Kabouter jacht (deel 1 )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Kabouter jacht (deel 1 )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 19:08

Hallo allemaal,

Ja geloof het of niet maar we zijn vandaag op kabouter jacht geweest Verward
Ergens achter in de bak moet toch zeker weten een kabouter familie wonen. Ik had flip ongeveer drie kwatier gereden en toen was ik het toch wel zat. Iedere keer als ik neigde naar achteren te gaan voelde ik flip groeien en dan knalde hij weer uit elkaar hahaha. Ja dat heb je met een kabouter familie in je bak......
Ik af gestapt, dekentje omgedaan en ernaast gaan lopen. Ik samen met groote stoere flip, die met zijn hoofd achter mijn rug liep, naar de achterkant van de bak. Nou kabouters laat je zien..... Hellaas geen reactie, hoewel flip er zwaar van overtuigt was dat er toch echt iets liep....
Na groote ogen en neus gaten wou die dan toch geloven dat ze niet thuis waren...
Nu maar hopen dat ze morgen ook niet thuis zijn..

Morgen krijg je deel twee van dit spannende verhaal te horen

groetjes

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:14

Hahahaha ze waren wel thuis hoor, alleen zijn het onzichtbare paardetende kaboutertjes....vraag maar aan Par Haha!

Alleen paardjes kunnen deze zien, horen en ruiken...wij natuurlijk niet Bloos

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 19:22

O oke, vandaar natuurlijk!!
hahahahah het is echt lachen, is het nou alleen mijn paard die er last van heeft maar elk paard bij ons op stal ziet ze, behalve wij dus....haha

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:40

hahaha, hebben wij ook wel eens last van! Die David moet echt een keer een nieuw holletje gaan zoeken, misschine dat ie bij Plop kan inwonen??!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:31

dolfijntje schreef:
O oke, vandaar natuurlijk!!
hahahahah het is echt lachen, is het nou alleen mijn paard die er last van heeft maar elk paard bij ons op stal ziet ze, behalve wij dus....haha


Heel soms hebben we ook onzichtbaar voor anderen behalve voor Par par-etende kaboutertjes Haha!

Geen enkel ander paard ziet ze, ze eten ook geen andere paarden, alleen par, die een byzonder smakelijk kontje schijnt te hebben Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:26

heeeee ik dacht dat je met mirage en miramar op kabouterjacht zou gaan ???? hihi nou misschien zijn ze volgende keer thuis....

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:14

Tja, de kabouters waren ook hier in het Limburgse Afferden actief...en HOOG die kont! Haha!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:05

Ik heb vanavond geen rode puntmutsjes gezien! Mirage wel geloof ik, maar ik heb haar er van weten te overtuigen dat de kabouters een avondje uit waren... Haha!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:15

Die knol van mij ziet de kaboutertjes alleen als ze onder het zadel is, zodra ik er aan de hand langs stap is er niks meer te zien Bloos Raar paard(of hele vreemde kaboutertjes Haha! )

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:36

joh geen kabouters...kabouters bestaan niet
Heb je niet opgelet hoor....heen en weer springende bakpalen....paardetende zandkorrels....1 van die 2 moet het zijn..heel af en toe zie je aanvallende hindernisstaanders of gemeen schijnende bakverlichting maar dat is sporadisch...
als je het zeker wilt weten moet je de "bakbusters" inhuren....die verjagen alles wat paarden bang maakt in een bak... ze geven echter geen garantie....

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:10

Nou, Bas heeft ze ook gezien hoor, maar pas toen ik aan het uitstappen was en daarna ook nog even toen ik ernaast liep. Maar ik denk dat het alleen de kinder-kaboutertjes waren die thuiskwamen van school, want hij schrok niet zo heel erg. Toch maar eens op jacht gaan met het fototoestel in de aanslag... Cheese!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 09:32

Je weet toch dat Hyena's zich graag achter bakranden, staanders, tonnen e.d ophouden? Kijk maar uit hoor, voor je het weet springen ze erachter weg en vreten ze je op!

Uhm... Hyena's met rode puntmutsjes?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 09:35

MiraMar schreef:
Ik heb vanavond geen rode puntmutsjes gezien! Mirage wel geloof ik, maar ik heb haar er van weten te overtuigen dat de kabouters een avondje uit waren... Haha!



naar het theater waren ze toch ? hahaha

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 13:30

Ik hoop dat ze vanavond dan maar naar de bios zijn........hahahahha:)

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 10:28

er komt vanavond (woensdag) op ned. 3 een programma over het feit dat kabouters echt bestaan! misschien moeten jullie daar eens naar kijken! misschien hebben ze wel tips om kabouters te laten verhuizen Verward (we kunnen natuurlijk ook de honden op ze loslaten)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 10:52

Dan bof je nog met kabouters: bij ons zitten langs de bak meestal een hele groep trollen. Er is een zijde in de buitenbaan, als het van een bepaald weertype is, dan krijg je ze er met geen stok langs (in ieder geval mijn paarden niet). Met een seconde zijn ze 180 graden omgedraaid en zetten ze het op een lopen, meestal wel gevolgd door een aantal bokken.

