El Torro

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

El Torro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 16:27

De paarden staan met dit soort onmogelijk weer altijd in de bak. Nu hadden ze vandaag een feestje, lekker rondsjezen, elkaar aanvallen etc. En Batseflats die vond het nodig om in een tijdsbestek van 5 minuten 2x te poepen. Dus we zaten hem al te plagen en scholden hem uit voor 'Schijthuis'. Arm ding Tong uitsteken
Dus moesten we de bak uitmesten. Inmiddels waren de mannen wat rustiger en vond Bats het nodig om een kuil te graven in de hard bevroren grond. Nu weet hij best dat dat (ook als het wel gaat dus) ten strengste verboden is. Dus ik rende met een poepwipper zwaaiend achter hem aan en brulde 'El Torro'. Toen hij boos op mij werd (ik heb hem de hele bak door achtervolgd met mijn mestvork zwaaiend) heb ik hem uitgelegd dat 'El Torro' zeg maar de Zwarte Piet voor paarden is, want hij komt ook uit Spanje. Bovendien lijdt het beest aan een meerdere persoonlijkheidssyndroom, want hij zegt: "Wij vinden dat niet leuk". Nadat Bats het schijnbaar begrepen had ging ik verder poepies scheppen, waarop hij gewoon net zo arrogant en nonchalant verder ging met het uitdiepen van de stijfbevroren grond. Daarop ging mijn zusje als El Torro achter hem aan Haha! . Dat gezicht wat hij erbij trok was goud waard, en Polleke ondertussen maar geshockeerd en niet-begrijpend rondhippen.
El Torro houden we erin Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:30

*LOL* Ik moet af en toe goed nadenken over welke knol je het nou hebt *LOL*.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:39

Het was echt mooi!
Toen we klaar waren reden we met de kruiwagen dwars door de bak naar het hek, middenin de bak stond Bats. Laui zei: 'El Torro gaat dwars door je heen hoor Bats...'
Bats ging niet aan de kant en stond heel arrogant en macho te kijken, toen we bijna onder zijn buik door gingen rijden werd het hem wel wat te gek en draaide hij zich om om voor ons uit weg te lopen. Alleen hij beukte even tegen de kruiwagen, ik: 'Wie is hier nou te arrogant om aan de kant te gaan? Tong uitsteken' Haha!