Splash en het restje van de Sneeuw..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Splash en het restje van de Sneeuw..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 20:22

Bok Bok...

Ook Splash mocht vandaag lekker buiten spelen in de sneeuw ! Meneertje had echt té veel energie alleen omdat die sukkel gister de bak niet indurfde toen er nog een heel pak sneeuw lag en dus gister een dagje vrij heeft gehad Lachen

Vandaag wou ie maar al te graag de bak in om de sneeuw (wat er dan nog van over was) zelf eens van dichtbij te bekijken...... Haha!

Afbeelding
Een mislukt zelfportret Schijnheilig

Afbeelding
Smaakt toch wel een beetje koud die sneeuw...

Afbeelding
Graaf graaf...

Afbeelding
Snurk..snuif..graaf , zal ik gaan rollen ... ?

Afbeelding
Tuuuurlijk , wat denk jij dan ?

Afbeelding
Brr.. ik krijg een koude kont..

Afbeelding
Hé , de modder is toch écht warmer om te rollen

Afbeelding
Lovers Mijn mooie paintje ... ( Splash rolt trouwens maar aan 1 kant, de andere kant was té erg om er een foto van te nemen Haha! )

Splash heeft uiteindelijk 3 keer gerolt , 1x in de sneeuw , toen een keer in de modder , en toen wéér in de sneeuw ! Ook vind Splash de sneeuw erg smaakvol, hij kon er geen genoeg van krijgen ..... Vork

    S p o t.


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:25

Leuke foto's!
En ik had graag een foto van zijn ''andere'' kant willen zien Haha!
Mooi paard trouwens Kwijl

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 20:29

Dankje Haha!

Om jullie toch een beeld bij Splash zn rolkunsten te geven heb ik ff een foto van 2 weken geleden gevonden , waar ie ook aardig zwart was.. alleen vandaag was ie er ook nog nat bij en nog echt 10x zwarter..

Afbeelding

    S p o t.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:47

Heey Samantha, wat ziet Splash er leuk uit hier!! OK dan! Ik kom trouwens echt gauw weer es bij jullie kijken!!

Hihihi, je moest vast heeeeeel hard poetsen hierna Tong uitsteken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:55

Tja, ik had gister ook zo'n hyperactief paard te pakken Lachen

Hij blijft zo ontzettend vrolijk/lief kijken, echt gaaf Lachen

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:57

héhé, dat was poetsen zeker? btw leuke foto's

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:59

Hey Fleur ! Gezellig Haha! Zal Splash leuk vinden , zal zorgen dat ie dan niet meer zo sleepy op stal staat Knipoog

Enne Ellende ! Het was echt een GROTE ellende vandaag ,meneer heeft me het terrein zo ongeveer wel helemaal laten zien ,zelfs de kleine hoekjes , spleetjes en kiertjes moest ik van dichtbij bekijken Haha!
Ja , zolang er iemand bij hem is en die hem aandacht geeft kijkt ie zo lief , maar zodra ie op stal staat en mensen lopen voorbij gaan zijn oren naar achter , en door zijn ogen krijgt zijn hoofd nog meer die kwade uitdrukking , daarom vinden heel veel mensen Splash eng op stal.. Extreme duivel
Hij bedoelt het niet kwaad , zodra iemand hem aandacht geeft is het zo'n knuffel , en als ie lekker aan het spelen is is hij verliefd op de hele wereld en kan zijn dag niet meer stuk OK dan!

    S p o t.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 22:00

Haha Sofieke ,
Ik ben lang met hem bezig geweest , eerst drooggewreven en toen gaan poetsen , resultaat was niet erg leuk , hij was nu helemaal opgedroogt grijs Maar zodra het mooier weer wordt dan gaat ie onder de douche , of ie nou hysterisch wordt of niet ! Haha!

    S p o t.


Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:15

ik was lekker mee vandaag Haha! Splash is wel een schatje, voor t eerst dat ik hem in het echt heb gezien, hij is echt heeeel lief Schijnheilig zijn trouwens nog leuke foto's geworden !

-

Rivendell

Berichten: 6805
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:31

Sta jij trouwnes bij de RineStone Ranch aan het Vikingpad? Ik heb daar vroeger een paardje gekocht toen het nog een handelsstal was. Is wel al zo'n 8 jaar geleden.
Leuk paardje trouwens. Moeilijk schoon te houden hè? Heb zelf een few spot appie die zich ook altijd supersmerig maakt.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 11:24

Ja daar sta ik ja Haha! , alleen heet het nu Stone Ranch en er zitten sinds kort nieuwe eigenaren op dus alles gaat veranderd worden ! Grappig dat je het kent

Hij is echt heel moeilijk schoon te houden ja , en zeker omdat ie een hekel aan water heeft ! Maar ik doe mn best Haha!

Enne , Sweetheart , hij rolt inderdaad dicht bij het hek omdat daar modder was , het ging allemaal goed en als er iets verkeerd dreigde te gaan was ik binnen 5 seconden bij hem Haha! En normaal , zonder sneeuw, rolt ie altijd in het midden omdat de bak daar het droogst is Tong uitsteken

    S p o t.

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:45

he wat een leuke foto's en wat een leuk paardje zeg

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 17:33

Dankjewel ! Zal kijken of ik morgen ff een filmpje van hem kan maken en die hier op bokt kan krijgen ! En anders maak ik nog ff leuke foto's van hem als ie hard aan het werk is ! *LOL*

    S p o t.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers