****! Andrew weer onregelmatig...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

****! Andrew weer onregelmatig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 23:15

Gisteren nog een herlijke buitenrit gemaakt waarbij het leek alsof hij vleugels had...
Vandaag met zijn verzorgster liep hij wat gespannen bij de eerste keer aandraven linksom, maar na weer wat stappen en draven werd hij toch echt zichtbaar onregelmatig. Hij zette zijn linkerachterbeen beduidend minder ver onder zich dan het rechter.

Achteraf zou het misschien een verklaring kunnen zijn waarom hij zaterdag en zondag niet lekker liep op de linkerhand en nogal slecht stelling en buiging wilde geven op die hand...

Ik hoop dat het meevalt en zal nu toch echt snel een afspraak moeten maken voor controle (zou na een half jaar terugkomen voor nieuwe foto's)
Als blijkt dat het nu na een paar maanden geen prolemen weer opspeelt, zal hij misschien weer een kuur ontstekingsremmers nodig hebben...

Echt jammer, want het leek zo de goede kant op te gaan. Met lessen werd hij sterker, kreeg zijn bilspieren en bovenhalsspieren weer terug en liep meer bijelkaar... Nou ja, afwachten maar weer... Genoeg andere pony's om te rijden dus Andrew kan alle tijd nemen die nodig is...

Een verdrietige Joyce


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:21

Hè jeetje Joyce, lees dit nog net voordat ik ga slapen, wat ontzettend rot voor je, gaat het net weer lekker dan dan toch weer een terugval.
Sneu zeg, heel veel sterkte ermee!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:47

Joh, wat vervelend zeg! Sterkte ermee Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:50

Echt flink balen Verward ik hoop voor je dat het wat meevalt allemaal.
Maar snel foto's laten maken Joyce dan weet je zelf misschien ook waar je aan toe bent

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:36

Wat sneu Joyce, hoewel ik hem niet uitzonderlijk slecht vond lopen gisteren. Je had hem afgelopen weekend fijn aan de gang vond ik, ik hoop voor je dat het allemaal mee valt!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 22:41

op de rechterhand leek het ook wel redelijk, maar op de linkerhand werd het steeds duidelijker... Had geen zin om hem te lang door te laten gaan.
Daarvoor ken ik hem nu goed genoeg helaas...
Gaan we samen zitten hopen Nienke Knipoog


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:56

Snert.
Weet niet wat te zeggen. Rotsituatie.
Ik hoop met jullie mee...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 16:32

Maandag om half elf heb ik weer een afspraak bijb de kliniek voor controle en foto's. Ik ga zo naar stal en hoop dat hij weer loopt als een kievit... Maar zal wel ijdele hoop zijn...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers