Terug van Weggeweest (van daagjes zon!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Terug van Weggeweest (van daagjes zon!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 11:09

Fotos!!
[ITP] Bangkok fotos Deel I
[ITP] Bangkok fotos Deel II

Zo daar ben ik weer. En gelukkig heel huids... Ik had daar namelijk een beetje mijn twijfels over... Wat een pokkenweer!!!

De weersvoorspellingen waren wel goed om te landen, maar toen we dichter bij kwamen brak de hel los om het zo maar te zeggen... Een soort sneeuwstorm en de wind draaide net verkeerd. Zijwind tijdens het landen, en precies de max kracht die het vliegtuig kan vertragen. Brrr, eng hoor als je het vliegtuig wat voelt slippen tijdens de landing :pale: Gelukkig weet mijn pa wat hij moet doen, en heeft ons veilig op de grond gezet.
Toen nog de terug naar huis weg met de auto... 1x bijna van de weggeslipt, alles in stapvoetsnelheid afgelegd, en gelukkig veilig thuis gekomen. Maar vond het best eng...

Raar hoor, zo'n 12 uur geleden zat ik in de 35 graden, nu in 0 en mega veel sneeuw. Prachtig gezicht die sneeuw, maar ben blij dat we niet meer met de auto hoeven.

Nou, zondag rond 12 uur (bangkok tijd) waren we aangekomen. Met de taxi naar het hotel toe. Daar even snel alles uitgepakt (en bed uitgekozen Knipoog) en toen gelijk richting zwembad. Er waren er maar liefst 2. Een vierkantje met veel zon plekken boven, en een verdieping lager een prachtig zwembad met bar in het water maar meerdere schaduwplakken beneden. Daar hebben we het meeste doorgebracht. Heerlijke Fresh Fruit Juices gehad. Rond het zwembad een kleine prachtige tuin, en het hotel was ook prachtig. Wat een sjieke bedoeling zeg! Zelfs het zand in de zandasbakken voor peuken was helemaal in de vorm van het hotel logo gezet.

Toen even wat geslapen, en naar PatPong een markt gegaan. Wat inkopen gedaan (en super veel afdingen -> mijn moeder wist bij de meeste dingen tot 1/3 van de begin prijs te gaan). Ook even langs de Mac, waar ik mijn eerste blunder al had... Cola oer mijn broek heen, waardoor het leek alsof ik mijn plas niet had kunenn ophouden... Liep ik daar... Bloos!ps:

Maandag vroeg op en naar de Floating Market. Een markt o phet water, met ipv kraampjes, bootjes met allerlei dingen. Was erg leuk. Hier ben ik ook met een python op de foto gweest. Brr, wat een eng beest!

Dinsdag was mijn vader werken en gingen mijn moeder en mijn zusje en ik aan het zwembad liggen. De tekeningen later opgehaald, en frontjes/hoesjes voor de telefoons gekocht.

Woensdags naar een een of ander paleis, waar ze zo lekker moeilijk gingen doen over mijn 3kwart broek (net boven mijn enkels) Dat mocht niet, ik moest een wikkelrok lenen. Ik weet niet wat het nut daarvan was, aangezien die stukken korter was, en mijn broek er nog gewoon onderuit kwam Rolleyes
Ook nog even naar een dierentuin geweest. Eigenlijk enkel voor de olifanten ritjes, maar die waren dus nergens te vinden Verward Voor 60 eurocent had je trouwens toegang tot de Zoo. Vraag me af waarvan ze het voer voor de beesten van betalen Verward Ze zaten er overigens nog redelijk goed bij, we hebben ooit wel eens slechter gezien (enkel vierkante kooien, veelte klein) hier hadden ze nog ruimte om te zwemmen, klimmen en te verstoppen.

Woensdag avond was het alweer tijd om te vertrekken. Overigens zat ik heen weg gewoon in de econemy class (naast een uit de mond stinkende man, en een man die vreselijk hard snurkte). Terug weg zat ik met mijn moeder in de crewrest in de cockpit en mijn zusje op een klapbank boven aan de trap (waar ze in de kast kon slapen).
Ik heb wel een aantal leuke films gezien: Seabiscuit (helaas niet ondertiteld), School of Rock (een aanrader!!), Johnny Englisch (niet mijn smaak...) en Master and Comander ofzoiets (een open einde, houd ik niet van...)

Wel een geslaagde reis! Fotos volgens nog, want die zijn (natuurlijk) wel gemaakt Haha!

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:18

Wauw, mooie foto's zeg!! Ziet er maar luxe uit allemaal.

Ik vind die laatste foto wel heel eng eruit zien. Zelfs het vliegtuig is wit.

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:12

Mooie foto's heb je daar gemaakt.
Zo te zien heb je er wel genoten

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 11:09

Ja ik heb wel genoten van die paar dagen
Voor het eerst dat ik niet opzag tegen de vakantie en me niet druk heb gemaakt om van alles en nog wat...