Hoe kijken jullie tegen astrologie aan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Hoe kijken jullie tegen astrologie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:51

Voor een p.o. moet ik weten hoe mensen tegen astrologie aankijken. Hoe kijken julli er tegenaan? Lachen


SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:55

ik vind t razend interessant!!!
Vooral mijn sterrebeeld zelf en mijn accedant.

mama van 2 prachtige jongens

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:02

Ik vind het vaak wel grappig om te lezen, maar ik geloof het geen seconde.

Ik ken wel wat meer mensen die hetzelfde sterrenbeeld hebben, en daar heb ik eerder niets mee gemeen dan wel. En zelfs al kijk je naar het antecedent, dan zijn er nog zoveel mensen die dan volgens de astrologie hetzelfde in hun leven/dag mee zouden moeten maken, dat is gewoon zeer onwaarschijnlijk. Bovendien geloof ik dat je meer door je ervaringen in het verleden gevormd wordt dan door het tijdstip waarop je geboren wordt.

Succes met je p.o.!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:04

Ik geloof er helemaal niks van. Ik ben waarschijnlijk te nuchter voor dat soort dingen.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:38

Wat is een p.o.? Ik ben al jaren geen scholier meer dus weet daar echt niets van Knipoog
Mijn schoonvader is beroepsastroloog. Als je van die kant ook wat wilt weten zou je hem eens kunnen mailen. Hij kan je heeeeel veel vertellen over astrologie Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:42

Ik vind het ook altijd leuk om te lezen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:44

onzin Lachen

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:49

ik lees heel af en toe eens mijn horoscoop in de krant ofzo, maar hecht er verder niet echt waarde aan Lachen
ik heb me ook nog nooit in astrologie verdiept, het houdt me niet bezig Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:07

Ik heb er wel wat mee. Mijn (ex)vriend is van 10/7, daarnaast ken ik nog 2 jongens die op 10-7 en 12-7 geboren zijn , allen in hetzelfde jaar en alle vriendinnen zijn tegen dezelfde problemen aangelopen....

Ik denk dus zeker wel dat dat er iets mee te maken heeft, alleen dan meer met je karakter, dan met wat je meemaakt.

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:11

Maatschappijleer?Haha ik had mn po daarvan iig ook over astrologie gedaan.

Ik geloof er niets van, en als je je er iets in verdiept dan zie je ook al snel dat t niet klopt er zijn nu bijvoorbeeld meer sterren bekend.

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:20

Ik geloof er in grote lijnen wel in, de karakterbeschrijvingen van elk sterrenbeeld kloppen wel aardig (bij mij in ieder geval wel haha)

maar de gewone dagelijkse horoscopen en dat soort dingen geloof ik niet, al moet ik zeggen dat ik toch wel elke dag weer ff kijk!!!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:58

Ik zeg altijd er niet in te geloven, maar de dingen kloppen vaak verbazingwekkend goed...
Ik ben dus ram, en heb ook bijna alle karaktereigenschappen die daarbij horen.

Mn horoscoop klopt vaak ook eng goed:
-Een tijdje terug met m'n vorige vriend zat ik erg te twijfelen want ik vond dat hij meer initiatief moest nemen. In mij horoscoop stond: neem op gebied van de liefde nog één keer het initiatief.
-Pas stond er: u kunt een financiële meevaller verwachten vandaag. En nog diezelfde dag vond ik een mobiele telefoon in de trein, die heb ik teruggestuurd aan de eigenaar en die maakte 50 euro naar me over!
-Ik had nog met Sebas en dat ging niet meer zo lekker. Toen ging ik uit in arnhem en kwam koen tegen en was zo'n beetje op slag verliefd. In mn horoscoop stond: Er gebeuren rare dingen op het gebied van de liefde, u kunt het beste uw hart volgen.
-Ik heb nu dus net wat met koen, ik ging naar zijn huis, in mijn horoscoop stond dat er spannende dingen zouden gebeuren in de liefde die me zouden kunnen opwinden, en eh... tjsa Bloos!

Mambo
Berichten: 167
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:36

ik geloof er wel in, alleen niet echt in de daghoroscopen ( al lees ik soms ook wel erg rake dingen ). de eigenschappen die bij mijn sterrebeeld horen (stier) komen zeer sterk overeen met mijn karakter, dus dat zal ongewijfeld op enige waarheid berusten. ik vind t wel suuuper interessant om door te lezen. we hebben ook zo'n boek in de kast staan: liefde in de sterren. daar in staan alle sterrebeelden/elementen beschreven mbt de liefde (bv waarom stier en tweeling soms kan botsen). het is een onwijs dik en leuk boek, en er kloppen zo ontzettend veel dingen. maar ook veel dingen weer niet natuurlijk. ik heb bv twee vriendinnen die beide waterman zijn (1 dag na elkaar geboren). de ene herken ik wel in het waterman teken en de ander dus toaaaaal niet..naja zal wel te maken hebben met t feit dat je nooit helemaal tot 1 teken behoord maar ook eigenschappen van andere tekens is je hebt..ofzo iets Haha!

Het is erg om iets moois te verliezen,
Maar het is erger om het nooit gehad te hebben..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:43

Ik geloof er niks van, en dan ook echt helemaal niks Knipoog


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:46

Ik geloof het ook niet.

Heb je ineens een heel ander karakter als bijvoorbeeld de bevalling wordt ingeleid zodat je op een andere datum wordt geboren dan de natuurlijke? Dat wil er bij mij echt niet in....

Nulla tenaci invia est via

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 00:56

Horoscopen kloppen bij bijna iedereen wel aardig. Leuke is dat ook de horoscopen van andere sterrebeelden vaak kloppen Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:40

Ik geloof het niet, ik heb nou astrologie met anw. Ik vind het kei saai!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:41

Ik geloof er wel in. Niet in horoscopen in bv. kranten of tijdschriften, geloof er nix van dat heel Nederland die hetzelfde sterrenbeeld heeft, op dezelfde dag hetzelfde meemaakt.

Maar ik geloof wel in echte astrologie, dus door iemand die er verstand van heeft dingen uit laten zoeken. Komt door mn stiefvader, die ging ieder jaar naar zo iemand om zn jaarhoroscoop te laten berekenen en heel veel dingen die zij zei, klopten gewoon. Ze zei ook dingen over mn broertje, zusje en mij, die ze helemaal niet kan weten en dat terwijl ze niet eens wist of we jongens of meisjes waren! Ik geloof ook wel in karaktertrekken die bij een bepaald sterrenbeeld horen. Vraag me niet waarom, maar volgens mij klopt het!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:40

Ik lees wel altijd in de spits en de metro mijn horoscoop maar ik geloof er absoluut niet in. {ik bedoel alle mensen die bv leeuw zijn, hebben die dag een financiele meevaller??}
maar ik geloof wel wat er bv wordt gezegd over een sterrenbeeld, dus bv van een leeuw is opvliegend en doet dingen graag enz

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, anji, Butterfly, Celebi, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, hiphorse, IASCrawler, iphyn, Lestria, Nanu, Pieke_Gwen, RoronaZorro, Sanne_zepp, Walkure, xxxmh, ynskek, Zick_Zack en 136 bezoekers