Stelling: 'Paardenmensen' houden niet van voetbal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Paardenmensen houden niet van voetbal

Eens
67 (48%)
Oneens
70 (51%)

Totaal aantal stemmen: 137


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Stelling: 'Paardenmensen' houden niet van voetbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 12:53

Gister kwamen Roy (sypheron), Ilona (Jurga), Dennis (Denman) en Remco (vriend van Dennis) eten. Ik weet niet meer hoe, maar het gesprek kwam op voetbal Verward Haha!
Remco vroeg zich af of paardenmensen van voetbal houden, wij allemaal niet. Zijn conclusie was (correct me if I'm wrong) dat paardenmensen niet van voetbal houden. En vroeg zich vervolgens af of deze mensen dan ook iets tegen voetbal hebben....

Dus graag jullie mening Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:55

Bij ons thuis gaat dat niet op. Ik rijd paard en kijk af en toe voetbal, mijn vriend heeft een hekel aan paarden èn aan voetbal. Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:55

Eens Haha!

Ik hou absoluut niet van voetbal, maar paardenmensen zijn ook voornamelijk vrouwen, en vrouwen houden meestal al niet van voetbal Knipoog

Het leven is een gebakje!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:56

Oneens Haha!
Voetbal is geweldig

Zit er zelf niet op, maar kijk het wel vaak op tv Haha!
Ik ben trouwens voor Feyenoord Lachen
Laatst bijgewerkt door Spirit op 28-02-04 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:57

Sizzy schreef:
Eens Haha!

Ik hou absoluut niet van voetbal, maar paardenmensen zijn ook voornamelijk vrouwen, en vrouwen houden meestal al niet van voetbal Knipoog


Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:57

Whahaaaa...ben de eerste blijkbaar en heb tegen gestemd omdat ik zelf niet van voetbal houd. Maar als ik eerlijk ben is het natuurlijk onzinnig om paardenmensen te generaliseren. Natuurlijk kunnen paardenmensen ook van voetbal houden! Alleen hebben de meeste geen tijd voor een andere sport omdat een paard nogal intensief is en ten tweede zijn het veelal mannen die van voetbal houden... Oeps, toch aan het generaliseren dus...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:57

Eens.
Mijn ouders, broertje, zusje en ik houden niet van voetbal. Alle 5 hebben we of rijden we nog paard.

Mijn oma en opa daar in tegen hebben het niet zo op paarden (ook nooit zelf gereden) en houden juist weer wel van voetbal.

Ik ken zo ver als ik denk niet echt mensen die van paarden én voetbal houden, maar zo als Cody al zegt: genoeg mensen die niet van paarden én niet van voetbal houden Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:58

guanacotje"]
[quote="Sizzy schreef:
Eens Haha!

Ik hou absoluut niet van voetbal, maar paardenmensen zijn ook voornamelijk vrouwen, en vrouwen houden meestal al niet van voetbal Knipoog


[/quote]
eens Lachen

. . .
. . .
. . .

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:59

Ik ben een paardenmens en ik ben gek op voetbal Haha!

Mijn hele familie (van vaders kant) zit in de voetbal, zelfs mijn pa met zijn leeftijd van 46 speelt nog mee in het eerste.

Ik ga graag bij wedstrijden kijken van mijn pa, broer, oom, enz.

Verder volg ik mijn club FC Utrecht, en kijk ik meestal zondag avond met de rest vd familie Studio Sport mee Lachen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:01

Ik zelf hou persoonlijk niet van voetbal, alleen als het nederlands elftal moet voetballen dan kijk ik soms wel eens met mijn vriend mee die overgens ook geen voetbal liefhabber is.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:27

kan moeilijk hier op stemmen, kan namelijk niet voor iemand anders gaan praten! ik hou echt niet van voetbal, maar andere paardenliefhebbers wel... dus heb niet gestemd Haha!

