mijn konijn ontsnapt steeds

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

mijn konijn ontsnapt steeds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 09:39

bijna iedere dag loopt mijn konijn in de tuin waarschijnlijk springt hij op een opstapje en daarna er over heen of hij zitr aan het gaas eronder in te rommelen hij kan zichzelf heel erg dun maken Schijnheilig
maarja het is ook gevralijk want als de hond buiten terwijl wij niet weten dat hij er loopt dan is het een dood konijn Verdrietig dus ja het is wel vervelend gelukkig gaat hij nooit verder dan de tuin dus meestal zien we hem gewoon en hij loopt altijd terug bij de buren durft hij niet OK dan!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:11

Gelukkig maar dat ie niet verder durft te gaan, anders ben je em straks kwijt!

mijn eerste konijn die liep altijd vrij rond in de tuin, we konden gewoon een hele dag weggaan en hem gewoon lekker in de tuin laten! het was zelfs zo dat als er een kat in de tuin kwam, mijn konijn er als een gek achteraan ging rennen, waardoor de katten als de dood voor hem waren!! Haha! Haha!

jammer genoeg is ie al weer wat jaartjes dood, maar de goeie herinneringen blijven! Lachen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:30

Konijnen zoeken altijd een uitweg. Als je dus niet wilt dat ie onsnapt, moet je hem gewoon in z'n hok houden Lachen

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:33

ik zou ook bang zijn voor giftige planten enzo. Toch alle zwakke plekken even nalopen en eventueel waar hij onder door kruipt/graaft aflsuiten en gaas ingraven/vastmaken.

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:37

mijn konijnen ontsnapten eerst ook, maar na een tijdje kwamen ze gewoon terug als ze honger kregen, even rammelen met de rozijndoos, en daar waren ze weer. kwamen ze wel naar huis met jonkies, grrrr, ps mijne liep ook achter katten, echt grappig gezicht! Lachen

Mijn maantje, mijn sterretje...
Just remember in the winter far beneath the bitter snows
Lies the seed that with the sun’s love, in the spring becomes the rose

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 15:30

Manon schreef:
Konijnen zoeken altijd een uitweg. Als je dus niet wilt dat ie onsnapt, moet je hem gewoon in z'n hok houden Lachen

ja ooooow dat si het nou juist dat dat niet lukt Haha!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:17

Als de mijne buiten loopt, krijgt ze ook een halsbandje met adresplaatje om voor het geval ze ontsnapt.

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:01

Wij hadden onze konijnen vroeger een stuk van de tuin gegeven. Omheining een centimeter of 30 ingraven, hok met stro erin, een paar boomstammetjes erbij en klaar. Ze konden naar hartelust holen graven en hebben nog nooit geprobeerd uit te breken.
Kan het zo zijn dat jouw konijn zijn natuurlijke behoeften niet kwijt kan? Graven en knagen bedoel ik dan he? Knipoog
Enne, een maatje doet ook wonderen (gecastreerd mannetje bij een vrouwtje)

There is no reality, only perception.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, carineken, ChanelR, chinnie, Daphne1402, Flieno, Floko, GoogleAdsense, IASCrawler, idion, Iepoetjuh, janneke_S, Lalidan, LiDi, MDWStables, mika11, Polarize, Rinkex, Wopkebrok, xCherissa, YandexBot en 74 bezoekers