Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:En dit is dus ook een vooroordeel.
Anoniem schreef:faye schreef:Ik denk het niet, ik ben geen Wilders fan, maar wat jij hem toedicht klopt gewoon niet.
Nou het wordt dus tijd dat de moslims massaal aangeklaagd worden voor hun anti-homo opmerkingen. En dan kun je met je handje zwaaien naar de vrijheid van meningsuiting, dankzij het spasme van 1 bevolkingsgroep die niet wil accepteren dat we niet in de (bijv) marokkaanse bergen wonen hier. Een stadse moslim zul je hier niet over horen.
En dit is dus ook een vooroordeel.
Nessah schreef:volgens mij bedoeld ze te zeggen dat er in een dorp minder moslims wonen dan in een grote stad en daardoor mensen in een dorp minder moslims persoonlijk kennen of mee omgaan puur om het feit dat er maar weinig moslims wonen. ( in vergelijking met een stad). Dus als jij 10 moslims kent of 100 dan kan je beter oordelen als je er 100 kent..
En opzich sluit ik me daarbij aanDat mensen uit dorpen minder over moslims weten puur om het feit dat er in een dorp minder moslims wonen is een feit en geen vooroordeel
runningkawa schreef:Nessah schreef:volgens mij bedoeld ze te zeggen dat er in een dorp minder moslims wonen dan in een grote stad en daardoor mensen in een dorp minder moslims persoonlijk kennen of mee omgaan puur om het feit dat er maar weinig moslims wonen. ( in vergelijking met een stad). Dus als jij 10 moslims kent of 100 dan kan je beter oordelen als je er 100 kent..
En opzich sluit ik me daarbij aanDat mensen uit dorpen minder over moslims weten puur om het feit dat er in een dorp minder moslims wonen is een feit en geen vooroordeel
Maar vaak hebben die mensen helemaal geen oordeel over die groepen, juist omdat ze ze niet kennen
De ervaringen die hier verteld worden is niet omdat je ze nooit gezien hebt van dichtbij
runningkawa schreef:Zo komt het mij idd over
Want diegene die zeggen, laat ze maar oprotten hebben geen ervaring, weten het alleen uit de krant
idd faye, beter uitgelg
Overigens zie ik maar weinig mensen zeggen, laat ze allemaal maar oprotten...ja wilders...maar die is gek...
Lovely schreef:Dat nou ook weer niet, maar tegen die tijd hoort de Islam wel een volwaardige plaats te hebben in onze samenleving.
runningkawa schreef:zucht....nog een keer (lees je wel?)
Die mensen hebben er dus vaak géén mening over is mijn ervaring.
Dat schrijf ik nu al 3 keer
Mensen met ervaring zeggen wel vaak, laat de criminelen maar opzouten...maar dat komt dus niet uit de krant, maar uit eigen ervaring. Is mijn ervaring
Juul schreef:runningkawa schreef:Zo komt het mij idd over
Want diegene die zeggen, laat ze maar oprotten hebben geen ervaring, weten het alleen uit de krant
idd faye, beter uitgelg
Overigens zie ik maar weinig mensen zeggen, laat ze allemaal maar oprotten...ja wilders...maar die is gek...
Mensen die nooit een Moslim van dichtbij zien wéten het alleen uit de krant.....
En dát zijn de mensen waar ik het over heb.