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:58

Eens, want daar hebben we toch helemaal geen tijd voor Haha!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:11

Eens, heb een hekel aan voetbal Haha!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:14

ookal zou ik paarden niet leuk vinden, dan nog had ik een hekel aan voetbal. {wie gaat er nou met ze 22 achter 1 balletje aanrennen?? Haha!}

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:15

Eens!

Als ik dat zo altijd hoor op Bokt is er een aardige des-interesse voor voetbal Tong uitsteken

Maar voetbal is koel! En paardjes, ach, die zijn ook best wel aardig denk ik Nagelbijten / Gniffelen


Sall

Berichten: 6703
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:18

Richtje schreef:
Gister kwamen Roy (sypheron), Ilona (Jurga), Dennis (Denman) en Remco (vriend van Dennis) eten. Ik weet niet meer hoe, maar het gesprek kwam op voetbal Verward Haha!
Remco vroeg zich af of paardenmensen van voetbal houden, wij allemaal niet. Zijn conclusie was (correct me if I'm wrong) dat paardenmensen niet van voetbal houden. En vroeg zich vervolgens af of deze mensen dan ook iets tegen voetbal hebben....

Dus graag jullie mening Haha!


Andersom geldt het mischien ook? Haha!
Mijn vriend vind het hele paardengebeuren, 'leuk voor mij' en die hele paardenwereldmentaliteit van de paardenmensen helemaal niets (kan ik hem soms jammer genoeg helemaal gelijk in geven ... Verward )
Maar vind voetballen best leuk om te kijken, en dan ben ik ook weer vreselijk fanatiek!
Goede vriendin van mij (ook met paarden) is al van jongsafaan Ajax-fan en ging vroeger met haar vader en nu met haar vriend regelmatig naar wedstrijden.

Mijn vriend vond op zaterdagavond op Jumping het een zeer welkome afwisseling in het programma, dat Lucky Ajax tegen de springruiters gingen voetballen... Haha!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:32

Misschien een leuk idee om deze stelling ook op een Voetbal-forum te zetten?
Laatst bijgewerkt door Nique op 28-02-04 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt


Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:34



Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:49

Voor mij klopt het, hou absoluut niet van voetbal maar of dat nou iets te maken heeft met mn paardrijden.... Weet het niet, er wordt thuis sowieso eigenlijk nooit voetbal gekeken, omdat iedereen er een hekel aan heeft, heb t gewoon overgenomen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:02

ik hou totaaaaal niet van voetbal!!!

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:10

Oneens,
ik vind voetbal spelen leuk als ik speel met mensen die (net zoals ik) geen zak van voetbal kunne, dan hebje e wel veel lol in. op tv voetbal zien vind ik maar saai en niet leuk dus maar zelf spelen wel... (als ik de bal tenminste 1 keer heb kunnen aanraken Haha!

0

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:17

Oneens,
De "topruiters" bij ons op de club! Wel te verstaan Anne van Vulpen, Richard Kapteyn en Marc Verheijden Haha! als er voetbal is dan nemen hun, Anne haar tv neer sluiten ze die aan bij de club en zijn de hele avond voetbal aan het kijken! En dan zijn ze ook nog eens bloedfanatiek! *LOL*

Live,LOve,'ndLaugh

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:29

Spirit schreef:
Oneens Haha!
Voetbal is geweldig

Zit er zelf niet op, maar kijk het wel vaak op tv Haha!
Ik ben trouwens voor Feyenoord Lachen


Hier sluit ik me helemaal bij aan .

Al moet ik wel even mededelen dat ik per ongeluk op "eens" heb gestemd Blond . Soms is bokken ook wel lastig met dochter van ruim 2 op schoot die graag mee wil "helpen" Haha! .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:37

geen idee, ik vind het iig vreselijk dus voor mij gaat de stelling zeker op Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:21

Grinnik *LOL*, je hebt een topic gestart, ik was het al helemaal vergeten Tong uitsteken.
Ik ben dus een niet-voetballiefhebber....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Akshay, Ceffyl, Froukje, GoogleAdsense, Hootje, MaanNaam, Majestic-12, manonnevot, mvdende, YandexBot en 143 bezoekers