Update keupele Pablo en Hansje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:12

Pablo:
Eerst leek de kreupelheid bij Pablo weg te trekken maar sinds gisteren leek het weer meer te worden Verward
En vandaag liep hij weer echt kreupel. Je ziet het al in de stap en in de draf is het echt overduidelijk, zo hinkelt hij. Weer minstens net zo erg als maandag. En het ziet er uit alsof het uit zijn schouder komt ipv zijn kogel. Ik dacht dat het de kogel was omdat die maandag een beetje dikker en warmer was maar iedereen die dat niet weet zegt dat het lijkt als het uit de schouder komet en zo vond ik het er dus ook al uitzien. Mischien dat hij daar wat verrekt heeft maar omdat het nu weer erger was geworden laat ik er toch liever even de DA naar kijken.
Ik heb vanochtend even de kliniek gebeld voor de zekerheid en maandagochtend bel ik voor een afspraak op die dag.
Het zal wel wat onschuldigs zijn maar toch maak ik me ongerust.

Hansje:
Maandagochtend wordt er voor haar een afspraak gemaakt voor een second opinion, waarschijnlijk in Haaksbergen en dan zien we wel verder. Maar het zal wel afgelopen zijn. Het ziet er toch echt uit als flinke spat. Mijn moeder kan het eigenlijk niet meer aanzien zo kreupel als ze loopt. het lijkt wel of Hansje een houten been heeft, zo raar loopt ze.

Ja, geeft echt lol die paardensport...
Ik heb het er even niet meer op. Geen zin meer om op de manege te hangen en gezellig te kletsen.
Maar dat gevoel kent minstens half Bokt denk ik wel, het schijnt er bij te horen als je paarden hebt.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:15

O, Katrien, ik kan het me helemaal voorstellen.
Ik had daar laatst ook een topic overgeplaatst.
(ik weet alleen niet hoe ik topic link maak)

Paardensport moet leuk zijn, maar zodra je gaat tobben is er echt niets meer aan.

Ik wens je veel suc6 met beide paarden en kan alleen maar hopen dat het meevalt.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:26

Ik ga me -ook maar weer- bij jullie aansluiten. Gister een nogal een erge vervelende dag gehad met de knollies. Sib loopt ook weer onregelmatig sinds een paar dagen en het wordt een beetje onduidelijke toestand wat het nu precies is of waar het vandaan komt...

*zucht*

Inderdaad, zolang het leuk is, is het leuk... maar wat te doen als het niet meer leuk is?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:33

Paard verkopen en gaan dammen, Sibold!

Ik ben idd zo ver dat ik serieus overweeg om met de paardensport te stoppen!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:43

Citaat:
Op 2001-12-01 19:33, schreef Fitzroy:
Paard verkopen en gaan dammen, Sibold!


Snap je nu waarom ik dit onderschrift heb Haha! ?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 22:51

Ik zag het te laat, Sibold!
Erg blonT van mij, maar gelijk heb je ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 00:42

Dammen lijkt me echt een geweldige sport!

Paarden kunnen je ongelooflijk plezier en vreugde geven maar ook zo ongelooflijk veel pijn en zorgen.

Op zulke momenten zou ik willen dat ik het kon om mijn paard te verkopen en nooit meer iets met paarden te maken hebben en alleen nog maar dingen doen waarbij je alleen maar lol hebt. Maar helaas ik ben paard-verslaafd en ik denk niet dat ik daar ooit nog van af kom. Want zeg nou zelf: wat je met paarden hebt is uniek en kan je nergens anders in terug vinden. Het kan ontzettend kicken zijn maar misschien juist omdat het zoveel vreugde kan geven zijn de dalen soms wel erg diep.