buikschuiven met vriendin hahah......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

buikschuiven met vriendin hahah......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 21:03

hallo,
Vanochtend was het hard aan het sneeuwen, en we moesten werken.
Dus joyce was er 10 over half 8 en gingen we met de scooter anders zouden we te laat zijn, helm op en warm aangekleed gingen we op weg.
Achter gleden we al bijna uit toen we wegreden , toen ben ik maar op de weg gaan rijden , toen zei ik nog :vandaag gaan we vallen joyce!!
Dus wij rijden , brrrrr, brrrr lekker langzaam natuurlijk.......bang om te vallen.
Komen we bij de t splitsing en moeste we naar rechts dus ik geef gas om door de bocht te gaan , blijft me gas hangen dus gingen we keihards door de bocht en gingen onderuit.
Joyce stond op en ik zat vast met me voet want me scooter lag erop.......staan we allebi naar mijn scooter te kijken , komt er een vrouwtje aan: hebben jullie zelf niks???
hahah wij dachten daar nog nioet eens aan , maar ik had alleen een zere knie en joyce de slappe lach.
Wij verder gelopen naaar werk , heb ik even me baas laten kijken en gewoon een pleister erop gedaan.
Verder gewoon de heel dag op me ander been geleund.
Nu zitten we hier weer thuis ,en is me knie helemaal dik geworden , en doet zeer.
NOu ik hoop dat ik morgen kan lopen , want wil werken!!

Nou dat was het , om te lezen zal het wel niet boeiend zijn, maar in het echt hadden we een zeiknatte broek en buikgeschoven en de slappe lach.
Nu maar hopen dat me knie morgen niks ergs heeft....
Enne ik ga volgende keer wel op de fiets want als me gas blijft hangen heb ik geen zin nog een keer te vallen hahah



Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:19

Maar goed dat jullie erom konden lachen, ben ook eens een keer giga op mn bek gegaan en sindsdien ben ik echt supervoorzichtig, dat was absoluut niet grappig... Trapper krom, knie kapot, broek kapot, en toen moest ik nog naar school... Hopen dat t niet al te erg is met je knie!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:38

Heey!! Wees maar blij dat het meevalt!! Ik ben pas geleden (maandje ofzo) ook gevallen toen het glad was, 90 graden bocht, fietste heel hard, en wham, daar lag ik. Ik krijg snel blauwe plekken en heb ze ook heel lang, maar dit slaat alles!! Mijn heup is namelijk nog steeds blauw en dik nu en ik heb geen enkel gevoel in mijn huid op die plek.. Als ik jou was zou ik toch maar uit blijven kijken!!

Sterkte met je knie!!

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:41

Dáárom ben ik dus niet op de scooter gegaan vandaag Haha! Grote kans dat ik dan ook de sneeuw had geproefd.. Tong uitsteken

    S p o t.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 23:49

Ja als het morgen vol sneeuw ligt ga ik met me vriendin met haar moeder meerijden die werkt namelijk in de buurt.
En als me knie nog zeerder doet , bel ik om te vragen of ik zittend werk kan doen.
Als dat niet kan blijf ik thuis om me been rust te geven , me knie is ontzettend dik helemaal, volgens mij bvol met vocht.
Gelukkig is het idd niet erger dan dit !!
Alleen hopen dat voortyaan mijn gas niet meer blijft hangen........
Enne als het sneeuwt, ga ik met de auto mee of op de fiets!!!
hahah


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Lau07, Winna, xLauLaUx, YandexBot en 177 bezoekers