vragen over wenga!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
henk
Berichten: 142
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 05:25

er is iemand die mij een berichtje heeft verstuurd dat er op dit forum over mij en over wenga op een slechte manier gesproken wordt.

Ik zal uitleggen wat er aan de hand is:

Ik sta sinds een paar maanden bij een nieuwe stal, er is een nieuwe hoefsmid gekomen en deze heeft tot mijn schrik geconstateerd dat de hoeven niet best waren.
Ik wist wel dat de hoeven een groot probleem waren omdat wenga bij de vorige eigenaar bijna haar hele leven in de drek heeft gestaan.
De hoefsmid die ik hiervoor had zei dat ik er een zalfje op moest doen en dat er verder niets aan te doen was..(sorry maar ik ben geen hoefsmid).

Het is daadwerkelijk zo dat ik de laatste 3 maanden niet gereden heb, dit vind ik zelf ook niet leuk, maar ik ben ongeveer 40 uur per week aan het werk voor het welzijn van de dieren! Ik ben blij dat er iemand in de tijd dat ik geen tijd heb om te rijden dit voor mij doet.

Mochten er nog meer vagen zijn dan wil ik deze wel beantwoorden..maar praat aub niet slecht over een ander als deze hier geen reactie op kan geven.

Groeten,

Henk Verward
info@zinloosgewelddieren.nl


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 09:56

Petje af dat je hier een reactie plaatst! (ik begon me eerlijk gezegd ook al een beetje af te vragen wat jij er van zou vinden dat alles hier breed uitgemeten wordt!)

Maar ik vind het toch een beetje vreemd dat je zo druk bent met het welzijn van dieren dat je geen tijd meer hebt voor het welzijn van je eigen dieren! Die zouden toch een streepje voor moeten hebben! Verward

Nulla tenaci invia est via

henk
Berichten: 142
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 10:07

ja je hebt volledig gelijk, maar ik zorg er goed voor dat mijn dieren, zolang ik er zelf niet aan toe kom GOED VERZORGD WORDEN en het ontbreekt hun aan niets.

Maar waarom zou ik het welzijn van mijn dieren belangrijker vinden dan het welzijn van de dieren die niet de goede verzorging krijgen?

Er zijn teveel dieren die het vele malen minder hebben dan de mijne, ik vind dat deze dieren een beter leven verdienen en dat ik me daar voor de volle 100% voor in moet zetten.

Je moet weten ik heb ook nog 3 bedrijven te runnen en vandaar dat iedere minuut kostbaar is.

Henk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 10:16

goed dat je een reactie plaats, zo weten we hoe het zit vanaf 2 kanten
succes met het helpen van dieren, zolang je eigen dieren maar verzorgd worden zeg je, maar ik vind zelf dat u/jij dat ook wel moet doen tenminste die lijken mij voor gaan anders kan je ze net zo goed afgeven maar oke

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


henk
Berichten: 142
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 10:25

je mag rustig jij zeggen hoor *LOL*

Henk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 10:41

oke *LOL*
vergeet niet dat er niet slecht over je werd gepraat maar niet wist wat te doen
dus beetje verward achtig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 10:54

Ik denk dat het erg belangrijk is duidelijke afspraken te maken met verzorgers. Nu konden wij op Bokt al alles lezen over niet betaalde stallingsgelden en verwaarloosde hoeven. Ik zou als eigenaar helemaal uit mijn dak gaan wanneer ik zulke dingen zou lezen op het net.
Daarom is het erg belangrijk goed te blijven communiceren. Vooral erg jonge kinderen kunnen de gevolgen die dergelijke berichtjes op Bokt kunnen hebben niet overzien. Vaak is ook niet duidelijk wat wel en wat niet tot hun bemoeienissen behoort. Dat is meteen een groot nadeel van jonge verzorgers. Daarom is het ook belangrijk om duidelijk met de staleigenaar te bespreken wat wel en wat niet mag worden besproken met een verzorger.

henk
Berichten: 142
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 13:23

ik kan je wel vertellen dat dat!! vanmorgen is gebeurd en het geheel heeft ook nog een staartje Boos!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 14:04

Hoi Henk,
Goed dat je nu zelf vertelt hoe de vork in de steel zit. Ik kan me voorstellen dat je door je drukke werkzaamheden niet altijd genoeg tijd hebt voor je paard, en het is fijn dat je een verzorgster voor Wenga gevonden hebt. Jammer genoeg zijn er door gebrek aan communicatrie naar diverse kanten een aantal dingen mis gegaan. Ik denk dat je verzorgster toen enigszins in paniek geraakt is, en dingen op bokt heeft hezet die ze beter prive had kunnen houden. Dat is niet zo leuk, maar ik kan het me wel voorstellen van een 15 jarige. Ik hoop dat het staartje dus ook niet voor Marije is. Ze heeft nu haar fout toegegeven, (zie algemeen) en ik hoop dat in de toekomst betere afspraken gemaakt kunnen worden, zeker met de staleigenaar.
Groet, Ineke A

Goedgekeurd onderschrift :)

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 14:16

ik heb zoiets van wees blij dat er iemand is die zich er druk om maakt.
komop praat het uit met elkaar ,doe het voor wenga!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

henk
Berichten: 142
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 20:06

Ik heb een gesprek gehad met Marije en het hele voorval is opgelost Lachen

Ik weet zeker dat ze heel gek met wenga is en dat ik van geluk mag spreken dat ze haar zo goed verzorgt. Ik hoop dat marije nog lang voor wenga wil zorgen

henk



<

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: henk op 2001-12-01 20:18 ]</font>

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:40

Citaat:
Op 2001-12-01 20:06, schreef henk:
Ik heb een gesprek gehad met Marije en het hele voorval is opgelost Lachen

Ik weet zeker dat ze heel gek met wenga is en dat ik van geluk mag spreken dat ze haar zo goed verzorgt. Ik hoop dat marije nog lang voor wenga wil zorgen

henk



<

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: henk op 2001-12-01 20:18 ]
</font>


het is inderdaad opgelost en ik ben hier zo verschrikkelijk blij mee!
Ik blijf goed voor haar zorgen, dat spreekt voor zich.
Ik ga nu elke dag naar haar toe om haar hoeven te behandelen. Ook als ik lange dagen op school heb. Gelukkig is mijn moeder zo sportief om mij dan te brengen Haha! .
Ik heb net slobber voor haar zitten maken dus ze gaat morgen smullen!! Tong uitsteken
Ik ben nogmaals heel erg blij dat het opgelost is en zal wenga nog jaaaaaren verzorgen!!!!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 23:20

Daar ben ik blij om Haha! Haha!
Sorry, oneliner, maar nu weer niet *LOL* ]] Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 04:06

Gelukkig maar weer Haha! .
Weer een probleempje opgelost.
Wenga blijft een lieve verzorgster houden en Henk heeft duidelijkheid gegeven.
Leve de dierenvrienden *LOL* .
Groetjes Smousje(ydanca) Knipoog .

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

henk
Berichten: 142
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 19:57

bedankt smous Knipoog

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 08:39

tof dat het opgelost is
wand voor het beesie is het alleen maar beter zo
ze blijft haar vaste mensen om haar heen houden
echt tof dat het ook op deze mannier kan.
gr engela en ladouce
Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, BlueStocking, josien_m_, LisaVH96, mooney, onpaard, XladyX, xVerax en 42 bezoekers