Geen startlijst, lekker dan!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Geen startlijst, lekker dan!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 18:19

Ik ga morgen naar de Zilfia's Hoeve in Houten voor een springwedstrijd, georganiseerd door de Gooische. Wie nog meer?

Het rare is wel dat ze geen startlijst opsturen. Ik heb erover gemaild en ze gaven als antwoord dat er geen lijst gestuurd wordt, omdat er nog veel wijzigt op zo'n wedstrijd en dat het relatief snel gaat, dat springen. Dat vind ik dus klinkklare onzin!( En dat heb ik ook gezegd ) Nu weet ik dus niet hoe laat ik er moet zijn. Ja, de aanvangsttijden zijn wel bekend, maar stel nou dat ik als laatste moet starten, en ik ben er een uur voor de aanvang, dan staat Naomi dus miscchien wel een paar uur te koukleumen op de trailer!!! Dit is dus de eerste en de laatste keer dat ik een indoor rijd die door die vereniging is georganiseerd. Boos!



Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:47

Aanvangstijd is ook parcours lopen dus ja... het is misschien wel handig om parcours te lopen
Maar bij de ZH doen ze dat nooit alleen aanvangstijden!

Live,LOve,'ndLaugh

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 18:54

Zilfia's hoeve zelf geeft wel altijd startlijsten op op hun website. Knipoog
En natuurlijk loop ik parcours. Schijnheilig Maar dan wel het liefst 10 minuten voordat de rubriek begint, als ik laat in het programma moet starten, scheelt alweer drie kwartier dat Naomi niet op de trailer hoeft te staan. En als ik nou echt heeeeel laat moet rijden, dan loop ik helemaal geen parcours. Paar keer kijken en dan weet ik het wel. Maar dat komt bijna niet voor hoor.

Overigens duurt morgen het B niet zo heel erg lang. Vind het alleen erg vervelend dat ik nu dus niet weet wanneer ik aan de beurt ben.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:06

Als je de startijden nog steeds niet weet bel dan even naar hetw edstrijd secetariaat! Het nummer kun je vinden in de paard en sport!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:44

Ik zie bijna nooit startlijsten van het springen Clown

Bel altijd voor het parcourslopen en vraag even of het vrije start is of niet en zo niet wat mijn startnummer(ongeveer) is. Dan weet ik of ik er tien minuten of een uurtje voor het parcourslopen moet zijn Knipoog


Ik heb bij ons net het springsecretariaat overgenomen en wij maken niet eens startlijsten (ik zou ook niet weten wanneer, want springruiters geven meestal een dag of drie voor de wedstrijd op heb ik begrepen Knipoog )
Gewoon richttijden per rubriek en alles vrije start Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 19:46

Raar hoor. Tot nu toe heb ik altijd wel een lijst gehad, en ik rij al zo'n 10 jaar wedstrijden...En hier was het geen vrije start. Als het vrije start is, vind ik het ook niet zo erg.

Maar ja, het was niet anders. moest uiteindelijk toch nog een uur wachten, maar het is goed gegaan. 1 balkje in een vrij lastig parcours, dus mag niet klagen. Jammer is wel dat Naomi en ik een trap hebben gehad van een ander paard. Ik heb gelukkig niks, beetje stijf been, maar Naomi heeft een heel ei op d'r zij.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:48


Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 19:53

Lief van je, maar dat wist ik al. Daar stond dus niks op. Heb gemaild met het secretariaat, maar daar schoot ik ook niks mee op.

Van de zomer is het weer anders, zullen we maar denken.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:49

Charmaine schreef:
Lief van je, maar dat wist ik al. Daar stond dus niks op. Heb gemaild met het secretariaat, maar daar schoot ik ook niks mee op.

Van de zomer is het weer anders, zullen we maar denken.

ooh wat raar dan Scheve mond
ach ja mischien de volgende keer beter hopen we maar dan Knipoog Lachen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:58

Au je zal wel pijn hebben. Beterschap!
Knap hoor 1 balkje het was toch haar eerste wedstrijd?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 22:43

Diana_Mabel schreef:
Au je zal wel pijn hebben. Beterschap!
Knap hoor 1 balkje het was toch haar eerste wedstrijd?


Nee joh, gekkie. Haar derde wedstrijd! Of nou ja, ONZE 3e wedstrijd. Ja, was heel blij Lachen De vorige 2 keren ging ze zooo hard, maar nu was het heel beheerst. We hebben nu 10 punten in de B. Ja, ik zie je denken: Dat doet ze knap Haha! Maar ik heb 5 punten kado gekregen, ivm dispensatie.

Ik heb gelukkig geen pijn, maar Naomi wel. Vandaag behandeld met ijs en Arniflor. Vond ze niet leuk, dus voorlopig maar even een paar daagjes niet rijden...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers