Jaloers!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Jaloers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 14:28

Hoi Allemaal,

Sinds kort zit ik, op aanraden van iemand anders op deze site.
Zelf heb ik geen paard, maar mijn vriendin wel.

Ik heb mijn vriendin leren kennen op een opleiding voor opleidingssecretaresse. We hebben beide die opleiding afgemaakt en zijn daarna lekker gaan werken. Zij ging bij een ziekenhuis op de administratie werken en ik bij een ander bedrijf (ik zal die naam maar niet noemen). Mijn vriendin weet veel meer van paarden dan ik.
Ook komt ze meer met de paardenwereld in aanraking, daardoor is ze terecht gekomen bij een grote manege. Ze mocht daar solliciteren als medewerkster. Stallen schoonmaken, voeren, verzorgen en ga zo maar door. Natuurlijk vroeg ze zich af of ze dat nu wel moest doen. Juist nu de werkeloosheid zo toeneemt. Zelf ben ik bij een reorganisatie eruit geschopt, dus heb ik haar gezegd dat zelf een vaste baan geen garantie is. Ik weet niet of dat voor haar de reden was, maar ze heeft gesolliciteerd. En ja hoor!!! Ze is aangenomen!!!! OK dan!

Kan alleen maar zeggen dat ik enorm trots ben dat ze die stap heeft durfen zetten. Ze zal wel hard moeten werken, maar daartegenover staat dat ze wel een baan heeft waar ze plezier in zal hebben. Zij is zoiemand die van haar werk haar hobby heeft gemaakt.

Dus wens ik haar veel succes !!!
Hopelijk kan ik ooit nog eens met honden of katten werken (gezien ik daar meer verstand van heb).

Gek gevoel hoor, trots en tegelijk jaloers zijn op een vriendin!! Tong uitsteken

Groetjes Martine


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:42

leuk voor je vriendin!!!!!
en natuurlijk welkom bij bokt!! Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:51

wel leuk voor je vriendin! Maar je hoeft niet jaloers te zijn joh! Ooit komt er voor jou ook zo'n tijd hoor!
En welkom hiero!!!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:57

Leuk voor je vriendin dat ze zo'n leuk baan heeft, en er komt vast ook een keer een leuke baan voor jouw.
En welkom op bokt! Haha!

Let love shine so bright

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:22

Goh, wie zal deze site aangeraden hebben!! Haha!
In ieder geval weet ik zeker dat jouw tijd nog wel komt
Welkom op bokt!

Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:46

He Martine, gezellig dat je hier ook bent.
Maar je hoeft niet jalours te zijn hoor, jouw tijd komt zeker weten nog wel.

Veel plezier hier op bokt en ik zie je vast nog wel .

Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 19:40

Dankjulliewel allemaal, fijn dat die mensen op bokt allemaal zo hartelijk zijn. Dat pept me weer helemaal op!! Momenteel blijf ik maar druk met solliciteren en ook met een avondstudie. Het leuke is dat ik misschien toch, door al die vriendelijke paardengekken, lekker weer ga paardrijden.
Paardrijden is tenslotte leuk en sportief tegelijk. Misschien ga ik wel een paar lessen op die manege (waar mijn vriendin gaat werken) nemen. Zo kan ik het met haar meeleven als ze over het werk verteld, dan kan ik op mijn beurt weer vertellen hoe de paarden zijn als ze bereden worden!!

In ieder geval bedankt voor jullie warme ontvangst en zodra ik daadwerkelijk weer les ga nemen dan zal ik dat zeker weer melden. Groetjes Martine!!

LadyDi
Berichten: 56
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Heusden gem Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:16

Hoi hoi welkom op Bokt en veel plezier hier

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:56

Ook namens mij van harte welkom!
Je hoord niet vaak dat mensen van hun hobby hun beroep hebben gemaakt.
Ook ik ben een van die gelukkigen.... ik werk nl op verschillende kinderboerderijen. Knipoog
Afbeelding

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!


blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:37

Veel plezier op bokt
enne het is verslavend hoor Knipoog

Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 22:01

Inderdaad, het is verslavend !!!!
Goh Foetsie wat leuk dat het jou ook gelukt is om met dieren te werken. Nu maar hopen dat veel mensen op bokt werken of werk gaan vinden waarin zij zich helemaal thuis voelen. OK dan!

Bedankt voor jullie berichtjes en misschien willen jullie ook even kijken naar het geboortekaartje van een paard (ook een artikeltje van mij op deze site) Ik ben namelijk op zoek naar een paard van 15 jaar oud.
Groetjes!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, GoogleAdsense, Patriesje, Selima, ulaantje en 34 bezoekers