Ik ben weg voorgoed!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 18:45

Ik ben enorm teleurgesteld in Bokt! Ik wordt hier uitgescholden, gechanteerd en mensen proberen mij te commanderen. En ik ben dat spugzat! Het topic van Lonneke op EMA vind ik het toppunt dus ik ben er vandoor! Niemand kent mijn kant van het verhaal in het gedoe van Nina, en niemand is daarin geinterreseerd! Maar als ik dan eindelijk eens voor mijzelf opkom, dan wordt ik van alle kanten aangevallen omdat iedereen denkt dat ik een of ander poedersuiker kind ben die dwars probeerd te zijn of aandacht zoekt!
Nou dat is mooi niet zo! Eindelijk na al die jaren heb ik weer eens een eigen mening, en appelflap ik ga ervoor vechten. Dus ik pleur lekker op en ik denk dat ik veel bokkers blij maak! Vaarwel allemaal en misschien dat jullie nu eindelijk eens leren dat je eerste BEIDE kanten van het verhaal moet horen voordat je oordeeld! Want bijna NIEMAND doet dit.

Vriendelijke groet

Sanne

ps. Bart je mag mijn account wissen. ik ben voorgoed weg. Moet je nog wat kwijt mail maar naar gaiasangels@hotmail.com

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:50

Ik heb je altijd aardig gevonden en respect voor je gehad. Maar wat je nu geflikt hebt, bah. En daarvoor hoef ik niet 2 kanten van het verhaal te horen. Ik heb geen 1 kant gehoort. Maar weet wel wat er gaande is. Jammer dat je weg gaat, maar ik ga je zeker niet tegenhouden.
Stel je eens voor hoe Lonneke zich voelt.
Ik snap best dat jij je ook stinkmodder voelt omdat Nina weg moet, maar heb toch meer begrip voor Lonneke, zij heeft haar 5 jaar gehad en jij 7 maanden. En jij denkt Nina beter te kennen dan Lonneke.. dacht het dus niet. óf jij moet Nina ontzettend verpest hebben, maar dat zei ik ook al bij Eenmaal Andermaal..
Dag Sanne..

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:50

He sanne.Je laat je toch niet wegpesten door een paar ***** ?????? Niet weggaan! Komop,kom op voor jezelf!!!! Laat je niet zo vernederen en ga niet weg. Huilen Huilen Huilen

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:14

Doeggie.
pff je bent de zoveelste al, ik krijg een beetje de indruk dat iedereen zich wel erg laat kennen en daarom maar vertrekt.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:14

Ik denk dat Sanne dit echt meent Scheve mond\ helaas Verdrietig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:17

Eigen schuld, dikke bult? Dat krijg je ervan als je zulk soort zaken via internet regelt. Dan is het openbaar en mag men erop reageren. dat dat in jouw geval negatief voor je uitvalt, tsja. Had je het maar via pb moeten uitvechten.
Wat het topic op EMA betreft, daar maak je zelf een probleem van. Lonneke heeft het niet een keer gehad over een klein kind, Honeybee had dit als optie.
Maargoed, dit zal je wel niet meer lezen.
Ajuus.

*imke*
Berichten: 444
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: leiderdorp/ rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:17

ik weet niet waar jullie het over hebben hoor nathalie ennuh ik wil die topic dan wel eens lezen wat zij heeft geflikt ookal ken ik hier haast niemand behalve marije b Verdrietig ik wil ook wel een beetje meegaan enzo ik doe mijn best en er zijn gelukkig ook aardige mensen op bokt en daarom blijf ik ook ik laat me niet kennen en ik heb schijt aan iedereen wat ze ook van me vinden ik blijf lol hebben ennuh sanne zo voelde ik me ook op die ene topic ik peer hem oook en nu ben ik er over heen gestapt klaar }> ik neem wraak op iedereen Extreme duivel hehehe

Lovers~*~NACHO~*~:+:

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:19

Citaat:
Op 2001-12-01 17:45, schreef Sanne:
Eindelijk na al die jaren heb ik weer eens een eigen mening, en appelflap ik ga ervoor vechten. Dus ik pleur lekker op


Beetje een tegenstelling.... Vechten door je terug te trekken, maar je zal je redenen wel hebben voor deze aparte methode van 'vechten'. En dat je een beslissing neemt is al een stap vooruit.

Je moet doen wat jou het beste lijkt en wat je niet wil, dat gaat niet.

Ben wel benieuwd hoe het verder gaat lopen met je stichting (eerlijke interesse! Absoluut geen leedvermaak als je dat soms mocht denken), wil je me op de hoogte brengen als het zover is? Of kunnen we het tzt in de bladen lezen?

Nulla tenaci invia est via

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:40

Ik hoop niet dat je je aangevallen voelde door mijn reactie, want dat was absoluut niet de bedoeling. Jij zei wat en ik reageerde daarop. Mij maakte het niet uit dat dit over Nina ging, want ik had ook gereageerd als dit over een ander paard ging. Ik denk dat je het erger maakt dan dat het is. Ik veroordeel niemand, dus ook jou niet. En zo zullen er nog vele bokkers meer zijn die zo denken.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:44

Daaaaag!!!

Iedereen die weg gaat van bokt meldt het altijd eventjes. Netjes hoor! Verward

Mensen die niet tegen de mening van anderen kunnen moeten inderdaad niet op forums komen. Daar worden namelijk nog wel eens verschillende meningen verkondigd.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:08

Nou da-hag!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:08

doei.. ik weet niet wat je hiermee wil bereiken, of je hoopt dat heel bokt je tegen gaat proberen te houden ofzo??? nou ik iig niet.....

doei...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dribbel op 2001-12-01 19:09 ]</font>

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:11

idd...
Dag Sanne..
wat een aandachttrekkerij is dit..
zodat iedereen nog eens gaat smeken om te blijven...
als je echt weg wilt dan had je dat via pb aan bart laten weten of was je uit jezelf nooit meer gekomen!!

