sheilo en swerdy mega actie en een van pres.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

sheilo en swerdy mega actie en een van pres.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 09:03

swerdy en sheilo haha soms bijten ze elkaar als idioten en soms is het dikke mik maar spelen samen dat blijft leuk sheilo is nog heel jong en swerdy denkt dat ie nog heel jong is Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
deze vind ik onwijs gaaf swerdy in de sliding wie zegt dat andere rassen niet kunnen sliden mn nrps-er hier kan het behoorlijk. en sheilo heeft nog wat moeite met zn lichaam en maakte er een split van Lachen
en zo zie je maar weer een keer dat het niet zielig is voor een paard en dat ze het uit nature doen Lachen

Afbeelding

Afbeelding
present aan het zeil laten wennen ze vond het leuk tot ze naar me toe probeerde te lopen toen werd het wel weer heel eng en gooide ze het er gauw af. maar ja oefening baart kunst. dit zijn dingen die ik dus doe met grondwerk o.a ze los in de bak aan dingen laten wennen zoals zeil. wapperend plastic. plotseling lawaai. maar ook wel oefeningen aan het touw het laten wijken voor zo weinig mogelijk druk.

groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:00

Agh! Wat een schatjes zeg! Ik vind het zeker wel erg knap dat hij gewoon dat zeil op zich durf te houden! Mooie paardjes trouwens!

-xxx-

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:00

Die Sheilo is toch ook een lekker ding hoor, kun je die ook niet kopen Haha! En de onderste is errug cool als je er nu niet bij had gezegd dat ze er vandoor ging, had ik je op je woord geloofd dat ze zo een uur was blijven staan Lachen

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:05

leuke foto's zeg
die bonte is geinig

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 10:45

hej hej

thnx voor de complimenten en neej ik kan sheilo niet ook kopen, zou ik ook niet willen jah het is een mooi en lief paard maar ik ben blij met mn eigen paardjes Lachen en 3 is wel erg duur
ze is er ook niet vandoor gegaan hoor majo ze kwam naar me toegelopen en vond het raar dat dat zeil op dr rug weggleedt en toen is ze in draf weggesprongen en lag het zeil op de grond.

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:46

Agg.. Wat een lieve paardjes Lovers! Leuke foto's.

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 14:38

thnx Lachen

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers