uitgemaakt, maar voel me zwaar poedersuiker!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

uitgemaakt, maar voel me zwaar poedersuiker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 09:11

Ik moet even mijn verhaal kwijt, het zit me zo hoog... "t is wel een beetje lang, sorry daarvoor.

Ik heb het vannacht, na ruim 2 1/2 jaar samen zijn, uitgemaakt met mijn vriend. Ik had het gevoel dat ik niet meer kon, hij was ontzettend veranderd door dingen die gebeurd zijn, en wilde nu weer zichzelf worden. Ik heb hier een half jaar op gewacht, maar ik heb gewoon de energie niet meer om mij zo in die relatie te storten. Ik ben ook aan mezelf aan het werk (heb een klotejeugd gehad en loop nu bij een psyg) en ik kan niet en mezelf en mijn relatie veranderen. Ik moet ook zeggen, mijn vriend kon dit allemaal begrijpen, hij gaf zichzelf volledig de schuld. Ik vind niet dat alleen hij er schuld aan heeft. Ja, hij heeft heel veel kapot gemaakt door zich ruim een half jaar heel erg op mij af te reageren, mij te wantrouwen en als vanzelfsprekend te nemen, maar ik heb het toen geaccepteerd en heb nu de kracht niet meer... Gister leek het zo'n weloverwogen beslissing...

Waarom voel ik me dan nu zo ontzettend verdrietig??? Ik heb nu het gevoel dat ik echt de verkeerde keuze heb gemaakt, dat ik nog even door had moet zetten... Huilen

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 09:15

He wat rot voor je, sterkte Ach gut !
Zoiets is altijd moeilijk, dus dat je nu (de volgende ochtend) opeens twijfels krijgt, is niet zo vreemd...
Het enige advies wat ik je kan geven, is om rustig tot jezelf te komen, als alle emoties weer bedaard zijn kun je pas weer echt helder denken... en zul je er waarschijnlijk achter komen dat het inderdaad een weloverwogen beslissing is geweest ..

Logisch dat je nu verdrietig bent, de juiste keuze is niet altijd de leukste of de gemakkelijkste keuze... dus doe rustig aan, en sterkte Lachen

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 09:24

Sterkte. Doe lekker rustig aan maar probeer toch van leuke dingen te genieten ook al voel je je niet happy.
Na regen komt gelukkig weet zonneschijn. Ach gut

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 09:43

Dat je je zo voelt, hoort er ook gewoon wel bij. Het is ook gewoon ontzettend moeilijk. Je hebt toch keihard gevochten voor iets, en nu blijkt dat het allemaal niet werkt, en dat is hard. En dat geef je nu pas in volle omvang toe. En het is ook verschrikkelijk om iemand te kwetsen op zo'n manier. Maar als je je ook maar een ietsepietsje opgelucht voelt, denk ik dat het wel weer goed komt. Het duurt even... Probeer te denken aan dat je nu niet meer constant hoeft te vechten. Je kunt nu gewoon dingen gaan doen voor jezelf, die jij leuk vind, die goed zijn voor jou.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Morrie

Berichten: 22307
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:09

Tjee Wen, sterkte Ach gut

ik zie je vanmiddag misschien wel ff op stal

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 10:13

Dank jullie wel allemaal. Smurf, ik denk wel dat ik je zie, ga waarschijnlijk met roos naar stal, die had ik net aan de telefoon...

Ik heb er nu zo veel over gepraat, rationeel gezien weet ik dat het beter is, ik moet veranderen (therapie), hij moet veranderen en dat gaat niet samen... Maar moeilijk en rot blijft het...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:23

sterk van je hoor dat je nu eerst voor jezelf kiest. ik hoop dat je genoeg mensen om je heeb hebt waar je op kan steunen. En wie weet...

Ach gut

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:42

Moelijke beslissing, maar wel goed van je.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:19

Ook als jij het uitmaakt mag je 'rouwen'... Helemaal zo'n lange relatie, dat is eigenlijk echt onder ogen zien dat al die dromen die je ooit had over hoe het ging worden niet uitkomen. En daar mag je best de tijd voor nemen. Maar neem alsjeblieft van mij aan dat nu teruggaan naar hem niet de oplossing is. Dat heb ik destijds gedaan en dat bleek een enorme fout. Je zult jezelf de tijd moeten geven om hieraan te wennen en ermee te leren leven. Sterkte...

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:23

Heel veel sterkte, je kunt nou eenmaal beter eerst jezelf op de rit hebben en je dan pas in relationele problemen begeven. Neem de tijd voor jezelf en geef alles de rust of aandacht die het nodig heeft. Kop op!

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:25

de "goede" dingen en "slechte" dingen op papier zeggen helpt wel drukt je met de neus op de feiten zodat je als je twijfelt het nog een x kan lezen. Sterkte

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:15

Goed dat je voor jezelf hebt gekozen,.
En natuurlijk voel je je niet meteen vrolijk of happy.
Je hebt tijd nodig dit te verwerken.
Er vallen nu ook bepaalde 'zekerheden' weg, dus dat is best moeilijk.
Veel sterkte, dapper van je!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:14

Heel veel sterkte! Ach gut

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:17

heel veel sterkte...

ik kan me voorstellen dat je je klote vind, maar één ding: als je niet zeker weet wat je wil, ga dan niet bij hem terug omdat dat de makkelijkste oplossing is, dat mag je hem niet aandoen

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:39

Heel veel sterkte, het volhouden zal het moeilijkste zijn. Na 2,5 jaar is iemand natuurlijk heel vertrouwd voor je geworden..

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 13:57

Het is ook heel erg moeilijk. Ik ben gewend om naar hem toe te gaan als ik me rot voel. Nu kan dat niet, het laat toch een leegte achter, ookal dacht ik er klaar voor te zijn.

Ellende, op dit moment doe ik niets, ik heb met mezelf afgesproken sowieso minimaal een week geen contact met hem te hebben. Op dit moment heb ik namelijk het gevoel dat ik het fout gedaan heb... hadden we niet in therapie kunnen gaan, samen. Hadden we niet een maandje afstand moeten nemen en dan verder kijken... Dat spookt allemaal door mijn hoofd. Ik wil alleen niet dat het gevoel van gemis een beslissing beinvloed. Daarom wil een minimaal een week wachten, dan is alles vast een beetje gekalmeerd en kan ik altijd verder kijken. Want ik voel me echt verdrietig. Ik huil heel veel (normaal echt nooit, laatste keer dat ik echt gehuild heb is ruim 3 jaar geleden bij het overlijden van mijn beste vriendin), heb geen trek, moet mezelf ook dwingen om iets te gaan doen, ik word ook zo opgehaald om naar m'n paardje te gaan...

Ik had nooit gedacht dat het me zo zwaar zou vallen. Heb wel eens eerder een relatie verbroken, maar dat heeft nooit zo ontzettend veel pijn gedaan!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:29

Da's een stuk afkicken van een gewoonte, maar het maakt het er niet minder moeilijk om ... Hou goed voor je ogen waarom je die keuze hebt gemaakt, en het is niet omdat jullie geen koppel meer zijn dat jullie niet meer kunnen praten Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:37

Even tijd voor jezelf nemen kan nooit slecht zijn meid!
Denk er rustig overna. Wieweet kom je wel tot de beslissing dat je toch nog even door had moeten vechten. Dan weet je genoeg.
Of je merkt dat je je hierbij beter voelt, dat je eigen problemen meer dan genoeg zijn en dat jullie echt uit elkaar geroeid zijn..
Geen van bijde is fout, maar het is wel fijn het te weten.

Sterkte

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:43

Ach gut sterkte Wendy!
Het leek zo goed te gaan (weekendje weg), maar helaas.....
Ik hoop dat je achteraf kunt zeggen dat je gisteren de goede beslissing hebt genomen.

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:22

Hoe gaat het nu met je??????

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥


WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 17:11

We gaan even praten vanavond...

Punt is, de beslissing om het uit te maken is mede op advies van anderen genomen. Ik heb ook de hele tijd twijfel in mijn hart gehad, tijdens het gesprek woensdag had ik ook de hele tijd zoiets van, what am I doing!? Het voelt nu zo fout dat toen hij mij belde ik er uit floepte dat ik er nog eens over wilde praten... Dat gaan we vanavond doen...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brandje_04, Corien_, Danielleeee_, Froukje, JustMyZtje, Lestria, meintje, Schuur_, Speirs, Stybba, Susan88, Travel_me, WendyKtH en 177 bezoekers