussie, dit is botweg herhalen van standpunten. Prima, maar weinig toevoegend Knipoog

Ik kom ook niet op HAW en dat kom omdat het postgedrag daar niet beantwoordt aan mijn voorkeur (technisch acceptabele foto's, nadruk op RT ipv setje, bereidheid om te leren). Ook prima, maar als dat door veel mensen gedeeld wordt (en da blijkt hier wel) is het wel een onderwerp dat aandacht kan gebruiken. En dat is meer dan alleen maar zeggen "ja, dan sla je het toch over". Overigens word ik zeker niet ondergesneeuwd, wij hebben ons eigen HAW forum *LOL*

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:32

Als er dan toch een regel komt over een maximaal aantal topics in een bepaalde tijd, dan ook graag kwaliteitsregel als het even kan.. Echt, wat er in sommige topics geplaatst word.. Zeker in de winter.

Achterom

Schimmelig schreef:
Er is overduidelijk een groepje dat zich ondergesneeuwd voelt, maar niet ondergesneeuwd wordt. Subtiel verschil, toegegeven.

Uhm... aan het aantal reacties in dit topic te zien is het iets meer dan 'een groepje'. Sterker nog... jij bent meer een roepende in de woestijn Cool Knipoog

GinnyBanshee

nee ik denk idd dat het niks wordt met koudbloeden en kwpners enzo, maar misschien wel op niveau..
ik zou zeker onder de BL kijken meer dan de MZ want ik durf niet zoveel commentaar aan een Z ruiter te geven want ik ben zelf ook pas Z.
ik had eigenlijk al verwacht dat ik een pm zou krijgen van een MOD over hoeveel topics ik plaats, maar dat heb ik nog niet gekregen.. ook is er eerder gezegd in een van mijn topics of ik al meer fotos had ik zei ja maar ik wil ze nog niet plaatsen omdat ik al 2 topics open heb, maar volgens de kijkers in mijn topic was dat geen probleem, dus heb ik het ook toen gedaan.
nogmaals dit is een voorbeeld, ik weet dat het niet alleen over mij gaat Haha!

Schimmelig

Born2BCrazy schreef:
Koudbloed, lijkt me logisch? Nagelbijten / Gniffelen

@ Sjoert: OK dan! ROFL

@schimmelig: kan begrijpen dat je andere mening hebt..
maar die kan je imo toch ook best op een andere manier over brengen?
Met iets meer respect naar de medebokker?

Oh, nu de grote respect-grap Haha! Ok, komt ie: wat ik niet respectvol vind is het beestje niet bij de naam noemen! Overduidelijk dat dit topic alleen betrekking heeft op bepaalde users van het forum, want andere zijn mij nog niet genoemd, of zelf opgevallen.

feliciaa

Ik zou in plaats van de bloedvoering en de maat in verschillende subfora te zetten liever een onderscheid zien in rijfoto's die gewoon voor de lol zijn gemaakt en rijfoto's waar je ook daadwerkelijk commentaar op wilt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:33

schimmelig: waarom gooi je het er nu steeds op dat we jalours zijn? wat we ons benadeeld voelen? ik openen geen topics op HAW want mijn pony werkt niet
maar kijk er wel graag naar de fotos, ook van nieuwe beginnende combi's onbekende combi's
en die krijgen weinig kans in het geweld van de polulaire bokkers

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:34

Laulau1986 schreef:
Goed ik denk dat er maar een speciaal forum moet komen voor show plaatjes, waar eigenlijk geen commentaar op mag worden gegeven want dan ben je jaloers, een pennymeisje of iets dergelijks. Dan kunnen alle paarden die steigeren op commando etc., wat ik namelijk geen 'horse at work' vind, daarin. Dan kan iedereen die dat niet wil zien dat forum gewoon overslaan en dan zijn alle 'echte' HAW topics weer goed te vinden.

Felicia: Dat zei ik ook al ongeveer Haha!
Laatst bijgewerkt door Laulau1986 op 29-01-08 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Evelli schreef:
waarom de koudbloeden nou weer apart
dat zijn toch ook gewoon paarden en ponys?
waarom zijn warmbloeden nou weer paarden en koudbloeden niet?

doe dan een pony en een paarden HAW wasl je het persee wilt delen

koudbloeden zijn niet per defenitie paarden, maar van shet tot bels,
en trekken toch een ander publiek dan de wpners of andere warmbloeden

ik kijk graag naar warmbloeden, welk niveau dan ook.
door ze te scheiden krijg je een minder snel verloop en overzichtelijker , want je hoeft minder topics door te klikken van paarden of pony's die je niet wilt zien

niveau scheiding vind ik dan weer onzin, want ik denk dat meer mensen op ras kijken dan op niveau??

Pradaatje

Wendy schreef:
Schimmelig schreef:

Uhm... aan het aantal reacties in dit topic te zien is het iets meer dan 'een groepje'. Sterker nog... jij bent meer een roepende in de woestijn Cool Knipoog

* Grinnik *
Schimmelig, je kan wel doorgaan met 'Het beestje bij de naam noemen'. Maar dat hebben we wel al gehad.

Mij lijkt de beste oplossing gewoon tags in de titel en 1x per 1/2 weken Ja

Sjoert

Apple schreef:
De kwaliteit van je fotograaf is belangrijker dan de kwaliteit van je camera.

Hier ben ik het mee eens.
Soms is niet eens te beoordelen of je op een rijpaard of een ezel zit. Die topics zijn toch niet interessant? Nagelbijten / Gniffelen

Maar het ging tot op heden volgens mij meer over de hoeveelheid topics per week.

oOoKellyoOo

Schimmelig schreef:
Pradaatje schreef:
Ik erger me er inderdaad aan dat je zo eigenwijs doet, en je van de domme houd Knipoog
En ik blijf me mening posten, net als velen. Maar als jij zo'n dwarsligger wilt zijn. I dont care Knipoog

Agree to disagree! Lachen

Haha nee hoor ik heb het te warm, dus die sneeuw van je verdwijnt snel Duivel

Ik ga nu zelf even naar mn paardjes, tot straks

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:35

en ik ben ook niet jaloers, heb niet de minste ambitie om wat ik op HAW zie na te streven, en bovendien heb ik ook nooit te klagen gehad over gebrek aan reacties.

Katja

Lielle schreef:
dit is geen discussie, dit is botweg herhalen van standpunten. Prima, maar weinig toevoegend Knipoog

Ik kom ook niet op HAW en dat kom omdat het postgedrag daar niet beantwoordt aan mijn voorkeur (technisch acceptabele foto's, nadruk op RT ipv setje, bereidheid om te leren). Ook prima, maar als dat door veel mensen gedeeld wordt (en da blijkt hier wel) is het wel een onderwerp dat aandacht kan gebruiken. En dat is meer dan alleen maar zeggen "ja, dan sla je het toch over". Overigens word ik zeker niet ondergesneeuwd, wij hebben ons eigen HAW forum *LOL*
En ik vind het jammer dat mensen zoals jij afhaken.
Tuurlijk is het leuk om te horen dat je een mooi paard hebt maar juist een tip van iemand met verstand van zaken is superfijn. En dat staat denk ik los van het niveau waarop je rijdt.

MyWishMax

Keet

ik vind het echt raar dat je dat zou willen, net alsof koudbloeden minderwaardig zijn
paarden zijn paarden, geen enkele is beter dan de andere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:36

crossmonster schreef:
koudbloeden zijn niet per defenitie paarden, maar van shet tot bels,
en trekken toch een ander publiek dan de wpners of andere warmbloeden

ik kijk graag naar warmbloeden, welk niveau dan ook.
door ze te scheiden krijg je een minder snel verloop en overzichtelijker , want je hoeft minder topics door te klikken van paarden of pony's die je niet wilt zien

niveau scheiding vind ik dan weer onzin, want ik denk dat meer mensen op ras kijken dan op niveau??

dan kan je toch een tag plaatsen, dat doe ik ook zet er gewoon *naam paard* fries, in de titel..

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:37

Laulau1986 schreef:
Goed ik denk dat er maar een speciaal forum moet komen voor show plaatjes, waar eigenlijk geen commentaar op mag worden gegeven want dan ben je jaloers, een pennymeisje of iets dergelijks. Dan kunnen alle paarden die steigeren op commando etc., wat ik namelijk geen 'horse at work' vind, daarin. Dan kan iedereen die dat niet wil zien dat forum gewoon overslaan en dan zijn alle 'echte' HAW topics weer goed te vinden.

Of gewoon geen showtopics?

Even zonder grappen..HAW is in principe toch bedoeld voor rijtechnisch commentaar en niet alleen om te horen te krijgen: mooi paard/mooi dekje etc.?

Je hoeft toch niet elke dag (bij wijze van) commentaar te hebben?
Anders heb je geeneens tijd om er uberhaubt mee aan de gang te gaan?
Dus dan is de regel geen gek idee.

Zie dat ik nu ook aan de schandpaal ga.. Clown

Wat betreft een voorbeeld..Neem de topics van Lynne Maas, ook zei had destijds veel bezoekers, maar zij bombadeerd HAW toch ook niet?
Maar ja, dat zal wel weer niet goed genoeg zijn..

Maar een echt duidelijk, recent voorbeeld kan ik op dit moment niet vinden..
wel bokkers die bijv 2 topics hebben op de 1e (2) pagina's, maar bijv met verschillende paarden.
Maar dit is in feite niet storend, mits ze dit niet stelselmatig doen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Born2BCrazy op 29-01-08 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:38

Dan heb je straks een hele rits aan tags ind e titel, voordat je uberhaupt wat er echt toe doet in je titel poedersuiker zetten

[film][m2][hannoveraan][weltmeyerxhuppeldepup]Wollie @ work buiten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:39

Katja, dat weet ik. Maar ik ben al een jaar of 4 geleden afgehaakt, ik reageer eigenlijk alleen nog maar als ik daar rechtstreeks naar gevraagd word; beter voor mijn hart Knipoog

Overigens staat me er iets van bij dat er al zo'n regel was, een paar jaar geleden iig wel.

Pradaatje

Zonder ras blijf ik bij. Ook zonder afstamming. Wat doet het ter zaken. Als het beestje maar loopt tocH?

Keet

ja idd, en de volledige afstamming van je paard + het ras + niveau + de kwaliteit van je fotos + de kleur van je setje + het merk van je setje