Argwanend door liegende pennymeisjes...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Argwanend door liegende pennymeisjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:07

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik moet zeggen dat ik er nu ff geen donder meer aan vind. Scheve mond
Er is plotseling een enorme invasie van liegende pennymeiden, maar geen leuke pennymeiden...
Kijk een beetje pennyverhaaltjes zijn leuk, maar er komen nu steeds meer topics waar geen hol van waar is, opschepperig gedrag over paarden van een meter hoog die 2 meter springen, meisjes die 6 luxe paarden bezitten, hele manege bezitten, op kampioenen mogen rijden etc etc

Paarden worden gestraft, penny krijgt negatieve feedback en ineens is penny penny niet meer, maar een familielid, vriendin,meisje dat ik haat, gaat over iemand anders etc... mn wachtwoord is gekraakt, mn broer deed vervelend blablabla Schijnheilig Scheve mond

Ze bezitten 3 of 4 accounts, reageren op zichzelf en roepen vervolgens de ander helemaaaal niet te kennen Schijnheilig

Ik heb door dat ik vreselijk argwanend hiervan wordt, bij elk verhaal waarvan ik denk, hmz geschreven door jong mens, kijk ik meteen in profielen, ga op zoek naar onwaarheden.
Soms reageer ik onterecht nogal knullig tegen iemand die dus op dat moment geen penny is maar gewoon een foutje schrijft of echt iets niet weet/ fouten maakt omdat het een beginnend paardenpersoon is.

Echt leuk is dit niet, ik vind de sfeer echt ziekelijk aan het worden nu.
Een fantasierijke lieve penny op z'n tijd die verteld een hengst gevonden te hebben en nu in dr schuur te hebben is wel leuk, maar die scheldende,overmatig smiliegebruikende koters begin ik echt kotsmisselijk van te worden. >;)

Je kan geen topic meer aanklikken of er staat achterlijk gebazel in. Lips are sealed

Ben ik de enige of denken meer er zo over ? Verward
Laatst bijgewerkt door SANEX op 27-02-04 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:10

ergens ben ik het wel met je eens.
Maar als ik een topic open en ik zie heel veel smilies dan lees ik het gewoon niet.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:12

ik heb al meermaals gereageerd met iets in de trend van 'dit kan toch waar zijn' omdat ik het ook zo zielig vind als een 'echt' persoon behandeld wordt als een penny.
maar het gebeurt idd zooo vaak Lips are sealed

en mijn onderschrift... zie HK Haha!

Enya - Daya :-)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:13

Hahahaha, moet je gelijk geven. Dan vertel ik liever gewoon hoe blij ik ben met mn eigen doodnormale KWPN'er Lovers waarmee ik nu druk aant oefenen ben, hoe blij ik ben dat ik af ent oe eens mee kan op concours, enz.
Wordt ook wel een beetje ziek van dat patserige gedoe over wie wat voro spullen voor zn paard heeft en hoe duur die was en wat voor schtergrond ie heeft enz. enz.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:15

ik had het niet beter kunnen vertellen Sanex

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:15

Op het Pennymeisjestopic vindt ik het wel leuk, daar WEET je ook dat het daar over gaat, in andere topics hoort het niet vindt ik.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:17

Ik ben het met je eens. Soms zijn die topics dan nog wel leuk om te lezen, maar de meeste van die topics slaan gewoon nergens op. En waar het voor nodig is Verward

Eadem mutata resurgo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:18

Inderdaad ga lkeker verhaaltjes verzinnen in het pennytopic. Maar soms kom je dingen tegen tssss.. dan valt je mond echt open.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:20

Vooral [PP] en [VMR] staat er vol mee, en dat zijn nou juist de delen waar ik het meeste kom en lees, maar moet nu b.w.v 10 keer een nieuw topic aanklikken voor ik een echte gevonden heb met een leuk serieus onderwerp

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:22

Dan is de hele gein toch ook van het Penny gedoe af als het zo gaat?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:23

helaas wel, ze pikken ons idee Boos! Haha!
nee, echt jammer zo. maar het zal wel een tijdelijke trend zijn zeker? Verward

Enya - Daya :-)

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:25


Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:27

Hoop dat jullie bij dergelijke topics blij de TeM knop gebruiken? Lachen

Zelf lees ik niet vaak bij PP en VMR dus het valt me alleen op via TeM.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:31

Anderzijds als je je verveelt...............dan wil het nog wel eens een prettig tijdverdrijf zijn om te achterhalen of iemand liegt ja of nee.
Soms is alleen een kijkje in het profiel al voldoende.....andere keren duurt het 5 minuten langer... daar kun je ook een hobby van maken Haha!
Maar laten ze dan wel als onderwerp iets in de trant van "hot of snot" zetten, dan kunnen de bokkers die zich vervelen zich er op uitleven

maar zonder gekheid......het is inderdaad vervelend en dan vooral voor de jongere nieuwkomers want die worden gewoon niet meer serieus genomen en met veel argwaan en wantrouwen bekeken en daar zijn de reacties dan ook weer naar....

onlangs een jong persoon die vroeg naar een geschikte hengst voor zijn merrie.......naa daar werd uit de hoogte gedaan....net of je een bepaalde leeftijd zou moeten hebben om bepaalde vragen te mogen stellen....

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:32

Ik iig wel, heb de TeM knop al vaker gebruikt, nu ook weer bij een van die pennymensjes, is alleen nog niet gelezen.
Zijn meerderen die op die knop rammen bij dezelfde topics, hoe meer zielen hoe meer vreugd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:35

Dat is ook wel waar ja, er wordt vooral op nieuwkomers soms nogal bot gereageerd hierdoor wat weer niet echt nieuwe leden lokt he. alleen als je een paarhonderd berichten hebt wordt je volges mij nog serieus genomen (nou moet ik ook wel een beetje schuld bekennen). maar dan ook al die topics van: ik heb ruzie met de mensen van mijn verzorgpony wat moet ik doen??? Ja weten wij veel!!! Dat is toch nutteloos om op bokt te zetten al die (zonder bot te doen, neem dit niet persoonlijk op) ZEIKVERHALEN...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:35

SANEX schreef:
Ik iig wel, heb de TeM knop al vaker gebruikt, nu ook weer bij een van die pennymensjes, is alleen nog niet gelezen.
Zijn meerderen die op die knop rammen bij dezelfde topics, hoe meer zielen hoe meer vreugd Haha!


Wat is dat Bloos! (zit je al bijna een jaar op bokt)

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:37

het probleem is gewoon dat ze momenteel als paddenstoelen uit de grond lijken te schieten... en sommige zijn leuk ja (dan heb ik het over die bakstenen en groentesoep, of over dat topic van alane, dingen die gewoon leuk zijn, geen gescheld, geen boze dingen), maar de meeste is wat jij zei: ze vragen iets, krijgen negatief commentaar en gaan meteen uit hun dak...dan heb ik ook zoiets van waar gaat dit nog over...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:38

fellor: is er nog niet lang hoor, is dat rooie uitroeptekentje RB je bericht. dan komt het betreffende topic bij een speciaal onzichtbaar forum terecht, dat alleen door mods wordt gelezen. die zien dan sneller waar het fout loopt.

Enya - Daya :-)

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:40

Ik zit nog niet zo lanf op Bokt maar wat is de TeM knop?? Heb ook pas honderd berichtjes ofzo, ik hoop dat jullie me serieus nemen?!

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:42

als je braaf bent Haha! grapje hoor
voor de uitleg van TEM zie mijn berichtje hierboven.

Enya - Daya :-)

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:43

Marliesje,zie uitleg hierboven van Ponyzotje.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:43

Yessy dat is idd wat ik bedoel, het lijkt wel een rage op dit moment om penny te zijn en te spelen ook ( heb al iemand,gewoon ouder boktlid, door de mand zien vallen die dacht grappig te zijn door penny te spelen )
Er zijn er heel veel, eerst kwam er wel eens eentje langs, dat was nog leuk en lachen, beetje sollen.
Maar nu is er geen donder meer aan omdat een hele kudde zo doet/is
Laatst bijgewerkt door SANEX op 27-02-04 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:43

het gaat inderdaad onwijs vervelen en irriteren moet ik zeggen.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:44

Haha, ik wist het ook niet, maar zeg dan gewoon rode vraagtekentje Knipoog (duh, tip een moderator, ben blond vandaag sorry)
Maar hoop trouwens nog wel wat jaartjes voor de boeg te hebben.
maar ook hier op bokt vaak, dan vragen ze commentaar en dan geef je dat (gewoon normaal niet eens negatief getint) en dan worden ze boos en weet je niet waar je het ovber hebt en weet je niet hoe hun paard is

1 vraag dan geen commentaar
2 Blijkbaar wel anders had ik niet gereageerd
3 Nee, hoe zou ik dat moeten weten


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Googlebot, IASCrawler en 121 bezoekers