..... leeg .....

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:18

tsssssk Misseryfox,ze vroeg toch aan bart haar account te deleten? Wat zeur je nou met je aanstellerij? Houd je mening voortaan voor je dan effetjes je vooroordelen op bokt te zetten.tssssk Boos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:36

Citaat:
Op 2001-12-01 19:24, schreef Malle Babbe:
Meid ik hoop dat je nog 1x komt kijken want ik wil graag je mail adres , kunnen we blijven mailen en als je msn hebt wil ik graag met je blijven chatten.


gaiasangels@hotmail.com Staat hierboven. En dat adres gewoon toevoegen aan msn. Misschien heeft ze het wel..


Sanne, dit is gewoon aandachttrekkerij? Wil je horen dat iedereen begint te schreeuwen dat je blijven moet? hahaha..

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:46

daahaag, opgeruimd staat netjes..
Dat wil je horen toch????
Pff, wordt helemaal niet goed van jou!
Lonneke heeft nog altijd de papieren van Nina, en is dus eigenaar.
Ik vraag me af hoe het ooit met die stichting van je terecht komt.
Ja, je houdt zoveel van beesten, maar dan gun je Nina geen goed baasje.
Je liegt alles bij elkaar, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb geen puf meer me in te houden tegenover jou, dat doe ik al TE lang.
Zeker na het hele Amerika verhaal en het Nina verhaal.
Kortom, ik zal je absoluut NIET missen.
En nu wil ik er nog wat onder zetten, maar dat zal wel als dreigement gezien worden...
Moet ik me toch nog een klein beetje inhouden.. Owh whell

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:04

ben blij dat je weg gaat, jij hoort ergens anders dan hier, je weet zelf wel waar. Lips are sealed
Rot maar gauw op!
je betn een stom gemeen kind, zodra lonneke dr mening geeft chanteer je haar, ddddaaaaaaaagggg rot maar gauw op!

als je me kwaad wil hebben moet je zoiets bij iemand flikken!
Extreme duivel Boos!

_________________
<font color=red> Lovers Me luv my nep-stinker Lovers
</font color=red>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-12-01 20:09 ]</font>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:06

Ik moet nog effe 1 ding kwijt: Wat zijn jullie gemeen zeg.Tjzzes Lips are sealed

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:10

Wie is er hier gemeen??
SANNE, is de gene die hier gemeen is.
Verder ga ik hier echt geen woorden aan vuil maken.
Succes met je verdere leven en misschien dat ik je ooit nog eens tegenkom ofzo, you never know.. Lips are sealed

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:14

Ik heb het echt helemaal met dit soort berichten gehad! Daarom: Doei Sanne!!
Ik zal je hier niet missen. Er zijn gezellige mensen genoeg hier, we hebben je hier niet nodig.

Als je een meningsverschil hebt, wees dan zo flink en nodig de tegenpartij uit voor de thee en praat het uit! (ik wil de koekjes nog wel betalen) Dan ben je een grote meid. Het is zo makkelijk om dingen via het internet te zeggen.

Als de Moderators even zich vervelen mogen ze van mij al dit soort berichten van: Ik ben weg. Of: Mij zie je hier nooit meer. Gelijk van het internet af gooien. Het ziet er zo deprimerend uit tussen al die leuke berichten van tevreden bokkende Bokkers!

Dus Moderators: Doe waar jullie goed in zijn!!!


Frank.


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:14

ik ben helemaal niet gemeen, zeg gewoon wat ik van haar denk, ze vraagt er tog om door dit topic te starten of enit soms???

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:21

hoi sanne
wat naar dat je vertrekt, ofja... vertrokken bent. ik heb het verhaal dus gehoord maar je moet wel bedenken dat er mensen op bokt zijn die je wel aardig vinden, waaraan je alles kunt vertellen. en voor de rest jullie kunnen hier neit goed over oordelen want jullie weten niet alles, maarja..
sanne, jouw keuze ik heb je al toegevoegd aan msn
en ik weeet het verhaal wel aan beide kanten en begrijp je dus ook hiermee. en ik denk dat sommige hiervan dus maar 1 kant weten maar toch reageren maar dat is totaly not done!
en mensen denk na wat je zegt; dit is geen aandachttrekkerij maar een mededeling. jullie moeten wat respect opbrengen voor je mede bokkers hoor, dit is niet te geloven Frusty wat je hiermee aanricht!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:27

Wat SANNE hiermee aanricht is niet te geloven.
En dit is wél aandacht trekkerij.
Als ik echt weg wil gaan ga ik, en plaats ik niet op bokt dat ik weg ga.
Wedden dat ze overmorgen weet terug is!?
Gaaaap Lips are sealed

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:54

En ik vind dat jij een hielenlikker bent Nathalie.
Sanne ik heb ook wel eens wat mot met Lonneke gehad.Ik vind dat je moet laten zien dat er ook een andere kant van jou is.
Laat dan zien dat je niet zo bent.
Kijk en dat iedereen partij voor Lonneke kiest,dat heb je he als je naam bij een maal ander maal staat.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, CharlieVM, craiester, Kopmeeuw, Lalladidoo, Lau07, marygoround, monica73, MuffinX, RoronaZorro, Snippergroen, soesie, Stybba, Vuri, xColorCross, YandexBot en 183 bezoekers