Ik heb jullie zó gemist! En bedankt bokkers.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 12:03

Hallo iedereen, ik ben er weer. Althans voorlopig.
Ik heb jullie echt heel erg gemist! Ongelooflijk eigenlijk dat je zo verslaafd kan raken aan een internetsite! Ik heb me vaak afgevraagd van "hoe zou het met die en die gaan".
Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Hoe gaat het met al die mensen (sunnylover, nathalie, shaienne e.d...) die hun paardjes wilden verkopen? En hoe gaat het met de rest? Ik ben zo benieuwd! Ik ga maar eens snel proberen alles bij te lezen!

En Bokkers bedankt, want de laatste paar weken besefte ik pas hoe Bokt m'n leven heeft veranderd. Zoveel nieuwe mensen leren kennen en leuke contacten opgebouwd. Thanks!

Lovers



Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 12:05

Was je weg dan Verward hhahaa,nee hoor grapje Tong uitsteken we hebben jou ook gemist.Kom snel weer bijbokken hoor Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 14:16

Robin is verkocht en ik heb alweer een nieuwe pony. Zo, weet je dat ook weer. Party!!
Welkom terug, hoor! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:07

He daar ben je weer!
Ik was al benieuwd hoe het met je ging, had je nog een sms-je gestuurd over de boktmeeting op 3 januari. Ik hoop dat je mee gaat.
Er is best het een en ander gebeurd: wat pony's verkocht, sommigen hebben een nieuwe pony, ziekte, enz.
Leuk dat je er weer bent en succes met bijlezen! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 08:59

Welkom terug!

Alles goed met jou en je paardjes?

Groetjes,

Katrien

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 11:11

Dank jullie wel. Inmiddels heb ik wel zo'n beetje alles bijgelezen en er is inderdaad erg veel gebeurd zeg. Ook nare dingen, bah..

Hier is alles gelukkig goed met de paardjes, Mickey loopt nu 2x per week voor de kar en het gaat nog steeds goed. Met Sarah gaat het ook prima, heb laatst nog 30 km met haar gereden, en Karin houdt zich ook prima. Alleen jammer dat de weilanden nu zo verschrikkelijk nat en modderig zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie