Arme, arme Pasja...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Arme, arme Pasja...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:19

Heej allemaal
Vandaag kwam de veearts. Onze pony's moesten ingeënt worden en Pasja had haken op haar kiezen en die zou de veearts dan meteen verwijderen. Eerst kreeg Bon een 'spuitje', en oooh wat vond hij de veearts toch een enge man Haha! . Toen Bon zijn spuitje had gehad, was Pasja aan de beurt. Zij vond de veearts helemaal niet eng... Eerst kreeg ze haar enting en daarna een 'slaapprikje' zoals mijn zusje het noemt *LOL* .
Het zag er best zielig uit.. Ze schommelde een beetje heen en weer en uiteindelijk liet ze haar koppie zakken. De veearts had zo'n heeeeeeele grote klem meegebracht om haar mond mee open te houden en toen begon hij te vijlen.... Die arme Pasja.. Ach gut . Het zag er best lomp uit hoe de veearts met die vijl in der mond zat te porren, maar hij zei dat het minder erg was dan het eruit zag... Toen hij klaar was bloedde d'r lip en tong een beetje, zag er niet echt prettig uit . Haar narcose was nog niet uitgewerkt dus we hebben haar maar lekker rustig op stal laten staan, was best een zielig gezicht, maar straks is ze er alleen maar blij om, kan ze weer lekker alles eten zonder er last van te hebben *LOL* .

Toen we net ( 17.30) gingen voeren, stond ze al weer helemaal wakker in d'r stalletje... Gelukkig maar! Al met al vond Bon het geloof ik veel erger dan Pasja zelf Haha! , hij heeft de hele tijd over d'r gewaakt tot ze weer wakker was Lovers ...
Nou maar hopen dat ze zo weer even vooruit kan en dat ze weer lekker van d'r eten kan genieten...!

Groetjes Sanne Doei, doei


elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:26

achh, tja idd, ik had het met mijn konijn (is iets anders dan een paard, maar goed). Deze zat ook een beetje onder het bloed. Het ziet er zo naar uit

ik hoop dat ze het niet nog eens krijgt

verwen ze maar lekker *LOL*

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:57

Gelukkig is het goed gegaan. Knipoog

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:57

bij een konijn lijkt het al helemaal bruut.. zomaar de tanden er af te knippen... vind ik hoor.
en die hebben ook geen verdoving.. dus. maar als het niet gebeurt is het nog zieliger..
hopen dat pasja er nu weer een mooie poos mee vooruit kan

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:32

Gelukkig zijn eindelijk de haken eraf!
Zal er iid wel zielig uit hebben gezien..
Geef ze allebei maar een kus van me..

ps. ga vanavond naar Rome toe, dus tot woensdag bij de pc!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 03:36

Och die Pasja. Het is zo'n schat.

Wil je trouwens wat foto's naar me mailen. Dan komt ze op de site van de manege. Want daar heeft ze zoveel jaar hard gewerkt. Dat verdient ze gewoon!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 16:10

Heike schreef:
Och die Pasja. Het is zo'n schat.

Wil je trouwens wat foto's naar me mailen. Dan komt ze op de site van de manege. Want daar heeft ze zoveel jaar hard gewerkt. Dat verdient ze gewoon!


Zal ik doen!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:19

Ah die Pasja Lovers
Ik moet haar binnenkort echt weer eens komen bezoeken!
Misschien leuk als je dan ook mee gaat Heike?

Inderdaad, Pasja heeft jaren lang hard gewerkt dus ze verdiend een plaatsje!

Wel lief dat Bonfire Pasje beschermde Lovers

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:30

Maar waarom verdoving? Dat hoeft toch niet bij een tandartsenbehandeling?
Ik heb als je wilt wel een adres can iemand die niet duur is en het heel goed doet, zonder bloedende lippen en tong, arme Pasja....

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:33

Pauline schreef:
Maar waarom verdoving? Dat hoeft toch niet bij een tandartsenbehandeling?
Ik heb als je wilt wel een adres can iemand die niet duur is en het heel goed doet, zonder bloedende lippen en tong, arme Pasja....

Omdat sommige paarden niet helemaal blij zijn met de tandarts Clown Denk aan: recht omhoog gaan en met de voorbenen proberen de dierenarts naar de andere wereld te helpen... of gewoon zo heen en weer stuiteren dat je geeneens de mond in kan kijken...
alleen het nadeel van zo'n verdoving is dat ze zolang niet mogen eten. staan ze daar de hele middag in een lege stal of in de paddock...

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 17:36

Pauline, die verdoving was idd om haar rustig te houden en zodat dat veearts er rustig in kon kijken! Maar het is niet zo dat de VA te lomp deed dat ze zo bloedde, maar het is gewoon een gevoelige plaats, als je je tanden poetst dan gaat je tandvlees soms ook bloedde... Kun je niet voorkomen. Maar vandaaag had ze er al helemaal geen last meer van... ze at alweer gewoon!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 148 bezoekers