Hebben jullie een speciaal concours halster?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 17:16

Dat vroeg ik me af. Ik heb zelf wel een speciaal concours halster. Eentje van Kieffer. Heb ik voor Robin's verjaardag gekregen van zijn vorige eigenaren. Echt een hele mooie waar 3 jaar garantie op zit. Cool


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:19

Nee heb ik niet. Maar ik rij dan ook geen wdstrijden. Alleen soms een onderlinge. Pjelk heeft wel een mooi halster: bordeaux rood met gekleurde driehoekjes. Helaas is het Pjelk zijn enige halster en nu dus best wel versleten. Een -halster - voor - netjes en een voor gewoon lijkt me wel handig.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:26

nee, want ik rijd geen concoursen. Als ik naar de RV ga heb ik wel andere spullen die er net wat netter uitzien dan mijn gewone spullen. Een mooi leren halster met een mooi touw derbij. Mooi donkerblauw dekentje. Babyblauwe Misselijk bandages en babyblauw Misselijk shabrakje. Alles netjes in het vet gezet. Schone rijbroek en alles netjes schoon. Dat laatste stukje was offtopic Lachen

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:29

Effe offtopic,RV is toch rijvereniging? Waarom rijd jij geen wedstrijden Steef? Dat dacht ik altijd Verward

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:40

ik rijd geen wedstrijden. MOet eerst maar eens goed leren rijden.

RV is Rijvereniging ja.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:43

Ik heb alleen een goed degelijk halster en touw voor op de trailer
De rest van mijn spullen functioneren goed dus waarom alles nog een keer kopen enkelt voor de wedstrijden/trainingen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:24

Ik heb laatst een donkerblauw met wit onderlegd halster gekocht met een halstertouw met gedeeltelijk ketting. Deze gebruik ik alleen voor op wedstrijd of naar de vereniging.
Thuis heeft ze haar oude verkleurde halster om waarmee ze lekker in de (modderige) bak mag ravotten.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:26

ja die heb ik, een leren halster waar de naam in staat, compagnon duz. Heel mooi en duur daarom gebruik k hem alleen als we ergens heen gaan

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:37

Nee, want ik rijd geen concoursen. Manon heeft wel een heeel mooi halster (voor het mooie Haha! ) gekocht met een halstertouw in dezelfde kleur erbij, van Eskadron ofzo, geloof ik?
Heel mooi crèmekleurig.. Die zou ik dan gebruiken als ik wedstrijden met Bolivia reed denk ik Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:38

hoi, ik had eerst wel leren halsters voor concours en stoffen voor gewoon., Maar dan gebruik ik ze maar 1 a 2 keer per week. Beetje zonde. Ik maak ze wel altijd schoon

Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:44

ik heb een speciaal concours halster en een concoursdeken, die had ik al aangeschaft toen voor Jellie, omdat ze geen deken had, maar Bonanza heeft dat wel dus ga ik ze gebruiken voor op concour!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:53

Ik heb op concours gewoon dat leren halster, die ik dan mooi ingevet heb. En een lekker oud halstertouw erbij! Clown Ik heb wel een mooi halstertouw dat erbij hoort, maar die is best dik en past niet door dat ringetje in de trailer Frusty

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 22:12

ik heb geen speciale spullen voor concours het leren halster heeft ze thuis ook altijd om in de wei.... en verder heb gebruik ik alles naar de les en thuis.. ik had eerder het leren halster gekocht voor conour maar vergat hem altijd om te doen Clown
dus nu gebruik ik die maar altijd Haha!

Love the life that you live, live the life that you love

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 22:40

veel hebben die van kieffer als concours/wedstrijd halster maar mijne draagt het in de wei Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 22:42

pff ik zou zoeentje nooit aan doen in de wei. kost 90.- vind ik wel een beetje zonde eigenlijk. Schijnheilig *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 23:02

ah ja... poets je zo weer schoon en hij kan niet zonder een halster die onderlegd
verwend dier Haha!
dus ik heb geen keus
en zonder halster kan ook niet want als ie ontsnapt kan me pa hem dan niet pakken Haha! Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 01:10

Ik heb zo'n onwijs mooi leren halster met koper,
fl. 150,00
Heb ik een paar keer gebruikt voor mijn vorige paard, die gezegend was met een zwart hoofd.

Helaas geeft hij dus achteraf verschrikkelijk af!
Dus bij Ozep kan ik hem niet gebruiken omdat hij er anders een zwarte waas over zijn bles aan overhoudt...

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 04:29

Moet je er een schapenwollen neusbontje omdoen, Sjuimpje! Is Ozep helemaal hip Cool

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 08:30

Sorry, maar dat vind ik een heeeeel klein beetje overdreven. ( soft uitgedrukt) Alsof het stoer is ofzo om een Kiefferhalster om te hangen...... We hebben hier een reservehalster, die meegaat in de auto als de andere kwijt/kapot ofzo gaat. Das alles.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 10:48

Ik werk op een stoeterij en daar hebben ze wel speciale halsters voor op concours. Vorig jaar hadden ze allemaal "gewone" stalhalsters aan, maar die waren niet zo stevig als we dachten... Scheve mond\ , toen we moesten wisselen op de vrachtwagen begon één paard begon te steigeren...halster kapot...toen werd dat paard dus helemaal gek (begon te rennen op het terrein) en toen trok de rest zich ook los (in totaal dus 7 loslopende, gekke paarden zonder halster Frusty ) Nu hebben ze allemaal leren halsters, ze zijn wel iets duurder, maar ze zijn in ieder geval stevig!! Haha!

xxxSanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Irma77, leenleen11, lletam, Luca1968, Mark0919, Punz, sterregoud, tienus63, voet en 19 bezoekers