...

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:22

hier bij mij in het gebied huizen 'horizonkabouters' Bloos! ! dié zijn pas echt eng Nagelbijten / Gniffelen ! ze zijn ongrijpbaar, verstoppen zich altijd aan de horizon, en je komt er dus noooooit voorbij, want ze schuiven gewoon mee op.......maaaarrrrr ze kunnen natuurlijk wél in één wip van achter de horizon dzzjoeff in je paard zijn nek springen Bloos! ....en dan is het einde verhaal voor een paard.
zeer gegronde reden dus om buiten konstant de horizon af te speuren, en geen stáp verder te durven Frusty ....

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:03

Onze buren hadden een tuinhuisje aangeschaft waar een hele kabouterstam in woonde! Maar dat huisje stond naast onze bak, dus die kabouters waren in hun vrije tijd ook bakkabouters die me pony aanvielen!
Maar die hebben we nu weggejaagd!!
Tot overmaat van ramp heeft mijn vader een nieuw tuinhuisje op ons erf geplaatst, de idioot! Doodsgevaarlijk, straks komt er weer een kabouterstam in wonen, dus iedere dag maar dat huisje grondig schoonmaken, in de hoop dat er zo geen bakkabouters komen!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:26

Magic en ik kunnen hier over meepraten. Op onze vorige stal hadden we 2 binnenrijbanen. 1 kleine (20*40) en 1 grote (25*60, ongeveer).

In die kleine bak reden we niet zo veel, want daar waren meestal de manegelessen. Maar...op wedstrijden moesten we wel in die bak. En je raad het al: daar woonde familie Bouter.
Maar die was een hele stoute kabouterfamilie. Want er zaten wat gaten in het schot en steeds als ik op een wedstrijd daar langs reed kwam er iemand van familie Bouter naar dat gat en riep keihard: BOEEE!!!
En Magic schrok daar altijd heel erg van Ach gut

Gelukkig is iemand van het wedstrijdsecreatriaat met familie Bouter gaan praten, sindsdien hebben ze ons niet meer lastig gevallen

Misschien moet je ook maar eens met ze gaan praten, al weet ik niet hoe je dat kan doen. Ik heb ze zelf namelijk ook nooit gezien Verward

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:32

Bij ons hangt het een beetje af van wie op Yen zit, waar de bouters zich huizen. Bij mij in de kleine bak, en dan vooral achterin, en bij Franca in de grote bak, en dan vooral bij het hek. Alleen Cheyenne ziet ze en zet het hem dan op een lopen. Als ze stapt dan ziet ze ze niet, maar als ze draaft, dan zitten ze opeens met grote getalen achterin de bak op en neer te springen, elke keer als Yen voorbij draaft. Wat een nare mannetjes zijn het toch. Als ik ze ooit in mijn vingers krijg.... Boos!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:05

Dacht ik toch echt dat coole Anne niet bang was voor kabouters... fout Haha!
Ook zij heeft ze ontdekt, volgens mij zijn het klimkabouters die boos zijn dat er een boom is omgezaagd., of is dat niet zo??
Nee, ik weet het al, ze zijn meegekomen in het nieuwe zand van de bak en zijn nu een huisje aan 't bouwen!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:56

gelukkig zijn er bij klaske thuis geen kabouters.. of paarse bloemetjes. maar op de manege wel.. voor de les begint moet ze eerst alle kabouters afschudden.. dus eerst rondje rodeo.. oops baasje zit er op.. ach die houdt zich wel vast. hihi
een draver die ik reed had thuis wel last van bakkabouters.. achterin de bak.. dus heen.. omdraaien en zo snel mogelijk weer terug.. steeds weer. pffff

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:03

Wij kennen de familie Achmea kabouter ze zitten in de hoek waar de bakken staan voor de mest.... en ze zijn echt heel erg eng om te zien Knipoog
Harry vind ze tenminste heel erg eng!

...Dreaming with my eye's wide open...


ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:14

ennn, wanneer begint eigenlijk kabouterjacht deel twéé?!

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:17

kabouters.. ken heel wat paarden die ook vele kabouter families weten te vinden, alleen als ik ze wil zien, dan zijn de kabouters er ineens vandoor Verward Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BranwenGC, katha, Lanoca, MairiMacBran en 151 bezoekers