kep een nieuw zadel !!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 19:03

een bruine hulsebos .gekocht omdat t niet paste op een paard met een hele hoge schoft.llll nooit gebruikt en 3 kleuren bruin en een groen biesje ,,,heel super mooi en ik ben er heel blij mee....en hij zit...........geweldig ,ik kan ineens modern zitten ...op m,n genot i.p.v m.n gemak (dat zeggen ze hier) hihihi


Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:18

Lekker zeg! zit ie goed bij je paard en bij jouw?? WAt een luxe, heb je er geen foto van? Dan kan ik het zadel zien!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:38

Wat zeg je daar? BRUIN??!! Kwijl Kwijl Foto graag!!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 20:38

hij ligt perfect op Moon en ik zit er op als een prinses. Ik kan nu mooi rechtop zitten en nu hang ik niet meer zo naar links ,dat kwam van mijn vorig paard . Ik geloof dat Moon t ook een fijn zadel vond want hij liep uit de kunst ,zelfs de eenvoudige galopwissel deed ie super. Wat een fijn zadel al niet kan doen.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 20:40

kep nog geen foto .heb m net he . vanmiddag gekocht. Wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel super mooi 3 kleuren bruin.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:16

Gaaf!
Veel plezier dr mee

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:18

je ziet maar weer.. nooit spullen weggooien ofzo
nu heeft iemand ineke er weer blij meegemaakt
leuk hoor, veel zitplezier ermee Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, GoogleAdsense, Ilona__, JameyDL, Kopmeeuw, mariettek, MeesMo, Mondy, Noor17, Patriesje, pillow, Pinacolada, Robin_Rikkie, ryukapple, Texas02, Vagabondo en 148 bezoekers