Geen paardendag....zucht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Geen paardendag....zucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 19:44

Nope...een werkdag, en een tandartsdag.

Omdat ik zoveel last had van mijn kies mocht ik vandaag om 5 voor 12 tussendoor langs de tandarts.
Had net een rustige nieuwe gevonden en zou er 9 maart naartoe gaan....maar dat heb ik dus niet gehaald.

Nou ben ik gelukkig ook niet als de dood voor de tandarts neeeee.....beetje maar Huilen

Dus ik er met lood in mijn schoenen naartoe *gebracht zodat ik niet stiekum om kon draaien*

Heel mijn tandartsen zijn eng verhaal aan die mevrouw verteld, was wel een hele rustige mevrouw dat scheelt
En toen ging ze kijken....vertelde wat ze allemaal ging doen want stoel naar achteren zonder waarschuwing werkte al niet *jaja ik is echt bang*

Alles doorgekeken en de boosdoener gevonden....mijn verstandskies komt door *kep altijd gezegt dat ik geen verstand wens maar ok*
En verplet hierbij 2 andere kiezen die toch al niet zo stevig meer waren door het geklooi van een eerdere tandarts *half afgebroken etc.* dus uitslag: Naar de kaakchirurg Nagelbijten / Gniffelen
En niet 1 niet 2 maar 3 kiezen weg laten snijden, daarna terug komen en de rest redden Haha!

Dus ik naar huis met ene recept voor anitbiotica en ene verwijsbrief....ziekenhuis gebelt tussen het werken door, hadden pas plaats in juli....en aangezien ik al een week op asprientjes, slaaptekort en honger leef was dat niet zo'n best idee.
IK 2 andere ziekenhuizen gebelt.....eind april op zijn vroegst, moest er bij zeggen dat het een spoedje was maar dat mocht niet baten.

Nog minimaal 2 maanden op asprientjes hou ik toch echt niet vol, dus ik weer teruggereden naar de tandarts...klinkt allemaal heel simpel maar was dus al vanaf 12 uur tot en met 4 uur met tandartsen en kiezen en bellen en kaakchirurgen bezig Verdrietig Ik had het dus best wel gehad.... Huilen

Dus ik naar de tandarts....alles verteld, mevrouw vond het belachelijk en ze zou zelf wel even bellen.
Ik nog aangegeven dat ik best wel even kon wachten.....ik ben immers weggelopen bij mijn laatste tandarts nadat ik jankend en gillend het stoeltje uitkwam Haha!
Maar dat telde allemaal niet mee....die vetn had ook gewoon niet goed gehandeld en nu moesten gewoon die kiezen eruit.

Dus zij bellen...net als mij duurde het een kwartier voordat ze doorverbonden werd....er werd haar ook verteld dat het nu niet kon...zij verteld dat het spoed was en dat ze anders de chirurg zelf wou hebben.
Weer doorverbinden..chirurg was al naar huis....

Nu gaat ze maandagochtend voor me aan het bellen, omdat spoed dus alleen door de tandarts geregelt kan worden, en dan belt ze mij wanneer ik kan.

Ene kant vind ik julli wel verleidelijk klinken *pijnstillers werken nu nog he Tong uitsteken * aan de andere kant weet ik hoe het gaat voelen als ze uitgewerkt zijn....dus dan maar meteen maandag middag toch Haha!

Zucht..nog meer mensen hier die panisch voor de tandarts zijn?

Ben blij dat ik zo toch nog even naar mijn paardje mag......tenminste 1 die niet aan mijn kiesjes gaat lopen trekken Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:09

absoluut niet bang voor tandarts... kan het me ook moeilijk voorstellen. maar meeleven kan ik wel heel goed, dus bij deze, ik hoop dat je maandag mag, dan is gelijk alle ellende over... heel veel suc6!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:11

Hier nog 1 hoor syl die weet wat het allemaal inhoudt en hoe het is om maanden op pijnstillers te leven.
Heb een tandarts waart ik liever ook niet kom.Is wel aardig hoor,maar door de angstzweet blijf ik steeds aan me stoel kleven.(en oke durf hem niet onder ogen te komen,maar das een ander verhaal)Mijn verstandskiezen heb ik allemaal al maar 1 is voor de helft weg.
Ik hoop dat je snel terecht kan en dat je snel van de pijn af ben.
Geef par maar en dikke knuf van mij.

