clubkampioenschap :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 18:36

Ik had vandaag Clubkampioenschap, en had Fauve al helemaal gewassen en gevlochten donderdag.

Vandaag ging de wekker om 8 uur Gaaaap . Ikke opgestaan, de stal ingegaan en de pony's ff gevoerd. Ik heb toen meteen bij Fauve de vlechten eruitgehaald en de manen en staart geplozen. 't was net zo'n Barbie-paardje!!! Haha! Daarna kwam mn zussie om de hoek kijken want die moest ook rijden, dus ook de pony klaar maken. Ze heeft haar pony ook heel netjes geborsteld en ik heb in de manen ff zo'n maf matje gemaakt Clown . Toen ben ik verder gegaan met Fauve borstelen tot ze mooi glansde. Ik heb tussendoor nog ff wat gegeten want dat had ik nog nie gedaan. Vork Daarna me in m'n witte pak gehesen, de pony's ingeladen en naar de manege gegaan.
Daar aangekomen moesten we meteen uitladen en opzadelen want toen moest ik losrijden om kwart over 11. (het regende met opzadelen Boos! ) Het losrijden ging heel lekker, alleen liep ze telkens te stinkmoddern omdat ze achteraan de bak niet doorwilde. We moesten de bak uit omdat de eerste moest starten, ik moest dus ff in het losrij-stukje rijden. (piepklein) Als derde was ik aan de beurt. Het ging best wel lekker, maar ik moest bij de witte hekjes die de bak van het losrij-stukje scheidde, aanspringen in galop. Wat deed Fauve: ze ging langs de hekjes het losrij stukje in!!!!!!!!!!! Extreme duivel
Ik moest toch op een of andere manier de bak in, dus dat werd eroverheen Haha! ! Daardoor zat ze in de foute galop, en thuis kan ze zo changeren, maar ik wilde dat dus doen, en ze verrekte het! Toen had ik een 3....................... Verdrietig . Voorderest ging het aardig, en dat voor de eerste x!
Ik had mn proefje gereden, en toen moest mijn zusje meteen, dus ik dr af gesprongen en meteen mn zusje voorgelezen. Ze reed echt een hele nette proef! (ze is 9 jaar, en rijdt op de pony waar ik altijd op gereden heb, mn ouwe knol Haha! )

Later toen de prijsuitreiking was, was ik 3e en mn zusje 7e. Mn ma keek toen op de coupon, en ze zei: bij Ilona (zusje) staat er dat de pony uit de bak sprong! Dat klopt helemaal niet! Dus wij naar het secretariaat, en ja hoor, ze hadden de namen verwisseld Boos! !!! Ikke heel blij met mn derde prijs, moet ik 'm afstaan aan mn zusje! Huilen
Balen dus! En superlaag gejureerd, zij had 155 pnt en ik 149.

Maar voorderest ben ik best tevreden, alleen enorm kwaad op dat mens!!! Frusty

Groetjes, Danielle Lips are sealed


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:41

oh wat banketstaaflig dat ze de namen veranderde!!
Jammer dat je paard uit de bak sprong. maar voor de rest ging het gelukkig hardstikke goed en dat voor de eerste keer!! *LOL* Volgende keer wordt je eerste hè? Tong uitsteken

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:43

Toch goed voor de eerste keer? Feliciteer je zusje ook maar ff van me!

Ik ben trouwens ook weleens verwisseld op een wedstrijd(was nog federatie ook). Er was een meisje dat voorover zat en een slome pony had en ik vloog met 110 km/uur door de bak heen en lag nog net niet op mijn rug. Op mijn coupon stond meer voorwaarts rijden en niet voorover zitten en bij haar stond er rust erin houden en niet gaan hangen *LOL* Maar zei had dus een winstpunt(ik eigenlijk) en ik niet(zij dus), maar het maakte me eigenlijk niet uit. We hadden alletwee de punten al en hebben er nog heel er gom gelachen.....Haha!
(sorry een beetje off-topic maar ik moest er zomaar aan denken...)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:44

Je hebt nog mazzel dat je niet uitgesloten bent!
Als je paard buiten de ring komt kunnen ze je in principe diskwalificeren.

Nulla tenaci invia est via


Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 18:53

ja okee, maar twas een onderlinge, en ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 32 bezoekers