spetter,spetter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 22:12

Getver wat is onze bak nat voor 2/3 deel staat ie onder water. Mijn le smaar afgebeld aangezien er een indoopr maraton was in de binnenhal.
Toch wou ik ff rijden omdat ik zondag wedstrijd heb. Dus zonder zadel met allekerstverlichting om naar buiten gegaan gewoon 3 kwartier over de weg in het donker en in de regen samen met Anouk. was heel gezellig en hij liep ook erg lekker.
Toch leuk ondanks de regens.. het had wel wat kerstsfeer achtig Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:24

Is het niet vreselijk snert-weer! Zelfs een prima gedraineerde bak is niet opgewassen tegen deze onverdiende zondvloed....
Ik ga dan nog wel rijden, maar ontspanning, hooo maar, dat hoef ik niet meer te verwachten van mijn merrietjes.

Ach, ik zou zelf denk ik ook niet echt met mijn hoofd naar de grond gericht de spatten van mijn benen in de drek op willen vangen.... Toch, succes met je wedstrijd....Denk maar zo, er zijn er meer die dit probleem kennen, niet iedereen beschikt over binnenbak....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:25

HIhi een beetje vroeg voor kerst maar wel leuk!! Pling . Bij ons is de bak ook nat maar we gaan er misschien wat aan veranderen! Tong uitsteken

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:37

yek! ik heb ongeveer 3 meter over bij de hoefslag zo rond de hele bak. Voor de rest is alles zeiknat. Vandaag eerst maar 2 tellen in de bak gehobbeld zodat de frissigheid eraf was en later even naar het bos geweest. HIj was niet zo heel braaf, bokken en springen en op een gegeven moment scheef staan te springen. Toen heb ik het anders aangepakt en ben gaan draven en gaan draven en toen ging het beter. Hij keek nog wel veel maarhet ging langzaam beter. Geen plezierritje dus, maar het zal wel goed voor tussen zijn oren wezen.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:46

getsie
aaah wat heb ik medeleijden, zielige jullie
ik kan in een binnenbak, tenminste... als ie niet bezet is Boos!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 23:36

Hmm, ik heb ook zo'n gedraineerde bak...
Ook voor 2/3 deel onder water!!
Erg fijn, gelukkig kan ik lekker naar buiten met dat oudje, vind ie veel leuker ook. *LOL*

Het is wel vervelend, omdat ik mijn paarden ook de hele dag in die bak zet, maar de lol is er dan snel vanaf bij ze. Scheve mond\

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 23:41

ik kan nu maar 2 x in de week rijden als ik les heb en voor de rst af en toe op de weg rijden Boos!
bah snert weer

Love the life that you live, live the life that you love

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 01:31

De bak waarin ik rij is nog lekker droog ondanks dat het een buitenbak is maar ik moet er eerst naar toe rijden door de blub. Maar nu rijd ik helemaal niet omdat smiles zadel niet past. En dat terwijl onze bak nog droog is Frusty

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 01:41

Fijn he 3 binnenhallen Lovers kan altijd rijden en droog zo droog geweldig gewoon,

Soory kim moest je even plagen Extreme duivel .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 09:35

mhhhaaa ik vind mezelf al luxe dat ik 1 binnenhal heb alleen jammeer dat er dit weekend indoor maraton wedstrijden zijn Scheve mond\
maandag mag ik weer!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 11:17

Heerlijk he dat weer Frusty .
Aan de andere kant... ik ga vandaag kijken naar een pensionstal (mensen die het voor de hobby doen, vrij kleine stal), met buitenbak.
Met dit kletsnatte weer kun je natuurlijk meteen controleren hoe de buitenbak zich daaronder houdt...
Natuurlijk zullen er wel plassen liggen, das altijd, maar ik heb wel eens een buitenbak gezien...dat hou je niet voor mogelijk!
Die was één en al blubber, zakte je erg diep in en het duurde dagen voordat een klein beetje regen weer weggesijpeld was.
Daarnaast lag er tussen de modder vreselijk veel mest, niemand die daar ooit wat aan deed.
Regen en mest, die combinatie maakte er een enorme stink-wegzak-bak van.
Misschien wilde die man een varkenshouderij beginnen? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 11:44

Ik ben ook verwend hoor, 2 rijhallen met een fantastische bodem *LOL*
Maar het liefst ga ik toch naar de les: dan rij ik in een overdekte rijhal 20-60 met klimaat controle [het is binnen ca 10-15 graden] en een luchtbevochtigingssysteem, over de hele korte zijde hangen spiegels en de bodem is super. Pling

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 15:25

zohee.. wat n luxe Jip!!
Ik heb nu 2 binnenbakken..
maar gister was er les in de ene en in de ander stond een ziek paard...
Jammer dan!!!
De eerste buitenbak is echt ronduit slecht en de achterste valt nu wel mee..
(kan dr op zich wel in rijden)

Hopen dat de regen snel stopt!!!

..... leeg .....


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 16:41

hahaha grappig Kim, dat had ik graag willen zien!
lijkt mij best eng om door het donker in het bos te rijden. brrrr..
maar ik had het laatst wel gedaan toen Floor nog zo ver weg stond. toen reed mn vader in de auto achter me aan (met de lampen aan zodat ik nog wat kon zien) en ik reed met floor zonder zadel en alleen hoofdstel naar de wei.

je ziet toch helemaal niets in het bos als het donker is?

Gonz
Berichten: 12
Geregistreerd: 24-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:30

Het is inderdaad snertweer!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Gonz op 2001-12-01 16:31 ]</font>

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:34

Bij ons draait de pomp nu ook op volle toeren om de bak een beetje droog te krijgen. En door het slechte weer heb ik de afgelopen 2 dagen ook al niet kunnen rijden en m'n les ging niet door. Ik ben net even wezen rijden en gelukkig kon ik galoperen want dat was wel even nodig.

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:56

De enige goede omschrijving, Kim: spetter, spetter en dan nog blub, blub er achteraan.

Ik heb vooral zo'n hekel aan dit weer vanwege mijn spullen. Voordat je alles weer schoon hebt ben je een half uur verder .... bah.
En Fitz vindt er ook geen moer aan aan, hij liep net zo bagger als de bak is *LOL* !

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:28

bij ons zit hij helemaal vol echt erg man Boos!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 01:01

Ben net gereed met het schoonmaken van mijn spullen Boos! gatver wat een blubber, binnen was les dus ben ik maar buiten gaan rijden in de blub, en dat vind mijn Spaanse schone dus helemaal nix he, hij is zoooo ijdel Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:03

jaja, dat was me het avontuurtje wel. erg kerstachtig ja. en het was wel eng, komt er in een keer zon auto de bocht om, die ziet je dus pas op het laatste moment, das bale, olympic schrok zich te pleures


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 145 bezoekers