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:19

Ik ben niet bang van de tandarts, maar van mn ouders....
Ik poets niet regelmatig Bloos *stoute ik Haha! * en als de tandarts een gaatje zou vinden zou ik het in mn broek doen, alleen voor de reactie die ik dan thuis krijg Bloos Knipoog

Ik hoop voor je dat je snel terecht kunt in t ziekehuis
succes OK dan!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:28

Naaltje schreef:
Ik ben niet bang van de tandarts, maar van mn ouders....
Ik poets niet regelmatig Bloos *stoute ik Haha! * en als de tandarts een gaatje zou vinden zou ik het in mn broek doen, alleen voor de reactie die ik dan thuis krijg Bloos Knipoog


Ookal poets je wel je tanden goed, krijg je ook wel is een gaatje hoor...maar het is niet goed voor je glazuur en tandvlees als je je tanden niet goed poetst

Ik ben zelf als de dood voor de tandarts...toch ga ik deze week maar weer is bellen voor een afspraak *bibber*

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:46

Ik durf ook niet.
En na het lezen van dit verhaal weet ik weer waarom niet, ben al 2 jaar niet geweest en heb eebn gruwelijke kiespijnm aar ik durf echt niet.
Jij sterkte

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:31

)Ik heb ook een echte hekel aan de tandarts... vooral omdat die 'lieve' man ( Rolleyes ) alles het liefste zonder verdoving wil doen.
Boren, vullingkje eruit boren en ga zo maar door Scheve mond
Heb ook een aantal keer bijna zitten janken in de stoel omdat ik zo bang was

Maar deze angst is redelijk goed gekomen door... de kaakchirurg!!! Haha!
Moest nl mijn verstands kiezen eruit laten snijden (ja ook ik heb schijnbaar toch iets van verstand in me Knipoog ) en ik was weken ervoor al zenuwachtig Nagelbijten / Gniffelen NOg op de dag zelf proberen te doen alsof ik het 'vergeten' was, maar daar trapte m'n moeder en vriend niet in Scheve mond .
En ik werd dus leuk door vriendlief geëscorteerd naar het ziekenhuis... ik helemaal panisch in die stoel...(zag nl hoe groot die spuit was Nagelbijten / Gniffelen )
Nou toen de verdoving... mond open... onder dwang Bloos
Hé... huh? >;)
Waar blijft de helse pijn? Scheve mond nou die kwam dus niet Haha!
Het verliep allemaal heel goed en heb geen centje pijn gehad, de napijn was wel irri maar je krijgt er sterke pain-killers bij OK dan!
Helemaal top... je voelt dan echt niets meer Haha!

Maar iig nog sterkte met jou bezoekje Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:41

loontje schreef:
en oke durf hem niet onder ogen te komen,maar das een ander verhaal.


dan heeft ie t wel erg bont gemaakt bij je, of is het juist andersom Haha!:D:D

ik zit zelf ook niet echt met de tandarts, hij wroet maar een eind weg Haha!

heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:43

haha tja jammer dat je dan niks kon doen bij je paardje he(zeg maar) sterkte met jou bezoek enzo!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 23:24

Loontje Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen ik heb opeens zo'n medelijden met je.... Ach gut

Xhantjuh mijn vorige tandartsen waren ehmsz...verdoven, tang ernaast en trekken...tsja...dan werkt de verdoving nog niet he..snap sowieso nog niet waarom een kinderkies getrokken meot worden maar ok..die daarna was ok OK dan! was helemaal van mijn angst af OK dan! maar die ging moeder worden Haha! en toen kwam er een sukkel die zei dat verdoving niet nodig was....na een paar minuten auauauauuaua te hebben geroepen heeft die toch verdoofd....alleen jammer dat die verkeert spoot en de naald afbrak in mijn tandvlees Huilen ik heb gegild en gebloed, heb hem bedankt toen die klaar was ben weggelopen en niet meer terggegaan.
En de laatste....die had er de eerste keer 5 spuiten ingedouwd....goh..er zit een ontsteking onder....weekje antibiotica....na dat weekje mocht ik terugkomen...eerst 4 spuiten een aan de zijkant..hielp niet...ontsteking was nog neit helemaal weg....nou weet je wat dacht die stakker?
Dan duwen we die spuit gewoon door het midden van die kies *hij gaat er toch uit he* zo de ontsteking in...als het dan niet verdoofd is weten we het niet meer hoor Tong uitsteken
Wederom gillen en janken, mijn ma hoorde mijn schreeuw in de auto....
Zag me lijkbleek aan komen rennen met de woorden: ma rennen die vent is gek, snel zet de auto aan.

Dat was op mijn 19de en ben sindsdien nooit meer gegaan.

Zonnebloem ik ben echt als de dood....nachtmerries, janken als ik eraan denk...en kleinzerig kan je mij niet noemen.
Als jij bij mij in de buurt had gewoont had ik je er 1 aan kunnen raden.....ben er dus zelf vanmorgen geweest, vanmiddag weer...die mensen zijn zo geduldig, hebben zelfs op de verwijsbrief naar de kaak chirurg gezet dat ik zeer angstig was OK dan!
En neem het maar van mij aan..je kan nog 3 jaar wachtten minder wordt het echt niet Eerder erger.....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:26

Ach gut

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 23:27

Oja en wat het nu is hoorde ik van de tandarts:

Ik heb aan alle 2 de kanten onderin 2 afgebroken kiezen...1 vanwege mijn laatste slager...die de kans niet kreeg de slacht compleet te maken...en 1 omdat mijn vulling van tig jaar geleden het niet meer aan kon Haha!

