Kabouter jacht (deel 2)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Kabouter jacht (deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 16:02

Hallo Allemaal,

Gisteren hebben we les gehad. En hij liep helemaal super braaf. Geen kabouters meer!!!!!!!!!
Of ze waren toevallig niet thuis...... We reden nu in de sneeuw en het was avond( misschien lagen ze op bed??)

Vanavond weer les, dus we zullen zien..
Mocht er weer kabouters aanwezig zijn, dan zijn jullie de eerste die het horen...

groetjes

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:05

Tsja dat is net rare met die kabouters, zo zijn ze er en zo zijn ze weg Haha! .

Maar pas maar op, ze kunnen plotseling in grote getallen weer opduiken Knipoog .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:56

het was natuurlijk veel te koud voor de kabouters dus die lagen al lekker onder de wol natuurlijk

fique

Berichten: 2499
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:01

ik denk dat die kabouters gister een uitstapje naar zaandam hebben gehad. hihi. de hele bak zat er vol van volgens magnifique Nagelbijten / Gniffelen

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:03

Als ze vanavond dan ook maar wegblijven... Bloos

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:05

Mja, ik had ook geen last van kabouters... Misschien zijn ze ondergesneeuwd? Haha!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:22

Amethyst schreef:
Mja, ik had ook geen last van kabouters... Misschien zijn ze ondergesneeuwd? Haha!

Dan hoop ik dat ze gestikt zijn en nooit meer terug komen Tong uitsteken (of ben ik nu heel hard? Schijnheilig )

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:50

tequila"]
[quote="Amethyst schreef:
Mja, ik had ook geen last van kabouters... Misschien zijn ze ondergesneeuwd? Haha!

Dan hoop ik dat ze gestikt zijn en nooit meer terug komen Tong uitsteken (of ben ik nu heel hard? Schijnheilig )
[/quote]

JA Scheve mond

Kabouters zijn lief, alleen de paardjes weten dat "nog" niet, die zien ze gewoon elke keer als enge monsters met rode puntmutsjes op die opeens tevoorschijn komen

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:13

ik heb gisteren n.a.v. het televisieprogramma over kabouters een heel goed gesprek gehad met de kabouters op ons terrein Bloos ik heb ze laten kiezen: of opzouten en nooit meer terug of een heel nieuw appartementencomplex met verwarmd bad en alle luxe en dan beloven dat ze nooit meer paarden laten schrikken! ze hebben gekozen voor nieuwe appartementen, dus we zijn nu druk aan het bouwen *LOL* we zullen zien of ze zich vanavond al aan de afspraak zullen houden Knipoog

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:21

aaaahhhh, hebben jullie dan ook nog plaats vrij voor een lading horizonkabouters? (ik moet wél bekennen dat dit een súper-enge soort is hoor..... Schijnheilig )!

Daihyo

Berichten: 88002
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:22

Ik denk dat een hoop kabouters naar ons verhuist zijn. We hebben van die coniferen langs de bak en ik denk dat ze daar hun huisjes hebben gemaakt.
Ze zijn er wel goed in om zich onzichtbaar te houden voor mensen. Alleen Kasmeria zag ze wel. Best eng, zo'n klein mannetje Tong uitsteken

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:48

rhijnauwen schreef:
ik heb gisteren n.a.v. het televisieprogramma over kabouters een heel goed gesprek gehad met de kabouters op ons terrein Bloos ik heb ze laten kiezen: of opzouten en nooit meer terug of een heel nieuw appartementencomplex met verwarmd bad en alle luxe en dan beloven dat ze nooit meer paarden laten schrikken! ze hebben gekozen voor nieuwe appartementen, dus we zijn nu druk aan het bouwen *LOL* we zullen zien of ze zich vanavond al aan de afspraak zullen houden Knipoog


Mm, ik ben heel benieuwd. Ik vind kabouters best leuk, dus van mij mogen ze blijven, maar ja, Mirage hè... *LOL*

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:03

MiraMar schreef:
Mm, ik ben heel benieuwd. Ik vind kabouters best leuk, dus van mij mogen ze blijven, maar ja, Mirage hè... *LOL*


de kabouters die nu blijven zijn paardenkabouters, ze lopen niet met een rood puntmutsje maar met een capje rond en ze zijn behulpzaam in en om de stallen Schijnheilig en laten nooit paarden schrikken, die mogen wel blijven toch?! Clown

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:54

dat zijn rare kabouters.. de enige paardenkabouters die ik ken zijn die meesterverstoppers die je paard zomaar om niets aanvallen.. maar helpen in de stallen??? (oliebol, toch de verkeerde kabouters aangeschaft :S)

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:21

Even een update van het Bunnikse kabouterfront Haha!
Ze hebben zich gisteren inderdaad rustig gehouden! OK dan!
Rhijnauwen, kun jij je niet gaan verhuren als een soort kaboutermedium; is vast goud geld in te verdienen! *LOL*

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:29

klaske schreef:
dat zijn rare kabouters.. de enige paardenkabouters die ik ken zijn die meesterverstoppers die je paard zomaar om niets aanvallen.. maar helpen in de stallen??? (oliebol, toch de verkeerde kabouters aangeschaft :S)


dan wil ik ook wel een dozijn deze kant op krijgen! Haha!
Want wat er bij ons rondloopt weet ik ook niet meer, ik zie ze nooit ( misschien cammouflage kleren aan???)
Maar zodra ik met de paarden kom, bespringen ze de bak en de paddock!!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:23

MiraMar schreef:

Rhijnauwen, kun jij je niet gaan verhuren als een soort kaboutermedium

ik heb ze gewoon beloofd dat wanneer ze zich rustig houden als er mensen rijden en ons af en toe helpen Schijnheilig wij voor hun een mooi kabouterhuis zouden bouwen dus lief zijn voor elkaar Ach gut voorlopig lijkt dat te helpen

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:40

rhijnauwen"]
[quote="MiraMar schreef:

Rhijnauwen, kun jij je niet gaan verhuren als een soort kaboutermedium

ik heb ze gewoon beloofd dat wanneer ze zich rustig houden als er mensen rijden en ons af en toe helpen Schijnheilig wij voor hun een mooi kabouterhuis zouden bouwen dus lief zijn voor elkaar Ach gut voorlopig lijkt dat te helpen
[/quote]

ppfff, dan heb ik het met mijn 'horizonkabouters' toch een pak moeilijker; daar kom je gewoon niet bij, ze schuiven gewoon mee op met de horizon Frusty !
niks afspraken maken dus Boos! .

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:36

een muur bouwen zodat je de horizon niet meer ziet?? dan weet je natuurlijk nog niet wat je paard ziet, die kijkt waarschijnlijk gewoon door de muur heen Lachen

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:42

Een kaboutertrainingscentrum oprichten!? (of eigenlijk hersenspoelen }> ) Kabouters die aan het nietsnutten zijn en zich elke keer laten zien aan de rand van de weg of bak allemaal daarnaartoe sturen en dan trainen (aka hersenspoelen Schijnheilig ) tot stalslaafjes!

Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:48

klaske schreef:
een muur bouwen zodat je de horizon niet meer ziet?? dan weet je natuurlijk nog niet wat je paard ziet, die kijkt waarschijnlijk gewoon door de muur heen Lachen


haha, ja, en die muur op wandeling voor me uitduwen (maar waarschijnlijk staan die pinnemutsen toch bovenóp die muur te dansen Scheve mond )....

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:54

ingeo schreef:
haha, ja, en die muur op wandeling voor me uitduwen (maar waarschijnlijk staan die pinnemutsen toch bovenóp die muur te dansen Scheve mond )....

Ik zie het ook al helemaaaaal voor me *LOL*

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:56

een binnenbak

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:01

Wienna schreef:
een binnenbak


daar kan je dan weer zo moeilijk 3 uur in wandelen Haha! !

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:14

Ah, goed nieuws dus van het Bunnikse kabouterfront! Ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze zich gisteren inderdaad aan de afspraak hebben gehouden: Dolfijntje? Tequila? Miramar?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, komone, rien10, Suor, Vagabondo en 8 bezoekers