deken gaan kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 00:28

Ik heb dus nou een haflinger gekocht, maar die staat nu bijna heel de dag op stal (komt 2 uur buiten met beweging...) nou komt hij dus bij een boer te staan wara genoeg gras is, dus meneer zal echt wel op de wei grazen. Moet ik hem dan een deken op doen?
Leek me wel slim want hij heeft bijna geen wintervacht! EN dat wil ik graag houden!
Op stal bij de oude eigenaar stond hij is een stal, zonder deken, met een groot open luik! (in zo;n container)
ik denk dat hij bij mij in een warmere stal staatm dus op stal een deken leek mij niet nodg! Jullie?

Ik wil hem graag in deze vacht houden... dus Verward

Ennuh, wat voor deken kan ik dan het beste kopen? (niet te duur Haha! )
ennuh een zweetdek leek me handig voor als ik van de ponyclub af kom ( is 10 minuutjes stappen) of kan ik beter een uitrijdeken kopen?

van dekens heb ik echt geen verstand....
Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 00:48

Citaat:
Op 2001-12-01 23:41, schreef Reddy007:
nee als je zijn vacht gewwon gladjes wil houden kan je beter binnen nix op en buiten een winterdek!
wel waterdicht hoor! kijk je wel uit dat zijn hals niet een wasbeer wordt?
want dan heb je half om half hihi


haha vertel mij wat Clown

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 09:40

Het handigste en goedkoopste (hier in ieder geval wel) is het laten maken van een deken bij een dekenmaker. Je kunt de maten doorgeven, en de wensen, en zij maken het voor je.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 19:16

maaar hier in de buurt weet ik geen dekenmaakster, ja me moeder... maarja... die zegt: eerst een patroon...
en dat is misschien handig voor een zweetdek, maar een dikke waterdichte winterdeken....
En die heeft hij toch wel nodig in de wei!
Haha!