En nu komt mijn verstandskies dus door....aan de linkerkant...en die groeit schuin....en omdat die schuin groeit drukt die dus die afgebroken kies waar de vulling in zat in elkaar.

En daar komen dus de onwijze pijnen van
En omdat ze die verstandkies en de geplette kies gaan wegsnijden doen ze ook maar gelijk even die kies waar de slager aan gezeten heeft.

Mijn vader zei vanavond nog dat die hem er ook wel uit wou halen..die is ook zo bang en heeft er dus 1 bij zich zelf weggehaald met een schroevedraaier Verward
Als hij nog 1 keer stoer zijn zegt krijgt die toch een knal Tong uitsteken

En Ineke bellen he

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 23:29

gijsenkim schreef:
:(:)


Heyyy jij ook aan het leedvermaken Haha! *blijft nog wakker..slapen gaat nog neit zo Haha! *

We zijn vanavond toch nog met beide paardjes gaan wandelen door de sneeuwkoude nacht.

Ze vonden het zoooooo leuk en waren zoooo braaf Lovers

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:37

ben apelazerus Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 23:38

gijsenkim schreef:
ben apelazerus Haha!


Ikke stoned Haha! *met dank aan de tandarts hihihi*
Laatst bijgewerkt door Sily op 27-02-04 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:39

Sily"]
[quote="gijsenkim schreef:
ben apelazerus Haha!


Ikke stoned Haha!
[/quote]


Bloos!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 23:40

gijsenkim"]
[quote="Sily"][quote="gijsenkim schreef:
ben apelazerus Haha!


Ikke stoned Haha!
[/quote]


Bloos!
[/quote]

En je voelt nietssssssss Haha! Tong uitsteken *eg nie, Par was ook al zo happy...moetu we vaker doen whahahahaha*

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:45

Haha zolang Par maar niet gaat dansen Schijnheilig

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 23:46

Ineke2 schreef:
Haha zolang Par maar niet gaat dansen Schijnheilig


Dans je de hele dag met mijjjj ik dans het liefste met jou maar wat wil jijjjjjjjj Rolleyes Rock-on, dudes! Cheese!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 08:34

Arme Sily toch. Ik hoop voor je dat je snel terecht kan bij een aardige geduldige niet-slagerige tandarts/kaakchirurg. En als je nog een even moet wachten en je nog pijntjes heb, sta ik helemaal tot je beschikking (na de verhuizing dan, dus vanaf maandag). Ach gut
Maar hoop natuurlijk voor jou dat die paretende kabouters ineens 's nachts als je ligt te slapen pijnloos je kiezen verwijderen. (Of heb ik nu ook teveel van die aspirines op?) Ziek

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:20

ik moet binnekort ook naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen, want ze steken heel erg in mijn wang!!!! Laatst was ik naar de tandarts geweest omdat ik zo'n pijn had in mijn wang, en of ie het dan een stukje kon bijslijpen.
Toen was ik nog helemaal niet bang voor de tandarts.
Hij bijslijpen, en op een gegeven moment had ik echt het gevoel van gaat ie nu niet een beetje te ver. Ik zat gewoon echt te huilen daar op die stoel!!!

Wat blijkt...hij was een beetje uitgeschoten, een gat van een halve centimeter(en dat is groot als je dat in je mond hebt zitten)in mijn mond!!

Ik wil dus echt nooit meer naar de tandarts, ook al steekt er nu weer een stuk in mijn wang!!!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:00

sily, als het je een troost mag zijn (niét zeker Haha! ) : ik moet er binnenkort ook 3 laten trekken Nagelbijten / Gniffelen ....
nu heb ik wel het geluk dat je hier bij ons zonder veel gezeur overal meteen (of toch bijna) terechtkan. én dat ik altijd héle goede tandartsen heb gehad, ik val bijna in slaap in de tandartsstoel, kan je je niet voorstellen hé Haha! ?
maar ik ben in m'n (al iets langere leven Tong uitsteken ) al zoooooooooooooooooooo vaak naar de tandarts geweest dat ik er ahw helemaal immuun ben voor geworden.
maar die drie tanden tegelijkertijd wil ik toch het liefste onder volnarcose hoor Bloos! .....

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:10

ik ben niet bang voor de tandarts, maar om nou te zeggen dat ik sta te springen sta om er heen te gaan nee.
krijg het gewoon koud als ik je verhaal lees. Sterkte!! en hopen dat je snel aan de beurt bent!