onze tekeningen op een site!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:13

hoofden zijn op zich goed... alleen het lijf klopt voor geen kant!

ik heb mischien een tip voor je (had ik zelf iig veel aan naar een paar keer kijken) op de DVD van Spirit staat "hoe leer je spirit tekenen"

door behulp eerst een skelet te tekenen... als je het een paar x doet (het is in het begin erg lastig vooral omdat het op best snel gaat) kan je ook echt kloppende lichamen tekenen...

ik heb het in het begin zo fedaan : een stukje kijken .. op pauze zetten ...een stukje .. dan weer een stukje kijken dan weer op pauze zetten en danweer tekenen...

mischien een idee om hem te huren....?

en verder zijn er ook boekjes te krijgen om paarden te tekenen ... ik (ben 11 jaar) heb er veel aan gehad iig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:20

trouwens ik zou het met geocities doen

ook makkelijk in gebruik minder pop-ups en mooiere lay-out

alleen ik ben ook met expage begonnen hoor (toen ik 8 was Bloos ) en uiteindelijk an ik volledige html-pages schrijven (niet dat dat zo bijzonder is maar zonder begin had ik dat niet gekund)

met andere woorden... expage een goed begin maar zodra je dat goed door hebt .... kan je het beste naar iets anders overstappen
(daarvoor zelfs al Bloos! )

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 09:29

tja bij mij lukt geoticies niet echt hoor kan je daar ook niet wat tips voor geven Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:01

uuuhm www.leejoo.nl staan leuke javascriptjes.... als je met geocities de pagebuilder maakt ... hier en daar wat euke textjes en javascripts (niet te veel....) en een menu naar andere pagina's

ik zal wel is een keertje een prntscrn maken als je niet weet hoe dat allemaal moet

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:48

ok e ik zal eerst even kijken of het me lukt

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:00

heej ik ben er achter gekomen dat je ervoor moet betalen