BH werkt niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 13:09

Ja hoor, dacht dat ik het gevonden had en dat Joop eindelijk een mooie voorkant had. maar nee, sinds een paar weken is het tóch nog gaan slijten, en nu heeft hij aan één kant een enorme kale plek (of naja, het is helemaal kaal), en aan de andere kant slijt het een beetje.
Balen dus, het is wel minder snel en ook wel minder ernstig dan vorige jaren, maar wat niet is kan nog komen. Waarom werkt het nou niet? Hij houdt er gelukkig niks aan over, maar het is natuurlijk heel erg vreemd dat het uitgerekend bij mijn slijtgrage knol niet werkt! Frusty
Ligt dit aan mij? Ik doe m echt wel goed om, of heb ik gewoon een paard met een k*tvacht? Zijn er nog andere middelen (behalve zonder deken laten overwinteren, want ik vrees dat er dan helemaal niets meer met m te doen is omdat hij dan gelijk 10 meter vahct heeft)? Ik hoop t maar.... Voorlopig is mijn conclusie: zo'n bh werkt een maand of twee, en dan begint het slijten van voren af aan! Frusty

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 14:22

bedoel je dat hij aan de voorkant schuurplekken van de deken krijgt? Dat heeft die van mij namelijk ook. Eerst gaan de haren rechtop staan en dat krijgt hij er langzamerhand schuurplekken. Maar ik heb er nu iets voor gevonden. Er heb daar namelijk een handdoek (een kleine, maar dubbelgevouwen grote kan ook, is nog zachter) liggen die deels onder de deken zit en deels er boven uitkomt. Daar heb ik 3 touwtjes (schoenveters) aangenaaid, 1 in het midden en 2 elk aan een zijkant en die vastgemaakt. De middenste aan een ringetje aan de bovenkant en die andere 2 aan de gespen aan de voorkant. Help bij mij erg goed. Vorig jaar de hele winter zo gehad om dat z'n schoft openlag (nou ja bijna dan) en nu bij die schuurplekken. T is wel een heel gedoe om die handdoek elke keer vast te maken, maar het helpt, bij mij tenminste wel.
Je zou het es kunnen proberen! Succes ermee.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 15:06

past de deken wel goed dan? Lodewijk heeft maat 185 maar omdat hij dus breed is bij zijn borst neem ik speciaal daarom 195 die is van achter wat te groot maar daar heeft ie geen last van.
Op de regendeken heb ik al eens de borstsluitingen laten verplaatsten ook omdat hij anders te strak zat.
Bij mij helpt de BH echt super al staat ie nu onder een dek die super past en 'm dus niet nodig heeft

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 15:28

mijn deken past prima, maar toch kreeg hij schuurplekken. Ik snap ook niet precies hoe dat kan.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:28

Misschien een cup groter proberen? Verward Clown

Nee, hoe erg zijn de plekken dan en je bedoelt toch vanvoor aan zijn borstkas? Verward
Een handdoek zou misshcien kunnen helpen of anders zo'n "moes" , een plat stuk *LOL* . Misschien help het gewoon om een beetje (maïs-)olie op die plaats te doen, je weet nooit dat het dan minder schuurt omdat het erover 'glijt' ? Verward
Inderdaad een lastig probleem *LOL* .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers